Minkälainen nainen lähettää tissikuviaan miehille somen kautta?
Tulipa vaan mieleen siitä kun tuo latinom31 mikälie mainitsi että saa niitä kyllästymiseen asti.
Eipä meille suomalaisnaaman omaaville miehille sellaisia kuvia tule jollei ole joku huijaus, webcam tai por no saitti tms kyseessã.
Kommentit (124)
Onko ap itse sellainen joka alkaa naisilta heti vonkaamaan tissikuvia ja sitten ihmettelee miksei hän koskaan saa sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, onko joku päätynyt treffeille jonkun tissikuva lähettäjän kanssa? Millainen se oli ja miten meni?
Olen päätynyt ja mukava ihminen oli.
Oliko kaunis tasokas nainen? Pääsitkö panemaan?
Millainen olet itse?
Oli tasokas nainen ja kyllä me pantiinkin. Itse olen melko tavallinen.
Jaha. Kuulostaa kyllä uskomattomalta. Ehkä pitäisi tehdä tilit instaan ja faceen.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap itse sellainen joka alkaa naisilta heti vonkaamaan tissikuvia ja sitten ihmettelee miksei hän koskaan saa sellaisia?
Ei. En minä viihdy somessa.
Vierailija kirjoitti:
Karuselliveteraani.
Harva suomalainen nainen nykyisin ei ole. Harvoilla on ollut alle 30 seksipartneria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karuselliveteraani.
Harva suomalainen nainen nykyisin ei ole. Harvoilla on ollut alle 30 seksipartneria.
Tosi harvoilla varmaan kun mediaani on alle 10 :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisilta naisilta olen sellaisia saanut. Yleensä siinä vaiheessa kun keskustelu on muutenkin mennyt intiimin rakkauden puolelle. Yksi kerta tosin on ollut poikkeus kun nainen on lähettänyt alastonkuvan siinä vaiheessa kun keskustelumme oli vielä hyvin yleisellä tasolla. Halusi ehkä laittaa hieman vauhtia tilanteen etenemiseen tai jotain.
Niiden kanssa selviää kun ei heti kauhistu tai järkyty niistä kuvista. Yrittää vaan ymmärtää että toinen osapuoli on nyt halunnut lähettää tällaisen kuvan. Tosin itsellä on jokunen kerta homma lopahtanut sen jälkeen kun kuvia on tullut.
Miksi lopahti? Oliko ruma kroppa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karuselliveteraani.
Lähde? Kun tätä foorumia lukee niin saa käsityksen että se mediaani on kyllä se about 10 mutta silloin kun luetellaan ne eri kansalaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä jotka lähettelevät. Sekä Suomessa että maailmalla. Ja hyvin suomalaisen näköinen minäkin olen.
Oot lihaksikas komea ja bentley luksushotelli jne taustalla kuvissa?
Ihanko oikeasti meinaat että jossain seksichattäilyssä olennaista on se millainen varallisuus vastapuolella on? Saatko itse orkkuja kun luet naisten tiliotteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karuselliveteraani.
Jaksaa kyllä aina ihmetyttää nää muka-faktat. Ei oo totuutta lähelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karuselliveteraani.
Lähde? Kun tätä foorumia lukee niin saa käsityksen että se mediaani on kyllä se about 10 mutta silloin kun luetellaan ne eri kansalaisuudet.
Tää foorumi on ihan vitsi, jos tehdään tilastoja suomalaisista. -Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisilta naisilta olen sellaisia saanut. Yleensä siinä vaiheessa kun keskustelu on muutenkin mennyt intiimin rakkauden puolelle. Yksi kerta tosin on ollut poikkeus kun nainen on lähettänyt alastonkuvan siinä vaiheessa kun keskustelumme oli vielä hyvin yleisellä tasolla. Halusi ehkä laittaa hieman vauhtia tilanteen etenemiseen tai jotain.
Niiden kanssa selviää kun ei heti kauhistu tai järkyty niistä kuvista. Yrittää vaan ymmärtää että toinen osapuoli on nyt halunnut lähettää tällaisen kuvan. Tosin itsellä on jokunen kerta homma lopahtanut sen jälkeen kun kuvia on tullut.Miksi lopahti? Oliko ruma kroppa?
Ehkä kuitenkin hieman säikähdin kun nainen halusi niin nopeasti ottaa sellaisen askeleen.
Ruma kroppa ei haittaa. Niitä kuvia lähetellään siksi että tunnettaisiin yhteenkuuluvuutta ja syvää sydänystävyyttä. Huippuseksikkäitä kuvia löytää kyllä netistä muutenkin.
Olen deittaillut monia miehiä, mutta vain kahden kanssa on viestittelyn taso ollut niin kiihkeää alusta alkaen, emmekä ole päässeet tapaamaan kovin pian. Juttu on luistanut ja seksistä on puhuttu avoimesti joten kyllä, olen lähettänyt heille kuvat rinnoistani. Tapasimme ja erittäin hyvää seksiä oli molempien kanssa ja tapailen toista edelleen. Ei mitään noloa asiassa ja täysin luontevaa olla avoin henkilön kanssa jonka kanssa kipinöi jo ennen tapaamista. Toki edellyttää, että olen heiltäkin paljon kuvia saanut ja vakuuttunut kyseessä olevan kuka pitääkin.
Ensin naiset omalla toiminnallaan seksualisoivat tissit, tuomalla niitä jatkuvasti esiin. Ja kun miehet on saatu niitä kuolaamaan, alkaa parkuminen, kuinka miehet seksualisoivat heidän tissinsä.
Ja tästä syystä esim. imetyksestä, joka on tissien tehtävä, saadaan helvetillinen haloo joka paikassa.
Eräs "mies" sanoi minulle taannoin, että tissit kuuluvat seksiin. Olin puulla päähän lyöty.
Hyvällä tuurilla tissikuvat päätyvät julkiseen levitykseen ja tulee itku :D
Amanda Toy. Se Suomen Barbie-tyttö. Tekee maailman surkeinta p o r n o a. Ja rumat tissit, hyi helvetti.
Sama juttu kuin mies lähettää kuvia alapäästään. Jokainen korostaa parhaita puoliaan ja tuo ne esille. Jos ei ole muutoin kovin kaunis kasvoiltaan tai kokonaiskuva vartalosta ei ole timmi, sitten pitää tyytyä lähettämään kuva vain jostakin ykistyiskohdasta, kuten tisseistä😂 yleensä nämä tisdinaiset ja k**** miehet nyt eivät ole ihan parasta a-ryhmää muutoinkaan
Minä löysin nyksäni saunasta ja aivan ilkosillaan oltiin. Ei tarvittu somea ja kuvien lähettelyä.
Vierailija kirjoitti:
Ensin naiset omalla toiminnallaan seksualisoivat tissit, tuomalla niitä jatkuvasti esiin. Ja kun miehet on saatu niitä kuolaamaan, alkaa parkuminen, kuinka miehet seksualisoivat heidän tissinsä.
Ja tästä syystä esim. imetyksestä, joka on tissien tehtävä, saadaan helvetillinen haloo joka paikassa.
Eräs "mies" sanoi minulle taannoin, että tissit kuuluvat seksiin. Olin puulla päähän lyöty.
Ainahan nuoret ja kauniit likat ovat tykäneet siitä että saavat huomiota oikeanlaisilta miehiltä. Vaan ne vanhat kateelliset ämmmät ovat tuomitsemassa kun eivätkä kiinnosta ketään.
Oli tasokas nainen ja kyllä me pantiinkin. Itse olen melko tavallinen.