Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen nainen lähettää tissikuviaan miehille somen kautta?

Vierailija
23.01.2019 |

Tulipa vaan mieleen siitä kun tuo latinom31 mikälie mainitsi että saa niitä kyllästymiseen asti.

Eipä meille suomalaisnaaman omaaville miehille sellaisia kuvia tule jollei ole joku huijaus, webcam tai por no saitti tms kyseessã.

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä jotka lähettelevät. Sekä Suomessa että maailmalla. Ja hyvin suomalaisen näköinen minäkin olen.

Vierailija
2/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on kiinnostunut jostakin miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana.

Upea.

Mahtava.

Kuuma.

Vierailija
4/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomiohuorat ja muut säälittävät reppanat.

Siinähän säälit. Itse varmaan olet niin hieno ihminen että mielettömän upeita miehiä on aina oven takana jonoksi asti, ilman että mitään pitää tehdä.

Vierailija
5/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän säälit. Itse varmaan olet niin hieno ihminen että mielettömän upeita miehiä on aina oven takana jonoksi asti, ilman että mitään pitää tehdä.

Eipä ole ikinä ollut tarvetta tissikuvia lähetellä. Ja tosiaan, eipä ole tarvinnut puutteesta kärsiä.

Vierailija
6/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, onko joku päätynyt treffeille jonkun tissikuva lähettäjän kanssa? Millainen se oli ja miten meni?

Vierailija
7/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, onko joku päätynyt treffeille jonkun tissikuva lähettäjän kanssa? Millainen se oli ja miten meni?

Olen päätynyt ja mukava ihminen oli.

Vierailija
8/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on onneton suhteessaan, ei saa huomiota kumppanilta tai kehuja.

Haluaa edes vähän "rakkautta" kehujen muodossa.

Puhun nyt itsestäni.

Vierailija
9/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana.

Upea.

Mahtava.

Kuuma.

Itse epäilen että tuollaiset muijat kompensoi rumuuttaan helppoudella. Tai sitten ovat jonkun mokkapalan yksinhuoltajia, skitsofrenia ym mt ongelmaisia tai jokin muu vakava vika.

Tietysti voin olla väärässä ja ne 20v superhotit likat niitä vaan lähettelee. Varmaan jollekin piiperi robinille ja axl smitheille niin tekevätkin.

Vierailija
10/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitekykyinen.

Vierailija
11/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päätynyt ja mukava ihminen oli.

Oliko kaunis tasokas nainen? Pääsitkö panemaan?

Millainen olet itse?

Vierailija
12/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Kyllähän noita kuvia tulee nykyään enemmän jos deittailee ja/tai seurustelee. Ihan hyvä juttu, ite laitan kuvaa kans meneen jos kuvaa tuleekin. :) T. M32

Vierailija
13/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten joku, jolla on terve suhtautuminen seksuaalisuuteen ja kehoonsa, eikä ole omaksunut yhteiskunnan toitottamaa häpeän kulttuuria. Siis ihan kauheeta hyi mitä säälittäviä lorttoja.

Vierailija
14/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin joskus pari tissiselfietä itsestäni ilman aikomusta niitä kenellekään muulle näyttää. Lähinnä sitä varten että voin niitä itse joskus vanhana katsella miltä näytin silloin joskus. En silti ole malttanut jättää niitä lähettämättä kun mies on tuntunut mukavalta. Eikä kaduta yhtään.

Vierailija
15/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä jotka lähettelevät. Sekä Suomessa että maailmalla. Ja hyvin suomalaisen näköinen minäkin olen.

Oot lihaksikas komea ja bentley luksushotelli jne taustalla kuvissa?

Vierailija
16/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa ollessani kyllä saatan jotain lähetellä. En ikinä kenellekään random-miehille.

Vierailija
17/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka on onneton suhteessaan, ei saa huomiota kumppanilta tai kehuja.

Haluaa edes vähän "rakkautta" kehujen muodossa.

Puhun nyt itsestäni.

Millaisille miehille oot lähettänyt?

Vierailija
18/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! Kyllähän noita kuvia tulee nykyään enemmän jos deittailee ja/tai seurustelee. Ihan hyvä juttu, ite laitan kuvaa kans meneen jos kuvaa tuleekin. :) T. M32

Ei tuota lasketa ja jos deittailet sitä niin miksei se muija laita vaan suoraan whats appin kautta ne kuvat?

Vierailija
19/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin nyt siis sellaisia naisia jotka facessa tai instassa privana lähettää tissikuvia miehille.

Eihän se ole juttu eikä mikään saada kuvia vakkaripanoilta tai tyttöystävältä.

Ap

Vierailija
20/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisilta naisilta olen sellaisia saanut. Yleensä siinä vaiheessa kun keskustelu on muutenkin mennyt intiimin rakkauden puolelle. Yksi kerta tosin on ollut poikkeus kun nainen on lähettänyt alastonkuvan siinä vaiheessa kun keskustelumme oli vielä hyvin yleisellä tasolla. Halusi ehkä laittaa hieman vauhtia tilanteen etenemiseen tai jotain.

Niiden kanssa selviää kun ei heti kauhistu tai järkyty niistä kuvista. Yrittää vaan ymmärtää että toinen osapuoli on nyt halunnut lähettää tällaisen kuvan. Tosin itsellä on jokunen kerta homma lopahtanut sen jälkeen kun kuvia on tullut.