Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan virkistyspäivä. Miksi et osallistu?

Vierailija
23.01.2019 |

Omalla työpaikalla pari ankeuttajaa jotka aina jää pois..

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mennään enemmistön mukaan. Vaikutusmahdollisuus on siis näennäinen, ja ohjelma aina oman mukavuusalueen ulkopuolella. Plus että jokaisella ihan oikeasti on oikeus päättää, mitä omalla vapaa-ajalla vapaa-ajalla tekee. Ei ole pakko miellyttää muita. Edes tuntia kerran vuodessa. Työaika on asia erikseen.  

Vierailija
62/66 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole hyvä että ne ankeuttajat jää pois? Siellähän ne vain marisisi koko ajan.

Mä en osallistu sen takia, ettei niissä koskaan tehdä mitään sellaista mikä oikeasti virkistäisi mua. En pelaa pelejä enkä sauno enkä patikoi. Voitaisiin joskus vaikka meditoida tai mennä taidenäyttelyyn.

Kun täällä näyttää olevan paljon näitä, joilla ongelma on se ohjelman laatu, niin eikö kannattaisi joko osallistua sen päivän suunnitteluun tai jos päivän ohjelma on esim. HR:n vastuulla, antaa palautetta ja kertoa, että olisi kiva, jos välillä tehtäsiin sitä tai tätä. Vai onko se helpompi vain valittaa, että taas on väärin suunniteltu ja toteutettu, koskaan ette osaa lukea ajtuksistani, mitä minä haluaisin tehdä?

Edellinen vastaus oli tälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ä*liöt, virkistyspäivä tai pikkujoulut on osa teidän duunia. Menette ja skoolaatte, onko vähän vaikeaa? Kyseessä about 4-5 (puoli)päivää vuodessa, tuskin kovin pahasti sekoittaa spessulumihiutaleiden elämää.

Jos se ei tapahdu työajalla eikä siitä saa rahallista korvausta, se ei ole osa duunia. 

Vierailija
64/66 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään aika usein silleen tuhmasti, että pidetään pienellä hyvällä porukalla oma virkistysilta :) on ihmisiä, joiden seurassa ei virkisty ja heidän kanssa ei halua olla vapaa-ajalla tekemisissä - ei kyllä oikein työpaikallakaan, mutta on pakko. 

Joskus joku näki tästäkin vaivaa ja urputti pomolle, mutta ei pomo voi alaistensa vapaa-aikaan puuttua.

Vierailija
65/66 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillähän on ihania ohjelmia! Lähtisin oitis mukaan. Tässä oman työpaikan kaikille pakollinen ankeutuspäivä: 8.00-11.00 Excel/Word/PP yms. kurssi, sen jälkeen lounas lähimmässä ja halvimmassa laitosruokailussa, 12.00-16.00 pomon monologi ja työhyvinvointikyselyn purku. Vihaan tätä päivää!!! Pakolla keksittyä ohjelmaa ja perse on niin puutunut kun sieltä vihdoin pääsee pois! Onneksi tämä kaikki sentään tapahtuu työaikana ja palkallisena.

Mua taas kiinnostais ennemmin tämä kuin pakohuoneet, keilailut tai kännääminen tai mikään sellanen vapaamuotoinen hengailu.

Vierailija
66/66 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein nappaa ne akkojen haluamat äänimaljajoogat ja rentoutus retriitit  jotka on ainoita miten nämä suostuu järjestämään. Olen ollut tässä yrityksessä nyt 8 vuotta töissä ja kaikki tämmöiset virkistyspäivät on järjestetty neljän toimistossa istuvan naisen halujen ja kiinnostusten kohteiden mukaan. Nämä kehtaa vielä valittaa kun 23 miestä ei ole kiinnostunut siittä mistä nämä naiset on kiinnostunut ja me ei haluta tehdä sitä mitä nämä haluaa tehdä. Ja kun palavereissa ollaan mainittu asiasta niin vastaus on ollut että meitä ei kiinnosta se mitä te haluaisitte tehdä kun joko teille kelpaa se mitä me haluamme tehdä tai sitten olette ilman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä