Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan virkistyspäivä. Miksi et osallistu?

Vierailija
23.01.2019 |

Omalla työpaikalla pari ankeuttajaa jotka aina jää pois..

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ohjelma on aina "hohtokeilausta". Lainausmerkeissä siksi, että saattaa se joskus olla joku escape room tai curling. Sitten sen jälkeen mennään perusravintola "Chicosiin". Lainausmerkeissa siksi, että saattaa se olla Rosso tai vastaavakin. Siellä kaikki tilaa pihvin ranuilla, patsi ne kolme nuorta neitiä ketkä ottaa vuohenjuustosalaatin. Sen jälkeen mennään "Onnelaan". Lainausmerkeissä siksi, että voi se olla toisenkin niminen paikallinen trendiörvellyspaikka. Siellä tiimiesimies tilaa pullon kuohuvaa ja suurin elein otetaan malja "meille". Sitten saakin alkaa juomaan omaan laskuun ja tiimin nuoret sekä vanhat poistuu takavasemmalle vähin äänin. Sinne jää 30-40v hieman huppelissa olevat kirjanpitäjät jortsuumaan, jotka kilvan lässyttää että kuka saa laulaa ekan biisin kun karaoke alkaa.

siksi en tykkää.

Nauroin tälle vedet silmissä, tämä on niin totta!

T. 33-vuotias kirjanpitäjä, joka on osallistunut liian moniin virkistyspäiviin.

Vierailija
22/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ä*liöt, virkistyspäivä tai pikkujoulut on osa teidän duunia. Menette ja skoolaatte, onko vähän vaikeaa? Kyseessä about 4-5 (puoli)päivää vuodessa, tuskin kovin pahasti sekoittaa spessulumihiutaleiden elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole hyvä että ne ankeuttajat jää pois? Siellähän ne vain marisisi koko ajan.

Mä en osallistu sen takia, ettei niissä koskaan tehdä mitään sellaista mikä oikeasti virkistäisi mua. En pelaa pelejä enkä sauno enkä patikoi. Voitaisiin joskus vaikka meditoida tai mennä taidenäyttelyyn.

Kun täällä näyttää olevan paljon näitä, joilla ongelma on se ohjelman laatu, niin eikö kannattaisi joko osallistua sen päivän suunnitteluun tai jos päivän ohjelma on esim. HR:n vastuulla, antaa palautetta ja kertoa, että olisi kiva, jos välillä tehtäsiin sitä tai tätä. Vai onko se helpompi vain valittaa, että taas on väärin suunniteltu ja toteutettu, koskaan ette osaa lukea ajtuksistani, mitä minä haluaisin tehdä?

Vierailija
24/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun sinne päiville aina heittää mällit jonkin tyypin naamalle. Virkistää kunnolla.

Vierailija
25/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se virkistyspäivä auta yhtään mitään, jos se työ jatkuu yhtä ankeana sen jälkeenkin. 

Vierailija
26/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omassa ammatissani rautainen ammattilainen, mutta virkistyspäivässä aina hassunhauskoja liikunnallisia tehtäviä, joissa joudun naurunalaiseksi, koska en ole yhtään liikunnallinen.

Vierailija
27/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene viikonlopun kestäville firman virkitysreissuille koska pääsisin hetkeksi eroon tylsästä puolisosta ja pääsisin nauttimaan hyvien työkavereiden flirttailuista ja voin vetää kännit ja sekoilla ja jutella ja tanssia heidän ja vähän muidenkin kanssa ja voin potea rauhassa krapulaa ilman että puoliso sitä tietää tai näkee!

Sanoinko alkuun etten mene? No totta Mooses menen, oikein innolla odotan!

Vierailija
28/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä virkistyspäivä on aina jossain kaukana ja perheellisenä ei kiva olla arkena vasta puoliltaöin kotona

Vierailija
29/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa jos ankeuttajat jää pois?

Vierailija
30/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää ihmisistä ja olen epäsosiaalinen introvertti joka käy töissä vaan olosuhteiden pakosta ja joka viihtyy muun ajan mielummin kotona tai omien läheisten ystävien ja puolison kanssa. Työporukan kanssa tulen toimeen mutt kaikenlainen yhteinen "kiva tekeminen" ei vaan inspas yhtään. Olen aina ulkopuolinen kun olen joukon nuorin, reilusti alle 30v nainen. muut työntekijät on +35v suurin osa 45-60 vuotiaita. Heidän jutut ja tekemiset ei kiinnosta. lisäks työpaikan naiset suhtautuu muhu vähätellen, tytötellen, pomotellen (vaikka eivät ole esimiehiäni) tai suorastaan vihamielisesti. Äijät koittaa lähennellä, flirttailla ja kähmiä kännissä. Muulloin vitsailevat kustannuksellani tai älykkyydestäni. Tai jätetään pois keskustelusta. ja tämä kaikki naamioidaan ihan normaaliksi olemiseksi :) ei siinä kauheasti virkisty. olen vissiin sit ankeuttaja.

Vierailija
31/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se periaate, että en osallistu mihinkään normaalin työajan ulkopuolella tapahtumaan virkistystoimintaan. Miksi? Koska siitä ei makseta minulle palkkaa. Vaikka viihtyisin kuinka hyvin työssäni ja pitäisin kollegoistani, menee oma rajallinen vapaa-aika silti kaiken edelle.

Vierailija
32/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimat menevät siihen varsinaiseen työssäkäymiseen. Jos pitäisi pitää samaa roolia yllä myös rennommissa yhteyksissä, nuppi ratkeaisi varmaan lopullisesti.

Vierailija
33/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on ihania ohjelmia! Lähtisin oitis mukaan. Tässä oman työpaikan kaikille pakollinen ankeutuspäivä: 8.00-11.00 Excel/Word/PP yms. kurssi, sen jälkeen lounas lähimmässä ja halvimmassa laitosruokailussa, 12.00-16.00 pomon monologi ja työhyvinvointikyselyn purku. Vihaan tätä päivää!!! Pakolla keksittyä ohjelmaa ja perse on niin puutunut kun sieltä vihdoin pääsee pois! Onneksi tämä kaikki sentään tapahtuu työaikana ja palkallisena.

Vierailija
34/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jokaisella oikeus kieltäytyä.

Vierailija
35/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla nyrkkeilyä harrastava suunnitteli virkistyspäivän ohjelman ja lähdettiin nyrkkeilysalille sparraamaan. Tuloksena oli musta silmä ja kipeä kylkiluu. En sen jälkeen ole virkistyspäiviin osallistunut.

Vierailija
36/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää mitään ryhmäytyksiä

Vierailija
37/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että työskentelen yksin eri toimipisteessä kaukana muista ja nämä virkistyspäivät on aina siellä missä enemmistö työntekijöistäkin on. Tuntisin oloni ulkopuoliseksi ja joutuisin matkustamaan omalla kustannuksella 1.5h/suunta että pääsisin osallistumaan, eli siksi jään pois.

Vierailija
38/59 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä virkistyspäivä on työpäivä ja ohjelmaa on 9-16, johon kaikki paitsi matkoilla olijat osallistuvat ohjelman mukaan. Yleensä päivä vietetään jossain kohteessa, jossa on sivistävä tutustumiskäynti, työhyvinvointitulosten purku tai jotain muuta työhyvinvointiin liittyvää shaiba-ohjelmaa (ei sentään ponileikkejä). Onneksi ei tarvitse mennä perjantaisin kaljalle työkavereiden kanssa tai osallistua viikonloppureissuihin. Jos näitä on niin en ole kutsuttu. :)

Vierailija
39/59 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun työajalla tapahtuviin virkistyspäiviin,työajan ulkopuolella järjestettäviin en.Mulla on selkeä ero työn ja vapaa-ajan välillä.Riittää,että näen ja kuulen työkavereita työajalla.

Vierailija
40/59 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistyn huomattavasti paremmin ilman työkavereiden läsnäoloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi