Työpaikan virkistyspäivä. Miksi et osallistu?
Omalla työpaikalla pari ankeuttajaa jotka aina jää pois..
Kommentit (59)
Iso pullo vahvaa viinaa, sapuskat ja tuplapalkka. Voisin osallistua.
Virkistyn kotona parhaiten. En halua olla tekemisissä työkavereihin yhtään enempää kuin pakko.
Joskus osallistun, jos virkistysretken kohde kiinnostaa riittävästi. Yleensä on menty bussilla, enkä jaksa niitä.
Parhaiten olen taannut virkistymisen järkkäämällä 1-2 viikon pätkän vuosilomaa startegiseksi ajaksi, jolloin virkistymisreissu "valitettavasti" jää osaltani.
Osaan virkistyä omissa oloissa, enkä tarvitse tyhmien työkaverieni seuraa.
En virkisty viinaa juomalla. Enkä ole ainoa. En ihan ymmärrä kuka niissä oikeasti viihtyy.
En tykkää syödä isossa porukassa, varsinkaan jos en saa valita ruokaa. Jos taataan mahdollisuus syödä yksin niin tulisin
En ole niin letkeä tyyppi että tykkäisin jostain tankotanssitunnista työkavereiden kanssa. Se olisi kiusallista. Ja saunominen porukalla...no thanks. Mieluummin teen töitä.
Ei jaksa mitään escape roomeja, äänimaljajuttuja tai ryhmäytymisiä. Meillä palkallinen päivä, joten teen siis töitä mieluummin. Ja ei mitään ongelmaa kelleen, olen ihan ok väleissä työkavereiden kanssa.
Riippuu paljon virkistyspäivistä. Itse jäänyt pois maksullisista virkistyspäivistä ja -tapahtumista. Esimerkiksi ei juuri kiinnosta laittaa 270 euroa siihen että työpaikka päättää virkistyä jollain festareilla.
Jos päivän nimi on virkistäytyminen niin pitääkö silloin virkistäytyä vai olla työkavereiden kanssa joiden kanssa ei halua olla kuin töissä jos sielläkään ?
Miksi keskityt niihin jotka ovat poissa, et niihin jotka ovat paikalla? Siis itse virkistäytymiseen. Minusta vain ihmiset jotka ovat paikalla voivat olla ankeuttajia, pois jääviä ei tarvitse miettiä
Työaikana tehdään töitä, vapaa-ajalla nähdään kavereita ja sukulaisia ja yöt nukutaan. Siinä hyvä elämä.
Takavuosina olin määräaikainen. Oli suunniteltu että mennään poimimaan marjoja ja paistetaan sitten laavulla makkaraa. Olin tästä innoissani. Koska kyseessä oli paikka missä oli asiakaspalvelua käytiin kahdessa osassa. Kun minun ryhmän päivä koitti, olin ainoa jolla oli marjanpoimintavälineet mukana. Muut istuivat laavulla haukkumassa toisen porukan tyyppejä ja kutsuivat että tule sinäkin tänne.
Työpaikan ankeuttajia ovat ne, jotka järjestävät noita virkistyspäiviä, vaikka suurin osa työntekijöistä ei sellaisia halua.
Yhdellä työpaikalla oli kerran kiva. Päivään kuului pieni koulutusosio ja lounas. Sen jälkeen sai valita, lähteekö hiihtämään, laskettelemaan, lautailemaan, lumikenkäkävelylle, uimaan, kävelylle tai meneekö sisäaktiviteetteihin. En muista mitä ne sisäaktiviteetit olivat, kun itselle oli tuo lumikenkäily helppo valinta, tykkään siitä. Tämä oli yksi sellainen monitoimipaikka. Mitään iltajuttuja ei ollut, vaan kotiin tultiin niin että ne joilla oli lapsia ehtivät vielä hakea lapset päiväkodista. Muutama valitsi baariin jäämisen, se oli omakustanteista, mutta muut aktiviteetit maksoi työnantaja.
Koska aktiviteetit joita valitaan tehtäväksi eivät kiinnosta minua, koska monesti meillä on yön yli reissuja ja en tykkää nukkua vieraan ihmisen kanssa samassa huoneessa, koska minulla on auto jonka takia pitäisi keräillä kyytiin väkeä, koska en jaksa alkoholijorinoita, koska ruoka-aineallergioiden kanssa tulee aina jotain säätöä - vähintäänkin joku Pirjo syö ruuanhimoissaan minun spessuruuat ja jään ilman ruokaa.
En ymmärrä miksi on tarjoiltava alkoholia enkä halua kuunnella räkäisiä teinitason läppää.
Osallistun yleensä ihan mielelläni työpaikan virkistyspäiviin. Kivat työkaverit, kivaa tekemistä esim. sitä purjehtimista ja mennään kunnon ravintoloihin ym. mutta toisinaan on vaan työt niin kriittisessä vaiheessa, että en pysty tai sitten olen eri maassa juuri virkistyspäivänä eli siinäpä ne syyt miksi jää väliin. No, kerran oli yksi epämiellyttävä tyyppi, että jätin väliin..
Pyrin kaikin keinoin välttämään näitä. Jos kerta viiteen vuoteen vaikka kävisi naamaa näyttämässä. -etätyöläinen