Montako litraa maitoa viikossa?
Ja perhe koko?
meillä 2 aikuista + 2 lasta
maitoa menee 8 litraa viikossa
Kommentit (19)
2+1 tuo pieni joka ei juo litra maitoo vaan tisu
Tavallista maitoa n. 10 litraa
Kauramaitoa n. 3 litraa
kevyt maitoa menee ehkä noin 6-7 litraa ja miehen juomaa hyla-maitoa suunnilleen 2 litraa..
2 aikuista 3 lasta joista pienin juo ruokajuomana NAN: ia mutta ruuan seassa menee tavallinen maito
Teessä käytämme. Kaksi aikuista asuu meillä.
2 aikuista, 1 lapsi. Toinen aikuisista ei juo maitoa.
t. se 2 aikuista ja 1 lapsi
Vierailija:
Vierailija:
2 aikuista ja 1 lapsi
Neljä lasta ja yksi aikuinen käyttää maitoa.
on maailman paras juoma...!!!:)
En osaa arvioida paljonko kulutamme viikossa (2 aikuista), vaihtee viikottain, riippuen syömmekö joka päivä kunnon ruuan kotona, mitä tehdään ruuaksi jne.
Mieheni ei juo juurikaan maitoa, silloin tällöin ottaa lasin tai pari+kahviin tilkan. Minä voin helposti juoda litran maitoa ruuan kanssa, jos janottaa...;) Yleensä menee enhkä pari lasi=6dl.
Pikaisesti laskettuna: maitoa menee n.5-6litraa/vko. Joskus enemmän, jos vaikkapa teemme lättyjä, itse taikinaan menee maitoa ja mieskin juokin silloin maitoa niiden kanssa:)
nyt menee noin 10 litraa viikossa, vähän aikaa sitten meni vielä noin 20 litraa viikossa kun lapset joi pullosta.
1 aikuinen ja 1 lapsi
Käytämme maitoa ruuan laitossa, puuron seassa, kahvissa ja tietenkin juomaksi.
Lapsi maitoallergikko, eikä itsekään käytetä maitoa. Joskus jos jaksaa tehdä kaksi ruokaa niin meidän vanhempien ruokaan saatetaan laittaa kermaa. Muutoin maidotonta elämää elellään. Kalkin saa purkistakin ;)
Juomme rasvatonta maitoa aivan älyttömiä määriä, mutta emme halua siitä luopuakaan. Luulen, että 8-10 litraa viikossa, ellei ole paljon reissuja tms. Ravintolassa emme kylläkään juo maitoa koska olemme alalla eikä se antaisi hyvää ja uskottavaa kuvaa:( mutta kotona ihan reilusti. Mikäs tuossa, meistä se on hyvää ja terveellistä. Limsaa ei osteta ikinä ja vettä juodaan paljon myös.
2 aikuista, 2 lasta, vauva ja kissa.