Sanottiinko uutisissa että joka viidennellä suomalaisella on ainakin yksi tatta?!!
Kommentit (49)
Yök, tatta on ihan kamala sana.
Ja tuntuu kyllä myös aika uskomattomalta, että tatuointeja olisi noin monella, kun perusvanhuksiakin, joilla ei varmasti niitä ole, on joka paikka pullollaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on paskasakin arvomerkki, jolla he piirtävät nahkaansa muistiin oman elämänsä tarinan, koska ei osaa kirjoittaa.
Vihan lietsominen palstalla on elämässä "onnistujan" tunnusmerkki :D
Mistä keksit tuon?
Vierailija kirjoitti:
Tatta?
Tatti? Taatta? Tätä, niin kuin englanniksi Dada?
Joo tiedän mitä tarkoitit mutta ei jumankauta, puhu normaalisti!
"Ketä vois tehdä mulle ihan tavan tatan?" :D
Uskokaa jo, se ei ole ketä, vaan KUKA!
Vierailija kirjoitti:
Lillukanvarret, kun asiaakin ois voinu keskustella. Suurin osa kuitenkin tajusi mistä on kyse.
En nähnyt uutista, aika uskomattomalata kuulostaa, kun omassa ystäväpiirissä en tiedä kuin kaksi, jolla on tatuointi.
Olet nähnyt kaikki ystäväsi alasti? Itselläni ei ole aavistustakaan, monellako tuntemallani ihmisellä on tatuointi. Uimahallilla paljon käyvänå tiedän, että tosi monella naisella on sellainen, joka ei näy silloin kun on esim työasussa (paidassa vähintään lyhyet hihat, ei liian avonainen kaulus jne). Kollegankin yläselkätatskan näin vasta kun hän aikoinaan kesälomakaudella oli hiljaisella työpaikalla vain topissa ja hameessa.
Vierailija kirjoitti:
Tatta?
Tatti? Taatta? Tätä, niin kuin englanniksi Dada?
Joo tiedän mitä tarkoitit mutta ei jumankauta, puhu normaalisti!
"Ketä vois tehdä mulle ihan tavan tatan?" :D
Haluaisin nähdä piilokameravideon, kun joku merirosvon näköinen ukko menee tatuointiliikkeeseen sanomaan noin. :D
Avasin vain saadakseni tietää, mikä on tatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on paskasakin arvomerkki, jolla he piirtävät nahkaansa muistiin oman elämänsä tarinan, koska ei osaa kirjoittaa.
Vihan lietsominen palstalla on elämässä "onnistujan" tunnusmerkki :D
Mistä keksit tuon?
Varmaan luki aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lillukanvarret, kun asiaakin ois voinu keskustella. Suurin osa kuitenkin tajusi mistä on kyse.
En nähnyt uutista, aika uskomattomalata kuulostaa, kun omassa ystäväpiirissä en tiedä kuin kaksi, jolla on tatuointi.
Olet nähnyt kaikki ystäväsi alasti? Itselläni ei ole aavistustakaan, monellako tuntemallani ihmisellä on tatuointi. Uimahallilla paljon käyvänå tiedän, että tosi monella naisella on sellainen, joka ei näy silloin kun on esim työasussa (paidassa vähintään lyhyet hihat, ei liian avonainen kaulus jne). Kollegankin yläselkätatskan näin vasta kun hän aikoinaan kesälomakaudella oli hiljaisella työpaikalla vain topissa ja hameessa.
Eiköhän ap pidä vuositarkastuksen, ystävät riviin ja syynätään, etteivät ole tattaroineet itseensä mitään.
Linnassa karpaasit tattaa toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Et osaa kyllä sinäkään
Tatuoinnit ovat jo niin last season. Ei kai niitä enää kukaan otakaan.
Halonen oli käymässä jossain maakuntakierroksellaan ja yöpyi paikkakunnalla.
Seuraavana aamuna hän valitti hotellin respassa kuinka oli illalla palellut ja pyytänyt huonepalvelua tuomaan lämmikkeeksi huovan.
Ja hän toi minulle huovan sijasta plostituoidun.
Jos joku oikeasti saa tattan yleistymään, niin hänelle täytyy tehdä sama mitä jokaiselle kyynerpään lausujalle.
En voi kertoa mikä toimenpide se on, mutta tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana aamuna hän valitti hotellin respassa kuinka oli illalla palellut ja pyytänyt huonepalvelua tuomaan lämmikkeeksi huovan.
Tämä oli aika hauska.
t: Motellissa työskentelevä muora
Vierailija kirjoitti:
Kiva, pärskähdin sylkeä näytölle :D Tavja ja huova, ai että :D
Ketä vois hakata mul ihan tavan tatan kyynerpäähän?
Sellasen mikä näyttää hienolle.
Tatta kuullostaa hienolle.
Vierailija kirjoitti:
Ketä vois hakata mul ihan tavan tatan kyynerpäähän?
Sellasen mikä näyttää hienolle.
Tatta kuullostaa hienolle.
Jatkahan vielä harjoituksia ;)
Minä en ainakaan ihan oikeasti ymmärtänyt. Aloituksessakaan ei ollut minkäänlaista kontekstia, josta asia olisi pitänyt tajuta.