Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin kanan munia muna autosta HKI

Vierailija
23.01.2019 |

Siis facessa oli ilmoitus johon varasin ja hainkin. Tosi hyviä ja suosittelen muillekin. Luomua pienryhmä kanalasta Nam!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta autosta olen minäkin käynyt:)

Vierailija
2/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ekan kerran tulee jotain ikävää (yksi vanhentunut muna), niin alkaa itku, että eikö näitä valvo kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun ekan kerran tulee jotain ikävää (yksi vanhentunut muna), niin alkaa itku, että eikö näitä valvo kukaan.

Mitenniin ei valvo kukaan?! Eihän nuo eroa muutoin kuin siinä, että myyjä ei ole kauppa vaan tuottaja. Urpo.

Vierailija
4/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole LUOMUA jos ovat pienryhmä kanalasta!

Vierailija
5/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän myyjä tiedä itse paremmin ku av mamma:'D kysyin kanojen elin oloista ja vastasi että elävät vapaana pien ryhmässä ja on parempi ku tuhansien kanojen lauma.

Vierailija
6/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sanat...

Vierailija
7/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko kanan vai munan? Vai kananmunan? Ja ostitko sen munasta vai autosta? Vai muna-autosta?

Vierailija
8/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdys sanat...

Eipä tainnut sultakaan onnistua

Vierailija
9/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eggpress kyseessä?

Vierailija
10/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän myyjä tiedä itse paremmin ku av mamma:'D kysyin kanojen elin oloista ja vastasi että elävät vapaana pien ryhmässä ja on parempi ku tuhansien kanojen lauma.

Tähän myyjään olen itsekin törmännyt.... Eikä muuten ole luomua, vaikka niin antaakin olettaa:(

Vierailija
11/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eggpress kyseessä?

Ei kuullosta tutulta tuo nimi

Vierailija
12/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdys sanat...

Mitö tarkoitat?

Vierailija
13/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muna seisoo ^o^

Tarkoitan pysähtyy : )

Vierailija
14/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoit?

Meinaan kun mulla on omia kanoja ja mulla jää joskus munia yli. Olen niitä tähän asti ilmaiseksi antanut naapureille, sukulaisille ja/tai vienyt töihin (tai leiponut pakkasen täyteen ja syönyt tuhottomasti munakkaita :D), mutta voisinhan minä ne myydäkin niin saisi vähän rehulantteja. (Eipä silti, kanat syö kyllä kamalasti ihan kotiruuan tähteitäkin, ovat kunnon elävä komposti. :) )

Vierailija
15/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muna seisoo ^o^

Tarkoitan pysähtyy : )

Seisoo housussa, pysähtyy lahkeeseen

Vierailija
16/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Paljonko maksoit?

Meinaan kun mulla on omia kanoja ja mulla jää joskus munia yli. Olen niitä tähän asti ilmaiseksi antanut naapureille, sukulaisille ja/tai vienyt töihin (tai leiponut pakkasen täyteen ja syönyt tuhottomasti munakkaita :D), mutta voisinhan minä ne myydäkin niin saisi vähän rehulantteja. (Eipä silti, kanat syö kyllä kamalasti ihan kotiruuan tähteitäkin, ovat kunnon elävä komposti. :) )

5e/30kpl mielestäni tosi halpaa luomuksi

Vierailija
17/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Paljonko maksoit?

5e/30kpl mielestäni tosi halpaa luomuksi

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001256449.html

Mutta ovatko kuutenkaan halpaa häkkimunaksi...

Vierailija
18/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ku pilaantuneita munia ei löytyisi kaupasta ostetusta kennosta.?

Vierailija
19/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta vapaana tepsuttelu ei tee kanoista vielä luomua. Oikeissa luomu-kanaloissa kanat syövät luomu-rehua ja laumassa pitää olla kukko(ja). Kaiken lisäksi kanala pitää olla hyväksytty luomu-kanalaksi, jotta tuota luomu-merkkiä saa käyttää mainonnassa.

Vierailija
20/42 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta vapaana tepsuttelu ei tee kanoista vielä luomua. Oikeissa luomu-kanaloissa kanat syövät luomu-rehua ja laumassa pitää olla kukko(ja). Kaiken lisäksi kanala pitää olla hyväksytty luomu-kanalaksi, jotta tuota luomu-merkkiä saa käyttää mainonnassa.

+ että kertoi tuolla jo aiemmin munien olevan pienryhmäkanalasta eli virikehäkeistä, joka taas on se kaikista surkein tuotantomuoto eläinten näkökulmasta :(