Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö uskovaiset olekaan siveitä? Miespuolinen uskiskaverini flirttailee avoimesti, melkein syö minut elävältä

Vierailija
23.01.2019 |

Teillä uskovaisillahan seksi kuuluu vain avioliittoon. Onko sitten kuitenkin ok flirttailla noin avoimesti ei-uskovaisen naisen kanssa? Ja tämä mieskaverini on siis harras uskovainen ja osallistuu seurakunnan toimintaan.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kähmi kans eräs aktiivisesti kirkkonsa toimintaan osallistuva perheellinen mies. Muka siunasi minua ja kähmi samalla, meuhkasi nopeatahtisella puheella että jumala siunaa tämä jne. Samalla kuiski minulle että hän saa tehdä ihan mitä tahansa että se ei kuulu muille kuin hänelle ja jumalalle ja jumala antaa heille(tälle uskontoryhmälle) kaiken anteeksi(sillä he ovat parempia ihmisiä kuin ei-seurakuntaansa kuuluvat). Kuulin myöhemmin että myös petti vaimoaan.

Käteväähän se on kun kaikkea voi tehdä, sitähän voi sitten jälkikäteen pyytää jumalalta anteeksi ja se on sitten unohdettu. Tarpeeksi kiivastahtisella puheella kun ylistää jumalaa ja todistaa niin se riittää hurskauden merkiksi.

Vierailija
22/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No worry. Takaapäin se ei ole syntiä. Go for it!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman uskonlahkoihin kuuluvat tuppaavat olemaan niitä sekopäisimpiä

Vierailija
24/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia mukasiveitä miehiä on just hauskinta kiusoitella :D Tietty joku roti minullakin mutta kuitenkin

Vierailija
25/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, että mitähän Jumala ajattelee käytöksestäsi...

Vierailija
26/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko flirttailu seksiä mielestäsi? Onko työkaveri naimisissa?

Juuri näin! Onko flirttailu seksiä? Onko se kutsu sänkyyn?

No, suomalaisilla tietysti on. Suomessahan ei saa hymyillä, nauraa, laskea leikkiä. Ei saa heittää kevyesti huulta. Ei varsinkaan jos olet ns. "uskovainen". Silloin varsinkin sinun pitää pukeutua jouhipaitaan, polvistua lasinsiruilla ja ruoskia itseäsi.

Suomessa kivipatsaiden ja puupökkylöitten maassa täytyy pitää kahden metrin välimatka ja naama norsunv-lla. Mutta hei - minäpä aion jatkaa flirttailua ja keventää silläomaa ja niiden pävää jotka sitä ymmärtävät! Ja ei - en vie kenenkää miestä enkä edes halua! En kerjää huomiota enkä ihailua. Minun kanssani saa flirttailla niin "uskikiset" kuin muutkin, se on kivaa! 

Vierailija
27/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisilla on yhtä monta käsitystä siitä mitä uskonto heiltä elämässä vaatii kuin on uskovaisiakin. On ihan klisee että kaikki uskovaiset haluaisivat rajoittaa seksin vain avioliittoon. Yleensä ihminen ottaa uskonnosta helposti juuri ne käsitykset jotka itselle sopivat ja unohtavat sitten ne muut. Toisilta uskovat kyllä yleensä vaativat kyllä kaikkien sääntöjen noudattamista...

Vierailija
28/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Usein tiukkaan yhyeisöön kuuluvilla kontrolli katoaa täysin, kun ollaan yhteisön ulkopuolella.

Ja usein heillä on outo käsitys "ei-uskovaisista" , ajatellaan, että kaikki heille paha ja kielletty on muille arkipäivää.

Uskovaiset tosiaan luulee että ei-uskovaiset on kauheita vaikka ovat itse pahempia. Heitä estää Jumalan pelko, muita oma moraali ja käytöstavat.

Vierailija
29/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletatko sinä oikeasti, että kaikki uskovaiset uskovat täysin samoihin asioihin ja toimivat täysin samalla tavalla vai kirjoititko melko koomisen provon?

Vierailija
30/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Usein tiukkaan yhyeisöön kuuluvilla kontrolli katoaa täysin, kun ollaan yhteisön ulkopuolella.

Ja usein heillä on outo käsitys "ei-uskovaisista" , ajatellaan, että kaikki heille paha ja kielletty on muille arkipäivää.

Uskovaiset tosiaan luulee että ei-uskovaiset on kauheita vaikka ovat itse pahempia. Heitä estää Jumalan pelko, muita oma moraali ja käytöstavat.

Kaikki uskovaiset? Kaikki muut ovat parempia?

Vankiloissa on varmasti paljon hurskaita uskovaisia.

Vierailija
31/46 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikki noudata sääntöjä.

Vierailija
32/46 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tiiviisiin uskonyhteisöihin kehittyy kollektiivinen moraali. Yhteisön ulkopuolella jäsen onkin sitten ihan hukassa 

Vierailija
33/46 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein tiiviisiin uskonyhteisöihin kehittyy kollektiivinen moraali. Yhteisön ulkopuolella jäsen onkin sitten ihan hukassa 

Totta ja samanlaista on myös muuten vaan ankaran kasvatuksen saaneilla kun pääsevät lopulta pois sen vaikutuspiiristä.

Vierailija
34/46 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntönsä ovat pinnallisia, eivät ymmärrä ja välitä niiden merkityksiä. Esim. Yksi sanoi, että ennen aviota saa tehdä mitä vaan, kunhan ei "sitä" kuinka monen naisen kanssa haluaa.

Jenkeissä mormoneilla on jopa ihan oma nimi sillä, että laitetaan penis pimppiin, mutta se ei ole kuulemma seksulia jos ei liiku ees taas. Tämä kierretään sillä että kaverit heiluttavat sänkyä. Pimahatanuttako? Täysin.

On varmaan järkevämpääkin porukkaa. Tai sitten ei.

Vierailija
35/46 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko flirttailu seksiä mielestäsi? Onko työkaveri naimisissa?

Juuri näin! Onko flirttailu seksiä? Onko se kutsu sänkyyn?

No, suomalaisilla tietysti on. Suomessahan ei saa hymyillä, nauraa, laskea leikkiä. Ei saa heittää kevyesti huulta. Ei varsinkaan jos olet ns. "uskovainen". Silloin varsinkin sinun pitää pukeutua jouhipaitaan, polvistua lasinsiruilla ja ruoskia itseäsi.

Suomessa kivipatsaiden ja puupökkylöitten maassa täytyy pitää kahden metrin välimatka ja naama norsunv-lla. Mutta hei - minäpä aion jatkaa flirttailua ja keventää silläomaa ja niiden pävää jotka sitä ymmärtävät! Ja ei - en vie kenenkää miestä enkä edes halua! En kerjää huomiota enkä ihailua. Minun kanssani saa flirttailla niin "uskikiset" kuin muutkin, se on kivaa! 

Juutalaisrabin mukaan ei saa pettää edes ajatuksissaan. Myös niitä pitää pystyä hillitsemään ja hallitsemaan. Jeesuskin sanoi että jopa avioliitto on vain niille, jotka eivät kykene itsehillintään.

Kaikki tekevät omat tulkintansa ja keksivät omat sepityksensä, raamatun kanta on yksiselitteinen.

Vierailija
36/46 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lessualueella asunut, ja sinkkuaikoina 10 lapsen isät kovasti tekivät tuttavuutta ja yrittivät päästä sänkyyni yötä viettämään. Ei se suurperhe-elämä ole varmasti kovin antoisaa. Ja kun saatille tuollaisen isännän kanssa lähtee, niin paljaalla haluavat, kun ehkäisy on ilmeisesti suurempi synti kuin aviorikos.

Kovin on tekopyhää sakkia. Kova tuomitseminen, jos naapurin mies käy vieraissa tai juopottelee. Mutta itse voi kyllä baareilla ja käydä vähän dippaamassa vehjettään vieraassa naisessa. Senhän saa anteeksi, kunhan vain rukoilee.

Tuo on paatuneisuutta. Nämä ajattelevat, että raamattu on vain kokoelma pinnallisia sääntöjä, ja että jumalaa voi huijata samalla tavalla kuin äitiä.

Tämän vuoksi jotkut vielä odottavat pääsyä taivasten valtakuntaan, toiset ovat siellä jo.

Vierailija
37/46 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok flirttailla. Itse olen uskovainen sinkkumies, enkä koskaan flirttaile naisille. En edes tapaillessa. Avioliitossa voin ehkä harkita sitä. Muuten mielestäni todella outoa käytöstä. Monesti näillä flirttailevilla miehillä on muitakin ongelmia. Saattavat esimerkiksi vapaa-ajallaan katsoa aikuisviihdettä. Sekin on valitettavan yleistä nykyään kristittyjen keskuudessa.

Vierailija
38/46 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi aikuinen ihminen olla noin naiivi? Ymmärtäisin jos olisitte kovin nuoria mutta jo naimisissa tahoillanne etkä osaa sanoa ukolle suoraan että lopettaisi. Pitää vielä palstalta kysyä...

Tosielämässä ei-uskovainen nainen ja hyvin uskonnollinen mies tuskin ovat sen kummemmin ystäviä kun ihan perusasioistakin ollaan eri mieltä ja uskovaispiireissä naisia riittää avioliittoonkin asti. Älä usko jokaista tarinaa mitä tänne kirjoitetaan.

Vierailija
39/46 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kähmi kans eräs aktiivisesti kirkkonsa toimintaan osallistuva perheellinen mies. Muka siunasi minua ja kähmi samalla, meuhkasi nopeatahtisella puheella että jumala siunaa tämä jne. Samalla kuiski minulle että hän saa tehdä ihan mitä tahansa että se ei kuulu muille kuin hänelle ja jumalalle ja jumala antaa heille(tälle uskontoryhmälle) kaiken anteeksi(sillä he ovat parempia ihmisiä kuin ei-seurakuntaansa kuuluvat). Kuulin myöhemmin että myös petti vaimoaan.

Käteväähän se on kun kaikkea voi tehdä, sitähän voi sitten jälkikäteen pyytää jumalalta anteeksi ja se on sitten unohdettu. Tarpeeksi kiivastahtisella puheella kun ylistää jumalaa ja todistaa niin se riittää hurskauden merkiksi.

Tuo mies ei ollut tainnut lukea Raamattua kovinkaan paljoa tai sitten ei vain ollut sisäistänyt lukemaansa. Raamatussa sanotaan, että avionrikkojat ei voi periä taivasten valtakuntaa. Lisäksi Jeesus sanoi, että joka himoiten katsoo toista, on jo sydämessään tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan.

Vierailija
40/46 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tänne tulleet muslimit ainakaan raiskaustilastoista päätellen. Erikseen taksikuskeillekin täytyy kertoa ettei saa rais kata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän