Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö uskovaiset olekaan siveitä? Miespuolinen uskiskaverini flirttailee avoimesti, melkein syö minut elävältä

Vierailija
23.01.2019 |

Teillä uskovaisillahan seksi kuuluu vain avioliittoon. Onko sitten kuitenkin ok flirttailla noin avoimesti ei-uskovaisen naisen kanssa? Ja tämä mieskaverini on siis harras uskovainen ja osallistuu seurakunnan toimintaan.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko flirttailu seksiä mielestäsi? Onko työkaveri naimisissa?

Vierailija
2/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhiä ovat, se mikä on kielletty on sitten kahta kauheammin mielessä. Sano miehelle suoraan että pitäiskö vähän rauhottua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millä tavoin flirttailee? On varmaan ihastunut sinuun, ja yrittää epätoivoisesti saada sinulta vastakaikua? Ei ne keinot tunteiden näyttämiseen uskovaisilla ole sen ihmeellisemmät kuin muillakaan.. yhtälailla saattavat toimia kömpelösti.

Vierailija
4/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo meissä uskovaisissakin löytyy joka junaan ;) Olen tuntenut monia avoimesti seksuaalisia poikia, ja sitten kuitenkin suurin osa on niitä siveämpiä. Mutta hekin jotka flirttailee ovat halunneet odottaa avioliittoon, eli nopeasti naimisiin ja sitten hommiin.

Minusta pikku flirtti on ok, mutta just tuollainen "elävältä syöminen" ei enää ole Jumalan tahdon mukaista käytöstä.

Vierailija
5/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tiukkaan yhyeisöön kuuluvilla kontrolli katoaa täysin, kun ollaan yhteisön ulkopuolella.

Ja usein heillä on outo käsitys "ei-uskovaisista" , ajatellaan, että kaikki heille paha ja kielletty on muille arkipäivää.

Vierailija
6/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile miten pitkälle hän on valmis menemään ja ota vastaan hänen armon vasaransa.

Vierailija
7/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile miten pitkälle hän on valmis menemään ja ota vastaan hänen armon vasaransa.

:D :D :D

Vierailija
8/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo uskovaisuuteen liittyy? Jos tilanne sinua häiritsee, voit pyytää lopettamaan.

Muutenkin, uskovainen ihminen uskoo Jumalaan, muuten hän on kuin kuka tahansa. ihmiset on erilaisia ja moraali- etiikka- soveliaisuuskysymykset jne. on jokaisella omansa, ei siihen uskovaisuutta tarvita.

Vierailija
9/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo meissä uskovaisissakin löytyy joka junaan ;) Olen tuntenut monia avoimesti seksuaalisia poikia, ja sitten kuitenkin suurin osa on niitä siveämpiä. Mutta hekin jotka flirttailee ovat halunneet odottaa avioliittoon, eli nopeasti naimisiin ja sitten hommiin.

Minusta pikku flirtti on ok, mutta just tuollainen "elävältä syöminen" ei enää ole Jumalan tahdon mukaista käytöstä.

Ja mistä tiedän että ovat halunneet odottaa vaikken olekaan kuin yhden (siveän) kanssa naimisissa, no siitä että meillä näistä puhutaan avoimesti. Kortit pöydällä niin pystyy tekemään helpommin parinvalinta-päätöksen, sillä valinta-tilanteitahan nämä on silloin, kun on paljon samalla tavalla ajattelevia koolla.

Vierailija
10/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naimisissa, ja minäkin olen. Siis hän piirittää, vihjailee koko ajan seksistä, katsoo minua kuin nälkäänäkevä ruokaa jne

ap

Vierailija
11/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lessualueella asunut, ja sinkkuaikoina 10 lapsen isät kovasti tekivät tuttavuutta ja yrittivät päästä sänkyyni yötä viettämään. Ei se suurperhe-elämä ole varmasti kovin antoisaa. Ja kun saatille tuollaisen isännän kanssa lähtee, niin paljaalla haluavat, kun ehkäisy on ilmeisesti suurempi synti kuin aviorikos.

Kovin on tekopyhää sakkia. Kova tuomitseminen, jos naapurin mies käy vieraissa tai juopottelee. Mutta itse voi kyllä baareilla ja käydä vähän dippaamassa vehjettään vieraassa naisessa. Senhän saa anteeksi, kunhan vain rukoilee.

Vierailija
12/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo uskovaisuuteen liittyy? Jos tilanne sinua häiritsee, voit pyytää lopettamaan.

Muutenkin, uskovainen ihminen uskoo Jumalaan, muuten hän on kuin kuka tahansa. ihmiset on erilaisia ja moraali- etiikka- soveliaisuuskysymykset jne. on jokaisella omansa, ei siihen uskovaisuutta tarvita.

Kyllä se sillä tavalla liittyy, että uskovaisilla on tiettyjä moraalikoodistoja joita he noudattavat hyvinkin tarkasti. Tietenkin poikkeuksia on mutta keskimäärin uskovaiset ovat seksiasioissa hyvin tiukkoja.

Vierailija
13/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naimisissa, ja minäkin olen. Siis hän piirittää, vihjailee koko ajan seksistä, katsoo minua kuin nälkäänäkevä ruokaa jne

ap

No sitten tietenkin jos ootte naimisissa hän käyttäytyy täysin väärin. Ikävää :( Sano tyypille!

Vierailija
14/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Sitten hän on ääliö, joka nyt sattuu lisäksi olemaan uskovainen. Mutta ensisijaisesti ääliö, uskovaisuus ei ole olennainen pointti asiassa. Oli uskovainen tai ei, niin eihän tuo ole sopivaa.

No, ihan up to you mitä teet. Pyydä lopettamaan tai kärsi. Sun vastuulla.

Vierailija
15/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen puolisoni petti mua, "kännissä ja läpällä". Samoin kaksi uskistuttuaan on tehneet syrjähyppyjä.

Naisia kaikki. Mitään omatuntoa tai käsitystä oikeasta ja väärästä ei vaikuta olevan.

Vierailija
16/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Sano sille: lopeta mun esineellistäminen senkin sika!

Jos ei tajua lopettaa ni huomautus seksuaalisesta häirinnästä.

Vierailija
17/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sitten hän on ääliö, joka nyt sattuu lisäksi olemaan uskovainen. Mutta ensisijaisesti ääliö, uskovaisuus ei ole olennainen pointti asiassa. Oli uskovainen tai ei, niin eihän tuo ole sopivaa.

No, ihan up to you mitä teet. Pyydä lopettamaan tai kärsi. Sun vastuulla.

Joo, ääliöitä on joka porukassa. Aivan kaikissa. Poliiseissa rikollisia, lastensuojelussa ihmisiä joiden perhe-elämässä on paljon pahempaa kuin monissa huostaanottoperheissä, lahenmäkiä feministiympyröissä...

Vierailija
18/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän niitä pahimpia pervoja juuri onkin.

Vierailija
19/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jonkun verran liikkunut noiden uskispiirien liepeillä, lähinnä gospeljuttujen parissa, ja sen voin sanoa, että missään ei synti ja hekuma sikiä niin kuumana ja vilkkaasti kuin niissä piireissä. Tällaista tavan syntistä meno hirvitti suorastaan!

Vierailija
20/46 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi aikuinen ihminen olla noin naiivi? Ymmärtäisin jos olisitte kovin nuoria mutta jo naimisissa tahoillanne etkä osaa sanoa ukolle suoraan että lopettaisi. Pitää vielä palstalta kysyä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi