Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, jonka elämässä lähes kaikki asiat ovat klassista?

Vierailija
22.01.2019 |

Esim. pukeutuu klassisesti ja liihottelee sulavasti puutarhakutsuilla. Hankkii klassisen näköisen puolison, kauniit lapset ja jonka kodista huokuu klassinen eleganssi. Käyttäytyy aina hillitysti ja hyvien käytöstapojen mukaisesti.

Tylsä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Katso kreikkalaisia ja roomalaisia patsaita. Varsinkin niiden kasvonpiirteitä. Sieltä tulee klassiset mittasuhteet.

Mainittu Grace Kelly on klassinen, samaten esim. suomalaiset Anne Hedman, Anne Pohtamo ja Tuula Polvi. Muitakin varmasti löytyy, nämä tulivat nopeasti mieleen. Kasvoissa on tietty symmetria ja näille naisille sopii upeasti nutturakampaus :-) eli hiukset ylös kammattuina."

mulle on pienestä saakka sanottu et mulle sopii hiukset kiinni tosi hyvin, ja viel just ylös kammattuna.

oon varmaa nyt tosi klassinen???? :DD just nutturat yms sopii parhaiten.

Sinun piirteesi voivat olla puhtaat ja kauniit mutta klassisuudesta sinä olet kaukana.

Klassisuus tarkoittaa jotain syvällisempää. Ehkä myöhemmin saavutat sen, kun huomaat, että pystyt ilmaisemaan itseäsi sanallisesti paremmin kuin hymiöillä ja ylenpalttisella välimerkkien käytöllä.

Vierailija
42/46 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisuuden peruselementti on sisäinen rauha ja tasapaino. Ihminen voi olla klassinen, vaikkei esimerkiksi hänen kasvonpiirteensä olisi klassisen puhtaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisesti  hoidetaan myös lisääntyminen, kaksi lasta tyttö ja poika ja tottakai nämä on tehty klassisesti 69 asennossa, sivistyneesti ja ilman mitään hikeä ja puuskutusta.....

Vierailija
44/46 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kanssa sanottu että käy nutturat ja ponnarit, nuorempana verrattiin pariisilaisiin malleihin tyyliltäni. 

Vierailija
45/46 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala hahmottaa, mitä on klassinen, mutta mieleeni nousee kuva tädistäni. Kaikilla tavoin kuvauksen kaltainen tyyppi, mutta armoton piilojuoppo. Tosin sekin klassisen tyylikkäästi laatuviineillä ja klassisen tyylikkäillä viinilaseilla aina huulipunatahra lasin reunassa. Juoppoutta oli vaikea huomata, sillä klassisen tyylikkäillä käytöstavoilla ja hyvin hallitulla luonteella vei kauan tajuta hänen tissuttelevan sellaisia määriä. Lisättäköön vielä, että hänellä on viinikellari ja siellä pulloja riitti. 

Selitykseksi, että tätini oli naimisissa Englannissa maaseudulla vauraan britin kanssa ja siinä huushollissa ei todellakaan mistään klassisen tyylikkäästä säästelty. Korvikkani kuulen vieläkin tätini korkkareiden kopseen kivilaattalattialla kantamassa juustokohokasta pöytään.

Vierailija
46/46 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni on lapseksi harvinaisella tavalla kiinnostunut klassisesta musiikista, arkkitehtuurista, kirjallisuudesta ja maalaustaiteesta. Hän pukeutuu hillitysti ja inhoaa esimerkiksi tietokonepelejä. Pelaa mieluummin klassikkopelejä kuten shakkia.

Osittain kysymys on hänen persoonastaan. Hän on voimakkaasti tunteva ja vähän aistiyliherkkyyteen taipuvainen, joten hän hakee klassisista asioista rauhaa ja tasapainoa.

Osaksi kysymys on myös siitä, että lapset pitävät selkeistä ja yksinkertaisista asioista. Avantgarde vaatii yleensä vähän kehittyneempää makua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän