Mitä sinusta tarkoittaa seikkailunhaluinen nainen? Oletko itse sellainen?
Koen olevani seikkailunhaluinen kun itse hakeudun usein uusiin maisemiin ja uusiin kokemuksiin. Pelkkä kauppareissukin voi osoittautua seikkailuksi saati pidempi matka. Eli minä koen seikkailunhalun joksikin paikoilleen jäämisen vastakohdaksi, kekseliäisyydeksi, impulsiivisuudeksi.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani seikkailunhaluinen kun itse hakeudun usein uusiin maisemiin ja uusiin kokemuksiin. Pelkkä kauppareissukin voi osoittautua seikkailuksi saati pidempi matka. Eli minä koen seikkailunhalun joksikin paikoilleen jäämisen vastakohdaksi, kekseliäisyydeksi, impulsiivisuudeksi.
Jotain tällaista. Enkä pelkää uusia tilanteita.
Jos eksyisin suuressa kaupungissa, sekin olisi seikkailu jne.
Vierailija kirjoitti:
Mulle merkitsee seksiseikkailuja. Ei ole enää mahdollisuutta niihinkään.
Mielenkiintoinen näkökulma jota en ole tullut ajatelleeksikaan. Itselleni seikkailunhalu ei liity seksielämään kyllä mitenkään, enemmänkin henkistä ja juurikin tuo rauhattomuus on tuttu tunne jos on pitkään paikoillaan.
Ehkä olen, ehkä en. Ehkä Olin, ehkä en ole enää. Riippuu asioista ja seikoista. Seikkailunhalua on monenlaista ja monilla eri alueilla. Tietty turvallisuus pitää seikkailuissakin olla. Hengenvaaraan ei voi joutua, eikä laittomuuksiin sotkeentua. Mutta seksuaalisuuden osa- alueella...mmmm.
Oon vähän kaikkea.... Eli todellaki viihdyn joka ilta kotona rauhassa, mut sit perusluonteelta en todellakaan oo mikään tasanen harmaa tallaaja...
eli ihmisissä voi olla muitaki vaihtoehtoja ku toi yli-seikkailija tai sit joku tv-hiiri.
Miehet ymmärtävät tuon termin totaalisen väärin. Oikeasti se tarkoittaa naista, joka on koko ajan menossa ja matkustaa ja harrastaa ja etsii uusia elämyksiä extroverttinä. Ei liity seksiin mitenkään.
Minä en todellakaan ole seikailunhaluinen, enkä tykkää matkustelusta, konserteista, ravintoloiden kiertämisestä tms. Olen kotihiiri, tykkään kävelyistä kotipiirissä tutuissa ympäristöissä. Sen sijaan sängyssä olen todella kokeilunhaluinen ja ehdottanut miehelle vaikka mitä kokeiluja. Mies on valitettavasti juuri päinvastainen. Hän haluaisi vain mennä menoissaan ja nähdä maailmaa, mutta ei halua kokeilla seksissä mitään uutta tai erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ymmärtävät tuon termin totaalisen väärin. Oikeasti se tarkoittaa naista, joka on koko ajan menossa ja matkustaa ja harrastaa ja etsii uusia elämyksiä extroverttinä. Ei liity seksiin mitenkään.
Minä en todellakaan ole seikailunhaluinen, enkä tykkää matkustelusta, konserteista, ravintoloiden kiertämisestä tms. Olen kotihiiri, tykkään kävelyistä kotipiirissä tutuissa ympäristöissä. Sen sijaan sängyssä olen todella kokeilunhaluinen ja ehdottanut miehelle vaikka mitä kokeiluja. Mies on valitettavasti juuri päinvastainen. Hän haluaisi vain mennä menoissaan ja nähdä maailmaa, mutta ei halua kokeilla seksissä mitään uutta tai erilaista.
Luulen että nämä vastakohdat selittyvät sillä, että 'seikkailunhaluinen' ei osaa pysähtyä hetkeen, eikä arvostaa sitä, mikä on tässä ja nyt. He tarvitsevat koko ajan uusia ympäristöjä. Seksi taas on kohtuu pieni kokemus, tapahtuu yleensä paikallaan, sängyssä saman ihmisen kanssa, ja siitä nauttimista edistää vilkas ihmisen SISÄINEN henkinen maailma ja mielikuvitus. Se taas on parempi introverteillä.
Seikkailunhaluinen nainen kulkee mieli avoimena uusille kokemuksille. Kun pysähtyy, on häppärit avoimena uusille kokemuksille.
No just tuota, ettei haluta olla paikoillaan. Ei olla sellaista joka ilta teeveen ääressä lojuvaa tyyppiä. Aktiivisuus ja tietynlainen rauhattomuus kuuluvat osana siihen.
En ole tällainen itse.