Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ratkaista tämä parisuhdeongelma?

Vierailija
22.01.2019 |

Minun ei tee enää yhtään mieli seksiä avomieheni kanssa, ei ole tehnyt aikoihin. En ole sanonut hänelle sitä, mutta välttelen seksiä, joten sitä ei siis ole, eikä ole ollut aikoihin. Miten ottaa asia puheeksi miehen kanssa? En aio vaatia häntä jatkamaan kanssani, tai siis ymmärrän jos haluaa erota tämän tilanteen vuoksi, mihinkään sivusuhteisiin en kuitenkaan suostu, ja jos pettää niin jätän. Luulen vain, että hän ei halua erota, tai siis ei ole millään tavalla ilmaissut haluavansa vaan puhuu naimisiin menosta. Ei hän kuitenkaan sellainen mies ole, joka haaveilisi jostain seksittömästä liitosta. Kellään kokemusta tällaisesta tilanteesta?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa muu auta kuin nostaa kissa pöydälle.

"Rakas, meidän seksikerrat on vähentyneet merkittävästi siksi, koska mua ei haluta harrastaa seksiä, josta en saa itse mitään irti. Sulla on kaksi vaihtoehtoa: joko alat näkemään vaivaa munkin nautinnon edistämiseksi ja saat kiimaisen avovaimon palkkioksi, tai sitten pakkaat kamasi ja häivyt, ja otan tilalle jonkun, joka välittää munkin nautinnosta."

Vierailija
22/60 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni ohi aikanaan. Oli stressiä ihan muista asioista.

Näkeekö mies vaivaa sinun sytyttämiseen? Tai siis onko seksielämä teillä ollut sinuakin tyydyttävää? Usein käy niin että jos nainen ei saa oikein mitään siitä irti, niin se väljähtyy.

Onko sinulle tullut joku uusi lääkitys tai esim. hormonaalinen ehkäisy? Jos, niin voit harkita vaihtoa.

No ongelma on juuri tuo, että en saa seksistämme mitään irti, kun mies ei jaksa/osaa/halua/taijokumuusyy nähdä vaivaa minun eteen sängyssä. Olen siitä puhunut hänelle, mutta tilanne ei ole muuttunut. Ap

Onko tämä tilanne ollut aina, vai onko se jotain uutta?

Jos mies muuttunut yhtäkkiä, voisi olla ihan asiallista patistaa hänet lääkäriin ettei vain olisi mieshormonit hukassa? Vai voisiko miehellä olla masennusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa muu auta kuin nostaa kissa pöydälle.

"Rakas, meidän seksikerrat on vähentyneet merkittävästi siksi, koska mua ei haluta harrastaa seksiä, josta en saa itse mitään irti. Sulla on kaksi vaihtoehtoa: joko alat näkemään vaivaa munkin nautinnon edistämiseksi ja saat kiimaisen avovaimon palkkioksi, tai sitten pakkaat kamasi ja häivyt, ja otan tilalle jonkun, joka välittää munkin nautinnosta."

Tuo alku on ihan hyvä, mutta en oikein tiedä kannattaako heti alkaa puhumaan erosta. Ap

Vierailija
24/60 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa sitä huonoa seksiä haluaisikaan.

Vierailija
25/60 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni ohi aikanaan. Oli stressiä ihan muista asioista.

Näkeekö mies vaivaa sinun sytyttämiseen? Tai siis onko seksielämä teillä ollut sinuakin tyydyttävää? Usein käy niin että jos nainen ei saa oikein mitään siitä irti, niin se väljähtyy.

Onko sinulle tullut joku uusi lääkitys tai esim. hormonaalinen ehkäisy? Jos, niin voit harkita vaihtoa.

No ongelma on juuri tuo, että en saa seksistämme mitään irti, kun mies ei jaksa/osaa/halua/taijokumuusyy nähdä vaivaa minun eteen sängyssä. Olen siitä puhunut hänelle, mutta tilanne ei ole muuttunut. Ap

Onko tämä tilanne ollut aina, vai onko se jotain uutta?

Jos mies muuttunut yhtäkkiä, voisi olla ihan asiallista patistaa hänet lääkäriin ettei vain olisi mieshormonit hukassa? Vai voisiko miehellä olla masennusta?

Alussa sain irti sellaisesta pikaseksistä, koska omat halut oli niin suuret, siis miestä kohtaan. Mutta nyt kun ollaan jo oltu yhdessä muutama vuosi, niin esimerkiksi esileikin puuttuminen haittaa jo aika paljon. Ap

Vierailija
26/60 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa sitä huonoa seksiä haluaisikaan.

Mutta miten sanoa se miehelle, että en enää halua sinua, koska seksimme on niin huonoa? Ap

Vierailija
27/60 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ja naisen ero seksuaalisuudessa perustuu siihen, että nainen pystyy antamaan seksiä vaikka ei niin paljon haluaisikaan sitä.

Mies ei pysty, sillä miehellä ei stondaa ja silloin yhdyntä on mahdotonta.

Sopupeli hommassa saavutetaan silviisii, että nainen antaa pillua ja ellei mies pysty naimaan, niin tyydyttää naisensa jollakin muulla tavalla, käsin tai antamalla suuseksiä.

Problem solved :-)

Olen muutaman kerran ryhtynyt avomieheni kanssa seksiin, vaikka ei ole haluttanut, ja jokainen sellainen kerta on vain lisännyt haluttomuuttani ja saanut koko seksin tuntumaan epämiellyttävältä ajatukselta. Ap

Mitäpä oletat, olisiko miehesi valmis tyydyttämään sinut ellei itse pystyisi penetraatioon?

Jos vastauksesi on ei, mieheni ei tyydyttäisi minua,  olette molemmat yhtä haluttomia tyydyttämään toistenne seksuaaliset tarpeet ja ehdotan eroa, niin kumpikaan ei joudu kärsimään toisen haluttomuudesta. Kysy joskus mieheltäsi olisiko hän halukas tyydyttämään sinut saamatta itse orgasmia?

Vierailija
28/60 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan turha odottaa mitään ihmettä. Tämäkin asia selviää vaik puhumalla. Sanot että haluat haluta ja tarviit apua. Yritä puhua kauniisti, älä käytä sanoja huono tms.

Sano vaikka että tarviit paljon hyväilyä ja lämmittelyä, positiivisen kautta eikä syyttäen.

Jotkut miehet voi olla niin tyhmiä etteivät tajua, sitten en kyllä suosittele avioliittoa. Se ei tule toimimaan.

Vierailija
29/60 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ja naisen ero seksuaalisuudessa perustuu siihen, että nainen pystyy antamaan seksiä vaikka ei niin paljon haluaisikaan sitä.

Mies ei pysty, sillä miehellä ei stondaa ja silloin yhdyntä on mahdotonta.

Sopupeli hommassa saavutetaan silviisii, että nainen antaa pillua ja ellei mies pysty naimaan, niin tyydyttää naisensa jollakin muulla tavalla, käsin tai antamalla suuseksiä.

Problem solved :-)

Olen muutaman kerran ryhtynyt avomieheni kanssa seksiin, vaikka ei ole haluttanut, ja jokainen sellainen kerta on vain lisännyt haluttomuuttani ja saanut koko seksin tuntumaan epämiellyttävältä ajatukselta. Ap

Mitäpä oletat, olisiko miehesi valmis tyydyttämään sinut ellei itse pystyisi penetraatioon?

Jos vastauksesi on ei, mieheni ei tyydyttäisi minua,  olette molemmat yhtä haluttomia tyydyttämään toistenne seksuaaliset tarpeet ja ehdotan eroa, niin kumpikaan ei joudu kärsimään toisen haluttomuudesta. Kysy joskus mieheltäsi olisiko hän halukas tyydyttämään sinut saamatta itse orgasmia?

Kirjoitin jo aiemmassa kommentissani, että koko haluttomuuteni johtuu siitä, että mies ei panosta minuun sängyssä (muuten kyllä suhteessamme panostaa minuun). Eli hän ei tyydytä minua, sai itse tai ei saanut itse tai pystyi itse tai ei. Ap

Vierailija
30/60 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan turha odottaa mitään ihmettä. Tämäkin asia selviää vaik puhumalla. Sanot että haluat haluta ja tarviit apua. Yritä puhua kauniisti, älä käytä sanoja huono tms.

Sano vaikka että tarviit paljon hyväilyä ja lämmittelyä, positiivisen kautta eikä syyttäen.

Jotkut miehet voi olla niin tyhmiä etteivät tajua, sitten en kyllä suosittele avioliittoa. Se ei tule toimimaan.

Olen ehdotellut asioita, joita tekisi minulle, ja sanonut että tarvitsen esileikkiä, mutta tilanne ei muutu. Vaikka olen sanonut suoraan, niin hän ei tunnu ymmärtävän mitä edes tarkoitan. Ap

Vierailija
31/60 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot, että olet puhunut miehesi kanssa ja ehdottanut eri asioita joita voisitte kokeilla, esim. leluja. Oletko puhunut tarpeeksi selväst ja konkreettisesti vai "vihjaillut" ja olettanut että miehesi lukee rivien välistä? Jos jälkimmäistä, ota asia puheeksi suoraan ja tee myös asialle itse jotain, esim. valitse joku hyvä seksileffa ja pyydä miestäsi katsomaan sitä, kerro mistä pidät leffassa ja mikä tuottaisi sinulle nautintoa, tai osta joku seksilelu ja kerro miehellesi miten toivot sitä käytettävän. Eli ole itse aktiivinen ja kerro miehelle suoraan mitä haluat ja mikä tuntuu hyvältä.

Vierailija
32/60 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri toissa viikolla radiossakin eräs miespuolinen seksuaaliterapeutti sanoi jotenkin niin, että "naisten haluttomuus on myytti, kyllä naiset haluavat, mutteivät sitä aviomiestään."

Jokainen aviomies voi miettiä miksi vaimo ei halua seksiä hänen kanssaan. Oliskos kerrankin syy siinä miehessä itsessään?

Kun juttelen naispuolisten ystävieni kanssa monet suomalaismiehet vaikuttavat hyvin laiskoilta, heikkotaitoisilta ja itsekkäiltä seksissä. Etenkin kun verrataan ulkomaisiin miehiin.

Jos suomalainen mies osaisi nauttia seksistä ja naisista, osaisi vietellä, flirtailla ja heittää huumoria, satsata esileikkiin yms., hänen ei tarvitsisi itkeä naisettomuuttaan netissä. Mutta jos näkee naisen vaan muovinukkena, kohteena jota "pumpata", niin satavarmasti eipä paljon naisia homma kiinnostaa hänen kanssaan.

Vierailija
33/60 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: kirjoitat ihan kuin olisit minä. Meillä on täysin vastaava ongelma. Mies syttyy sekunnissa, jos en ole heti mukana hän lerpahtaa, jonka jälkeen mistään ei tule mitään. Meillä homma on ohi hetkessä, se on pelkkä pano, joka ei minua sytytä yhtään. Liukuvoiteella mennään, koska en todellakaan syty sekunneissa. Alussa niinkin, nyttemmin en enää ollenkaan. Kaikki minun viimeisimmät aloitteeni ovat päätyneet erittäin huonosti, miehen aloitteeseen olen vastannut, vaikken olisi halunnut, koska se on minuutissa ohi. Käsi-/kielipeliä mieheni ymmärrä ollenkaan. Umpikuja, kyllä.

Vierailija
34/60 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: kirjoitat ihan kuin olisit minä. Meillä on täysin vastaava ongelma. Mies syttyy sekunnissa, jos en ole heti mukana hän lerpahtaa, jonka jälkeen mistään ei tule mitään. Meillä homma on ohi hetkessä, se on pelkkä pano, joka ei minua sytytä yhtään. Liukuvoiteella mennään, koska en todellakaan syty sekunneissa. Alussa niinkin, nyttemmin en enää ollenkaan. Kaikki minun viimeisimmät aloitteeni ovat päätyneet erittäin huonosti, miehen aloitteeseen olen vastannut, vaikken olisi halunnut, koska se on minuutissa ohi. Käsi-/kielipeliä mieheni ymmärrä ollenkaan. Umpikuja, kyllä.

Meillä on aivan sama ongelma siis. Tosin minä en ole suostunut liukuvoiteeseen vaan olen vaatinut, että pitää lämmitellä minua tai ei onnistu koko seksi. Ja tosiaan noin, että jos en lämpeä hetkessä, niin miehen halut lopahtaa siltä kertaa. Ap

Vierailija
35/60 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ehdotellut asioita, joita tekisi minulle, ja sanonut että tarvitsen esileikkiä, mutta tilanne ei muutu. Vaikka olen sanonut suoraan, niin hän ei tunnu ymmärtävän mitä edes tarkoitan. Ap

Juu siinä tapauksessa jos miehesi ei millään muotoa ole kiinnostunut sun nautinnosta, ei ole mitään järkeä olla yhdessä. Haittaako häntä ettei ole seksiä?

Voisin myös kokeilla jotain sellaista että lopetan kylmästi seksin kesken ennenkuin mies laukeaa. Ilmoitan että mulle ei käy että mies saa ja minä en. Enää en anna miehen laueta ennen kuin hoitelee mut, en tällä enää muillakaan kerroilla. Melkoinen tunnelman droppaus mutta niin on miehesikin toiminta.

Naiset älkää suostuko tollaiseen.

Mulla on mies jonka kanssa intohimoinen suhde. Kyllä mieskin nauttii seksistä enemmän kun nainen himoitsee häntä. Alussa mieskään ei ihan joka kerta pitänyt huolta että saan mutta se muuttui nopeasti. Se vaatii mieheltä aina mun kanssa vähän muutakin kuin yhdyntää. Seksi on tosi tyydyttävää meille molemmille ja meillä on sitä paljon koska se on niin kivaa.

Kirjoita vaikka miehellesi vielä viimeisen kerran. Kerro asiat mahdollisimman nätisti. Ilmoita että seksin täytyy olla molempia varten, näin ei tule jatkumaan. Erolla ei tarvitse suoraan vielä mitenkään uhata mutta seksin loppumisesta voi kyllä ilmoittaa. Miehen täysin oma valinta, ei ole edes julmaa häntä kohtaan. Tai toki sun hommasi sit käytännössä opettaa häntä kunhan ensin haluaa oppia.

Vierailija
36/60 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin surettaa lukea tätä.

Mies ei edes käsitä/ymmärrä että naista pitäisi lämmitellä.

Miten tuollaisia miehiä pääsee kehittymään joilla on tuollainen ajatusmaailma??

Mun eksä koitti tunkea muhun kuiviltaan itseänsä, ja kauhea ähellys että nyt lerpahtaa,

miksei se mene sinne ja tunki vaan muka ymmärtämättä lainkaan että jos esileikkiä oli se 0 sekuntia,

mun vaihdevuosilimakalvot ei kerkiä kostua, ei vaan kerkiä!

Siis vaikka olin sanonut, kertonut, koittanut keskustella, niin ei. Ei ymmärrystä.

Ihan kun jostain sketsistä ja sitten pitäisi pikavauhtia ehtiä nauttia itse.

Ja sit seksi on ohi ennen kun ehdin edes tajuta sitä, siis jos sen kikkelin saa tungettua kuiviltaan sisään..tosin se repii sit limakalvot ja se sattuu.

Mulla tuli lopulta inho miestä kohtaan, ja kerran kesken hämmästelyn "miksei se mene sinne" nousin ylös ja poistuin paikalta. Mies tietysti ihmeissään.

Sanoin kyllä että jollet suostu käsittämään keskustelusta huolimatta vastausta kysymykseen, en voi väkisin sua auttaa.

Lähdin suhteesta.

Vierailija
37/60 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri toissa viikolla radiossakin eräs miespuolinen seksuaaliterapeutti sanoi jotenkin niin, että "naisten haluttomuus on myytti, kyllä naiset haluavat, mutteivät sitä aviomiestään."

Jokainen aviomies voi miettiä miksi vaimo ei halua seksiä hänen kanssaan. Oliskos kerrankin syy siinä miehessä itsessään?

Kun juttelen naispuolisten ystävieni kanssa monet suomalaismiehet vaikuttavat hyvin laiskoilta, heikkotaitoisilta ja itsekkäiltä seksissä. Etenkin kun verrataan ulkomaisiin miehiin.

Jos suomalainen mies osaisi nauttia seksistä ja naisista, osaisi vietellä, flirtailla ja heittää huumoria, satsata esileikkiin yms., hänen ei tarvitsisi itkeä naisettomuuttaan netissä. Mutta jos näkee naisen vaan muovinukkena, kohteena jota "pumpata", niin satavarmasti eipä paljon naisia homma kiinnostaa hänen kanssaan.

Sää olet niin oikeassa siinä millainen miehen pitää olla mutta älä suomalaisia syyllistä. Mun suomalainen mies puhuu mulle kauniisti ja kunnioittaen ja samalla haluten. Eli tunnen itseni kauniiksi, halutuksi ja arvostetuksi. Hän valitsee sanat aina oikein, ei alistavasti. Itse saatan joskus puhua panemisesta, hän aina käyttää meidän välisestä seksistä sanaa rakastelu.

Hän tekee kaikkensa nautintoni eteen ja osoittaa varsinaista jumalointia joka kerta kun pidän häntä erityisen hyvänä eli usein. Tähän ehkä vaikuttaa se että eksänsä oli lahna, arvostaa seks. aktiivista naista. No miksi olen sellainen? Koska mieheni on niin hyvä sängyssä että haluan häntä paljon ja usein.

Tämän kun kaikki miehet tajuaisivat, toki naisissakin on näitä lahnoja, mutta miehellä nyt on tietyllä tapaa enemmän vastuuta ja hommaa naisen tyydyttämisessä kuin toisinpäin.

Vierailija
38/60 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostutko siis siihen että laitat itseesi liukuvoidetta että miehen voi runkata itseään suhun koska muuten sillä lerpahtaa jos sen pitää odottaa sun normaalia syttymistä? Nyt alat arvostaa itseäsi! Siinä sitten lerpahtaa. Silti hyväilee sut valmiiksi, sen jälkeen voit auttaa hänet taas erektioon, eiköhän se ainakin suulla onnistu. Tosin jos ei pysty kädellä tai suulla suakaan hyväilemään, en näe tossa kyllä paljo toivoa. Jos mieheni ei koskisi mua kädellä tai kielellä, ei hän koskis mun alapäätäni millään muullakaan. Mä en ole reikä johon mies runkkaa itseään! Älä hyvä nainen ole sinäkään!

Vierailija
39/60 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin surettaa lukea tätä.

Mies ei edes käsitä/ymmärrä että naista pitäisi lämmitellä.

Miten tuollaisia miehiä pääsee kehittymään joilla on tuollainen ajatusmaailma??

Mun eksä koitti tunkea muhun kuiviltaan itseänsä, ja kauhea ähellys että nyt lerpahtaa,

miksei se mene sinne ja tunki vaan muka ymmärtämättä lainkaan että jos esileikkiä oli se 0 sekuntia,

mun vaihdevuosilimakalvot ei kerkiä kostua, ei vaan kerkiä!

Siis vaikka olin sanonut, kertonut, koittanut keskustella, niin ei. Ei ymmärrystä.

Ihan kun jostain sketsistä ja sitten pitäisi pikavauhtia ehtiä nauttia itse.

Ja sit seksi on ohi ennen kun ehdin edes tajuta sitä, siis jos sen kikkelin saa tungettua kuiviltaan sisään..tosin se repii sit limakalvot ja se sattuu.

Mulla tuli lopulta inho miestä kohtaan, ja kerran kesken hämmästelyn "miksei se mene sinne" nousin ylös ja poistuin paikalta. Mies tietysti ihmeissään.

Sanoin kyllä että jollet suostu käsittämään keskustelusta huolimatta vastausta kysymykseen, en voi väkisin sua auttaa.

Lähdin suhteesta.

Hyvä! Kiitos kaikkien naisten puolesta että jätit tuollaisen, toivon että niin tekevät muutkin.

Mietin vaan tuota ukkoa kun se seuraavassa ja seuraavassa suhteessa taas harrastaa tuota kuiviltaan tunkemista ja lopulta sit siitä tulee u-li joka valittaa että ei naisia voi ymmärtää ja ei naiset halua koskaan. Että kyllä maailmassa on virhe.

Miten nuijia voi jotkut ihmiset olla. Kun eivät puhetta edes halua ymmärtää.

Vierailija
40/60 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ap tai joku selittää kun en vaa ymmärrä. Onko mies aikaisemmin sitten nähnyt jotakin sun nautinnon eteen vai onko se aina ollut tota samaa mutta alkuhuumassa asiaan ei vaan kiinnittänyt huomiota? Musta tuntuu hurjalta ajatus siitä että noin radikaalisti voi muuttua ääni kellossa ettei enää kiinnostakaan mitä se toinen kaipaa. Sitten taas jos on alusta saakka ollut sellaista niin mikä ihme saa ihmisen edes alkamaan suhteeseen ihmisen kanssa joka ei välitä sun nautinnosta.

Ei ihme että sulla on ap halut hävinneet, jos se puhuminen ei kerran auta niin mulla ei ole kyllä ole muuta neuvoa kuin että sulla on lupa lähteä jos se seksielämä ei sua miellytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan