Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette silloin kun avioliitossa kyllästyttää?

Vierailija
22.01.2019 |

Mikä on selviytymiskeinonne pitkässä liitossa silloin, kun toden teolla kyllästyttää? Kaikki on ennalta arvattavaa, ei koskaan yllätyksiä. Mies omissa oloissaan ja pitää itsestäänselvyytenä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffailen av - palstoilla

Vierailija
2/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestän jonkun yhteisen reissun kahdestaan. Harvinaista herkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surffailen av - palstoilla

Sama.

Vierailija
4/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajumpi riita piristää usein.

Vierailija
5/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen sitä luvattua, että myötä- ja vastamäessä, iänkaikkisesti

Vierailija
6/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua kyllästyttäisi olla sen ihmisen kanssa, jota rakastan eniten maailmassa? Siksihän me ollaan yhdessä, koska se on ihanaa!

Vierailija
7/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoaminen puhdistaa suhdekarstat pois kuin pommi.

Vierailija
8/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja siedän. Kyllähän sit toiseen aina välillä kyllästyy. Myönnän, että joskus syyllistyn myös valittamiseen, kun toinen kyllästyttää ja ärsyttää.

Mies tekee paljon työmatkoja ja se ehkäisee kyllä hyvin kyllästymistä. Mieluummin kuitenkin ottaisin kyllästymisen kuin erossa olemisen.

Vierailija
9/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikoksi tai kahdeksi jonnekin omille teille. Lomalle tai kakkoskämppään asustelemaan. Parin viikon aikana saa taas akut ladattua.

Vierailija
10/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on selviytymiskeinonne pitkässä liitossa silloin, kun toden teolla kyllästyttää? Kaikki on ennalta arvattavaa, ei koskaan yllätyksiä. Mies omissa oloissaan ja pitää itsestäänselvyytenä.

Mun mies ei kyllä pidä itsestäänselvyytenä. Mutta jos tuntuu että ollaan liikaa kiinni arjen asioissa eikä ole mitään puhuttavaa (tai ainakin tuntuu ettei ole), järjestän lapset jonnekin hoitoon ja lähdetään miehen kanssa kahdestaan jonnekin. Leffaan, teatteriin, risteilylle, viikonloppureissuun... Itse asiassa me ollaan viime vuosina jo ryhdytty aika lailla säännöllisesti järjestämään näitä kahdenkeskisiä juttuja jo vähän ennalta ehkäisevästi. Samoin mies. Vuorotellen jompikumpi on järjestänyt jonkun yhteisen reissun tai tapahtuman. Näin on menty jo 19 vuotta. Näihin yhteisiin iltoihin/viikonloppuihin kuuluu yleensä spontaania seksiä välillä vähän erikoisissakin paikoissa ; )

Vierailija
11/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei järjestetä mitäään ellen itse järjestä. Tosi kivaa, jippii. Välillä tympii...olis kiva jos joskus toinen järjestäis jotain tekemistä. Huoh.

Nimim. Kohta 20v yhdessä

Vierailija
12/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kuin pitsa. Toimii.

Vierailija
13/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pikku draamaa täytyy silloin järjestää.

Vierailija
14/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa töitä ja yhteys kadotettu. ei kiinnosta ja ollaan liian etäällä hei hei

Vierailija
15/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että KYLLÄ, KYLLÄ, KYLLÄ, KYLLÄ!!!

Kyllästymiseen asti!

Vierailija
16/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei kyllä pidä itsestäänselvyytenä. Mutta jos tuntuu että ollaan liikaa kiinni arjen asioissa eikä ole mitään puhuttavaa (tai ainakin tuntuu ettei ole), järjestän lapset jonnekin hoitoon ja lähdetään miehen kanssa kahdestaan jonnekin. Leffaan, teatteriin, risteilylle, viikonloppureissuun... Itse asiassa me ollaan viime vuosina jo ryhdytty aika lailla säännöllisesti järjestämään näitä kahdenkeskisiä juttuja jo vähän ennalta ehkäisevästi. Samoin mies. Vuorotellen jompikumpi on järjestänyt jonkun yhteisen reissun tai tapahtuman. Näin on menty jo 19 vuotta. Näihin yhteisiin iltoihin/viikonloppuihin kuuluu yleensä spontaania seksiä välillä vähän erikoisissakin paikoissa ; )

Meilläkin on tapana kaksi kertaa vuodessa olla 1-2 yötä kahdestaan ilman lapsia. Minua on alkanu ahdistaa se "spontaani" seksi, mitä pitäisi silloin harrastaa. Mies selvästi odottaa ja minä mietin etukäteen, että mitä jos en vain haluakaan juuri silloin. Mies ei painosta, mutta on selvästi innostunut ja odottavainen. Selvästi pettyy, jos ei harrasteta seksiä tuolloin. Itse haluaisin mieluummin nähdä ystäviä pariskuntana ja käydä leffassa, ravintolassa ja pitää vain kädestä kiinni. Meillä on selvästi erillaiset odotukset aina.

Vierailija
17/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, kuinka noin seitsemäntoista ystäväni, sukulaiseni tai tuttavani pitkä liitto on päättynyt ns. kyllästymiseen tai erilleen kasvamiseen. Ja kuinka he sitten ovat etsineet uutta leiskahtavaa rakkautta alati vaihtuvien, eripituisten suhteiden kautta päätyen lopulta yksin ja haikeana kaipuuseen upoten. Osa on tietysti saattanut aloittaa riemukkaan uusperhearjen kaikilla herkuilla ja lisukkeilla. Näitä minä mietin otsakkeessa mainittuina hetkinä - eikä kyllästytä yhtään enää.

Vierailija
18/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllästyn aika ajoin töihini, kotiini, hiuksiini, vaatteisiini, äitiini, koiranulkoilutukseen, vuodenaikaan, kaupassakäyntiin ja omaan itseeni. Ja siihen rakkaseen puolisoon toki myös. Miksi se olisi isompi ongelma kuin nuo kaikki muut? Enkä siis tylsyyden hetkellä pistä kaikkea vaihtoon.

Vierailija
19/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on tapana kaksi kertaa vuodessa olla 1-2 yötä kahdestaan ilman lapsia. Minua on alkanu ahdistaa se "spontaani" seksi, mitä pitäisi silloin harrastaa. Mies selvästi odottaa ja minä mietin etukäteen, että mitä jos en vain haluakaan juuri silloin. Mies ei painosta, mutta on selvästi innostunut ja odottavainen. Selvästi pettyy, jos ei harrasteta seksiä tuolloin. Itse haluaisin mieluummin nähdä ystäviä pariskuntana ja käydä leffassa, ravintolassa ja pitää vain kädestä kiinni. Meillä on selvästi erillaiset odotukset aina.

Hmm... kurjaa kuulla. Meillä harrastetaan seksiä arkenakin ahkerasti mutta se on olosuhteiden pakosta pikaista, pimeässä peiton alla ja äänettömästi. Eli kun lapset ei ole kotona tai ollaan kahdestaan jossain niin siitä otetaan kaikki ilo irti :) Ymmärrän kyllä että tuollaisesta tulee suorituspaineita. Mut onnistuisiko esim. sekstailla ensin ja sitten vaikka lähteä leffaan sen jälkeen. Kun on pahimmat paineet purettu, jaksaa keskittyä muuhunkin. Meillä tuo seksielämä on valtava rikkaus ja nautinto, siksi se on tärkeä osa meidän kahdenkeskeisiä hetkiä.

Vierailija
20/24 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin yhteisen projektin suunnittelu voi auttaa. Joillain se, että puhutaan ilmassa olevista asioista enemmän, toisilla oma rauha selventää ajatuksia tehokkaimmin. Toisen huomioiminen, vaikka hartiahieronta, ei voi mennä pieleen. Kyllä sitä arkisiin asioihin välillä leipääntyy tietenkin, mutta ei se ole syy puolison vaihtoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä