Vappu ja Marja live
Miksi, oi miksi tuota sontaa pitää puffata joka pirkeleen mainoskatkolla, HÄH??
Kommentit (361)
Miksi Pimiää tulee jatkuvalla syötöllä joka tuutista?
Mainoksessa noiden takana oli kaksi pyramidia. Vappu ja Marja =VM=vapaamuurari ja nimien kirjaimista löytyy vapaamu...
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimeän loppujoraaminen ei kyllä ollut lasten katseltavaa.
Siinä rytkyi tyrät ja kaikki muutkin irtolihat.
HRRRR!!! Puistattaa vieläkin
Voi luoja miten lapsellinen ja typerä olet.Koeta kasvaa vaikka toisille se tuntuu olevan mahdotonta.
Apua! Mulla ei ole ollut tv:tä vuosiin. Onneksi.
Nuo 2 ihanaa (pun intended) naista samassa ohjelmassa! Ärsytyskynnys nousisi katsoessa niin suureksi että hajottaisin telkkarin!
Kiinnitin huomiota siihen, millä perusteella vieraat oli valittu.
Kaksi kiinnostavaa naista; toinen johtaja-ainesta, toinen siro lesbo.
Kolme todella komeaa ja karismaattista miestä.
Vapulla ja Marialla pyöri ihan pöksyt jalassa ja Maria ei malttanut olla koskettamatta Mikkelin reittä vieressä kyhnätessään. (eikö kukaan muu pannut merkille?)
Samun edessä menivät välillä ihan sanattomaksi ja
Petteri vaan on, ah- niin henkeäsalpaavan komea.
Ainoa mikä häiritsi oli Petterin takana oleva vaaleanpunainen ohjelman mainosvalo, josta valo lankesi ikävästi hänen päälaelleen saaden hiukset näyttämään pälvikaljulta.
Samoin vieraille annetun sohvan malli on huono. Jos haluat istua mukavasti, niin joudut istumaan ihan eri laidoilla sohvaa ja tästä syystä tuli entiselle presidenttiparille huomiota herättävä "hajurako" haastattelussa.
Mielestäni Vappu osasi käyttäytyä hillitymmin, kuin mitä yleensä. Se tyhjän räkätys ei todellakaan kuulu joka paikkaan. Olin positiivisesti yllättynyt, että osasi antaa tilaa muillekin. Kaunis vaate ja kauniit kengät, oli edukseen.
Marian kannattaa käydä kampaajalla, siirtää jakauksen kohtaa ja lyhentää hiuksia. Mekko oli kamala. Ei istunut ollenkaan ja hirveä väri. Kaunista vartaloa ei kannata piilottaa moisiin mummosäkkeihin.
Lopputulemana positiivinen ohjelma. Se lopputanssi olisi kyllä voinut olla vähän sulokkaampaa.
Tämä nyt oli eka live. Varmasti hiotaan seuraavaan jaksoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimeän loppujoraaminen ei kyllä ollut lasten katseltavaa.
Siinä rytkyi tyrät ja kaikki muutkin irtolihat.
HRRRR!!! Puistattaa vieläkin
Voi luoja miten lapsellinen ja typerä olet.Koeta kasvaa vaikka toisille se tuntuu olevan mahdotonta.
Mikä ongelma sinulla on? Ilmeisesti Vappuakin löysempi vartalo. Olet tainnut suoda sitä kasvua itsellesi liikaakin (leveyssuuntaan), jolle haet nyt hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Äänentoistossa on ongelmia, taputukset tulevat liian kovaa.
Kamalaa, kyllä elämäni on nyt pilalla🙄. Oikeasti, miten tuollainen voi haitata?
Hirveät taputukset häiritsi ja ne oli liian pitkiä. Vappu huuti taputuksien päälle, mutta ei puheestakaan oikein selvää saanut. Taputukset kuului niin paljon kovempana ja ne taputukset kesti ja kesti. .
Lopetin katsomisen, kun kuulin, että ne maajusseja huijanneet lesbot on ohjelmassa.
Oliko nekin ohjelmaan pakko tuoda. Onneksi voi kääntää kanavaa.
Vi..u mitä kuraa oli koko ohjelma, Tulee mieleen kopio yhdestä ohjelmasta jossa keskustellaan julkkisten kanssa :D
täyttä p.skaa koko ohjelma vappu arkistoon ja äkkiä
Ah, saan vuodattaa tänne inhoni kyseisiä juontajia kohtaan. Päälle liimattu hilpeys ja tekopositiivisuus eivät vaan. Edes joskus toivoisin varsinkin Vapulta ihan normaalia keskustelua, mutta kun ei. Marja sentään osaa olla jokseenkin oma itsensä, edes hetkittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänentoistossa on ongelmia, taputukset tulevat liian kovaa.
Kamalaa, kyllä elämäni on nyt pilalla🙄. Oikeasti, miten tuollainen voi haitata?
Häiritseehän se, jos ei kuule juontajien ja haastateltavien puhetta. Siksi toisekseen, joka ikisen lauseen jälkeen ei tarvita mielipuolista kiljuntaa ja suosionosoituksia. Seuraavaksi sitten mukaan vaan torvet, räikät ja lehmänkellot tunnelmaa nostamaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin. Mua ei nauraminen haitannut yhtään, päinvastoin oon itekin ihan samanlainen käkättäjä. Huumoria sitä ei oo ikinä liikaa suomen maassa. Aina on naama peruslukemilla ihmisillä
Niinpä niin, mutta haastattelijan ei ole pakko nauraa horottaa ääneen, voi ihan vaan hymyillä. Ilmeisesti näitä Maikkarin viihde-tookkareita ei ole edes tarkoitettu kovin vakavasti otettaviksi ohjelmiksi, kunhan saadaan katsojia, mainoksia ja "suosikkijuontajille" töitä ja julkkiksia sohvalle istuskelemaan ja puhumaan ns. tärkeistä ajankohtaisista asioista.
Mitä ihmeellistä ja ennestään näkemätöntä tässä ohjelmassa on? Ei selvinnyt minulle.
Kaksi erittäin huomiotyrkkyä näistä harottavine epäsiisteine hiuksineen puhua päättävät ja kaameasti nauraa käkättävät välillä. Ovat jo sen verran varttuneita, keski-ikäisiä naisia, että voisivat tehdä jotain parannusta hiuksilleen. Yrittävät ilmeisesti olla "nuorekkaita". Jos vaatteisiin satsataan, niin nähkää vaivaa myös toistenne kanssa!
Ja sitten ne loppuhyppelyt olivat kamalaa katsomista. Kiitos tästä ensimmäisestä ohjelmasta. Ja samalla viimeisestä! Tarja Halonen ja Pentti Arajärvi ainoa ilo koko tunnin aikana.
Yllätyin positiivisesti. Katsoin koko ohjelman. Ei ollut kohkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vappu ja Marjako tänne nyt alkoi urakoimaan kehuviestejä? Jotenkin haiskahtaa haippiringiltä.
Niin että kaikki julkkikset ryntää ohjelmansa jälkeen turhalle vauva-foorumille kommentoimaan? Eiköhän heillä ole muutakin tekemistä toisin kuin meillä.
Olin yllättynyt kun katsoin Uutisvuotoa. Se Ilehän on mahdottoman komea ja jollain tasolla jopa fiksu. Mahtaako saada seksiä kotona kun on ne pienet lapsetkin?
Vierailija kirjoitti:
Olin yllättynyt kun katsoin Uutisvuotoa. Se Ilehän on mahdottoman komea ja jollain tasolla jopa fiksu. Mahtaako saada seksiä kotona kun on ne pienet lapsetkin?
Jos olet huolissasi niin voithan sä kysyä ja tarjoutua auttamaan. Varaudu pettymään.
Marjalla korkeat poskipäät?