Vappu ja Marja live
Miksi, oi miksi tuota sontaa pitää puffata joka pirkeleen mainoskatkolla, HÄH??
Kommentit (361)
Vierailija kirjoitti:
Marja on aina tuollaisessa ihme kyyryasennossa, ihan kuin lentoon lähdössä. Pää eteenpäin kenossa ja hartiat takana. Taitaa jännittää.
Eikös hänellä ole joku synnynnäinen (?) selkävaiva, joka haittasi myös TTT:ssa oikean tanssiasennon saamista?
Mikäs on Vapun nauraa rätkättää kun kova työbuumi. Ihana mies joka ei oo mikään tyhjätasku, kaksi kaunista lasta, arvoasunto Ullanlinnassa, vapaa-ajan asunto, sitten Vappu käy miehensä kanssa nk pussauslomalla muiden matkojen lisäksi. Vappu on sellainen iloluonteinen ja sanavalmis. Tykkään.
Ihan samanlaista mössöä kuin Vappu silloin Jenni Pääskysaaren kanssa. Eikä sekään ohjelma kauan kestänyt.
Eikös breakdancessa ysärillä ollut just tuollainen liike, pää lattiaan ja sitten kropalla sen ympäri? Mut muiden vieraiden ois pitänyt tehdä ympärille kunnon kannustava jengi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu taas niin kauniina.
Marjalla on tosi kauniit kasvot.
Kyllä vaan. Marjalla on korkeat poskipäät, kun suomalaiset yleensä on lättänaamoja.
Ei.
Korkeat poskipäät on suomalaisominaisuus. Niistä mainitsevat aina ruotsalaisetkin. Tästä itäänpäin ominaisuus vaan korostuu
Vierailija kirjoitti:
Vapun ja Marjan kanssa ois niin kiva lähtee bilettää! 😂
Hapannaamat jääköötkin kotiinsa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marja on aina tuollaisessa ihme kyyryasennossa, ihan kuin lentoon lähdössä. Pää eteenpäin kenossa ja hartiat takana. Taitaa jännittää.
Eikös hänellä ole joku synnynnäinen (?) selkävaiva, joka haittasi myös TTT:ssa oikean tanssiasennon saamista?
Skolioosi on Marjalla
Vierailija kirjoitti:
Masentuneet ihmiset ei kestä toisten iloa. Siinä se.
Mä olen masentunut jopa siinä määrin, etten jaksa juuri muuta kuin nukkua. Tähän ketjuun olen silti kirjoittanut kuinka hauska ja ihana pressapari oli, että Marja on kaunis ja ohjelma ok. Kyseessä ei ole masentuneet, vaan vttumaiset, ihmiset!
Olin ennakkoon aika skeptinen ohjelmaan, mutta voi siitä vielä jotain syntyä. Liian paljon vieraita yhdessä ohjelmassa. Vieraiden pitäisi olla pääosassa ja antaa heidän kertoa itsestään enemmän.
No nythän tuossa mainoskatkolla tulikin jo peräti kahdesta keskustelu ohjelmasta mainokset, jotka täyttää nämä asiallisemman ohjelman kriteerit. Elikkä Vapaalla Ripsan kanssa ja sit joku Studio...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen masentunut jopa siinä määrin, etten jaksa juuri muuta kuin nukkua. Tähän ketjuun olen silti kirjoittanut kuinka hauska ja ihana pressapari oli, että Marja on kaunis ja ohjelma ok. Kyseessä ei ole masentuneet, vaan vttumaiset, ihmiset!
Olet NIIN oikeassa!
Niin ja parempaa kevättä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
No nythän tuossa mainoskatkolla tulikin jo peräti kahdesta keskustelu ohjelmasta mainokset, jotka täyttää nämä asiallisemman ohjelman kriteerit. Elikkä Vapaalla Ripsan kanssa ja sit joku Studio...
Vapaalla Ripsan kanssa on vaaliohjelma, ja niitä tulee kyllä ihan liikaa TV:stä. Onneksi tämä Vappu ja Marja näkyy tulevaisuudessa vain AVAlla, eikä vie pääkanavalta turhaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Näitä näkyy nyt tulevan tosiaan kuin sieniä sateella. Maikkarilla ei ole hoksattu, ettei määrä korvaa laatua mutta riittääpähän nyt vaalikeväänä poliitikoilla ohjelmia joihon tunkea valehtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset eivät vain pidä tyhjännauramisesta. Me ihmiset olemme erilaisia, jotkut rakastavat Vappua ja Marjaa, ja jotkut eivät todellakaan halua katsella saati sitten kuunnella heitä. Kaikilla on oikeus sanoa mielipiteensä.
Vappu ja Marjako tänne nyt alkoi urakoimaan kehuviestejä? Jotenkin haiskahtaa haippiringiltä.
Tosi tasapuolinen lepakkosuhde, toinen istuu Porissa ja toinen ajaa joka vkl kylään 500 km... 😒
Jotenkin Juliasta saa tosi itsekkään kuvan ja vaikuttaa siltä että hän on se joka intoa piukassa tunkee turpaansa jokaiseen höpöjuttuun jotta pääsee julkisuuteen olemalla - lesbo! Henriikka-reppana roikkuu vaan mukana ja on heti korvattavissa toiseen kiinnostavampaan.
Kiva lapselle kun juttu leviää leikkikavereiden vanhempien korviin. Vaikka lesbous olisi nyt Julialle tosi HOT ja saa huomiota, ajattelisi lastaan ensin 😞
Suhde loppunee samaa vauhtia kun lesbojussit jää unholaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset eivät vain pidä tyhjännauramisesta. Me ihmiset olemme erilaisia, jotkut rakastavat Vappua ja Marjaa, ja jotkut eivät todellakaan halua katsella saati sitten kuunnella heitä. Kaikilla on oikeus sanoa mielipiteensä.
Olet täysin oikeassa. Silti ei vttumaiset ihmiset osaavat ilmaista eriävänkin mielipiteensä asiallisesti eikä käyttäen sanoja plösö tmv...
Ihan mukava ohjelma. Tarja ja Pentti on tosi huumorintajuinen pariskunta.
Aion katsella jatkosakin.
Vierailija kirjoitti:
Vappu ja Marjako tänne nyt alkoi urakoimaan kehuviestejä? Jotenkin haiskahtaa haippiringiltä.
Surullista miten outona positiivisuutta ja tykkäämistä täällä pidetään...mikä ihmeen oletus se on, että aina pitäisi vain haukkua eikä mistään voi aidosti pitää...äärettömän masentavaa ja väsyttävää tämä suomalainen ikuinen haukkuminen ja loputon negatiivisuus, huoh...
Vapun ja Marjan kanssa ois niin kiva lähtee bilettää! 😂