Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko paha ihminen?

Vierailija
22.01.2019 |

Peruskoulussa oli eräs poika, joka kiusasi kaikin eritavoin useita ihmisiä. Opettajia myös. Aloittaessaan ruotsin tunnit, opettajalla ääni värisi ja kyyneleet valuivat.

Monella on tosi pahat traumat tältä ajalta.

Sain kuulla, että yksi hänen lapsistaan ollut vaikeasti sairas ja kuollut pienenä.

Ajattelin, että paha sai palkkansa.

Mielipiteitä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä pahaa tuo kuollut lapsi sinulle ehti tehdä?

Vierailija
2/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet..iloitset viattoman kuo.lemasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Ajatuksia ne vaan on. teot ratkaisee

Vierailija
4/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt ehkä vähn kaukaahaettu tarina, mutta mulla oli vähän inhottava työkaveri entisessä työpaikassa, ja tämä nainen on nyt raskaana. Kun kuulin tästä mietin, että kostaisipa karma ja lapsi olisi vaikeavammainen tai syntyisi kuolleena tai jotain. Sitten tajusin, että eihän se lapsi mulle mitään tehnyt eikä ansaitse pahaa ja toivoin vain todella kovaa raskauspahoinvointia ja hirveitä liitoskipuja sekä isoa repeämää synnytyksessä tälle ex-työkaverille. Jätetään siis lapset pois vanhempiensa teoista, he eivät ole siihen syyllisiä eivätkä ansaitse siitä kostoa.

Vierailija
5/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt ehkä vähn kaukaahaettu tarina, mutta mulla oli vähän inhottava työkaveri entisessä työpaikassa, ja tämä nainen on nyt raskaana. Kun kuulin tästä mietin, että kostaisipa karma ja lapsi olisi vaikeavammainen tai syntyisi kuolleena tai jotain. Sitten tajusin, että eihän se lapsi mulle mitään tehnyt eikä ansaitse pahaa ja toivoin vain todella kovaa raskauspahoinvointia ja hirveitä liitoskipuja sekä isoa repeämää synnytyksessä tälle ex-työkaverille. Jätetään siis lapset pois vanhempiensa teoista, he eivät ole siihen syyllisiä eivätkä ansaitse siitä kostoa.

Tarkennukseksi: vähän inhottava eli siis melkoinen lehmu. T. Lainatun ap

Vierailija
6/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soititko herjapuhelun kiusaajallesi tai lähetit ikävän kirjeen? Ellet, niin et ole paha ihminen. Minäkin välillä mietin miten voisin tehdä kaikenlaista pahaa raiskaajalleni. Se on kuitenkin vain pään sisällä oleva ajatus, joka ei satuta ketään.

Vierailija
7/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasiitko minä olisin. Mä saiin vapautukseen ruotsistaa enkä kiusannnut ketäään. Kaveri kylläkin kuoli jäätyään kuorma auton alle ekallaluokalla.

Vierailija
8/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venyikö vulva?

Vierailija
9/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama. Työpaikan hirveän kiusaajan aikuinen poika kuoli viinaan. Suru pojan puolesta.

Vierailija
10/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasiitko minä olisin. Mä saiin vapautukseen ruotsistaa enkä kiusannnut ketäään. Kaveri kylläkin kuoli jäätyään kuorma auton alle ekallaluokalla.

Tai itseasiassa kyllähäb ala asteeella oireilin äidin ja isään eroosta. Kylllä siinä vöhän selllaistakin oli.

Vierailija
11/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama. Työpaikan hirveän kiusaajan aikuinen poika kuoli viinaan. Suru pojan puolesta.

ÖÖÖh kuoli viinaan?

Inhoan juoppoja...yx vähemmän..hyvä niin

Vierailija
12/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähettänyt herjakirjeitä yms.

Nämä ovat vain ajatuksia.

Ilmeisesti parilla kiusaajalla kolahti nilkkaan tämä avaus.

Vierailija
13/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai itseasiassa kyllähäb ala asteeella oireilin äidin ja isään eroosta. Kylllä siinä vöhän selllaistakin oli.

äidinpoekab ystävällä oli liian iso kylbä.

sattui kun se uppodi anukseen

Vierailija
14/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä sairas, kun suunnittelet lapsen haudan hä.päisyä

Vierailija
15/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, vaikka olenkin kristitty ihminen.

Kaikkea kauheaa voi tapahtua kenelle tahansa. Vaikka ei itse olisi syyllistynyt mihinkään. Mulla on itselle tapahtunut niin äärimmäisen raskaita asioita, että olen joutunut aivan ymmälleni.

Vierailija
16/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin lapsivihasta tuli trendi?Täälläkin sen huomaa. Yhdessä aloituksessa ap kertoo että paskoo kiusaajansa lapsen haudalle. ,niin porukka taputtaa selkään että jess, ei mitään rasittavia kakaroita, hyvä ap! Ja yläpeukkuja satelee. Toisessa aloituksessa taas joku pyytää ihmisiä perustelemaan miksi joku haluaa monta lasta? Aloituksesta aistii negatiivisen asenteen lapsia kohtaan. Joten kysymys kuuluu milloin tästä tuli trendi? Onko se sittenkin niin että se työmäärä mitä lapset tuo tullessaan ei vain kiinnosta? On paljon kivempaa olla ikuisesti teini?

Vierailija
17/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venyikö vulva?

Eipä vielä vauva pullahda pihalle muutamaan kuukauteen.

Vierailija
18/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, vaikka olenkin kristitty ihminen.

Kaikkea kauheaa voi tapahtua kenelle tahansa. Vaikka ei itse olisi syyllistynyt mihinkään. Mulla on itselle tapahtunut niin äärimmäisen raskaita asioita, että olen joutunut aivan ymmälleni.

Onko sinua pantu anaaliin?

Vierailija
19/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä sairas, kun suunnittelet lapsen haudan hä.päisyä

Missä kohti näin lukee?

Aloitusviesti oli omani ja tuo lainaamasi.

Vierailija
20/38 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuota ihmistä paljoa kiinnosti se että lapsensa oli sairas. Ja todennäköisesti oli vain helpottunut, kun se vakavasti sairas lapsi sitten kuo.li.

Eli en pitäisi tuota mitenkään "karma kos.taa" -tapauksena.

Se olisi karman kos.to silloin, jos tuo ihminen itse sairastuisi vakavasti ja tarvitsisi muiden apua ja ystävien tukea, mutta koska hän on aina ollut muita kohtaan todella veemäinen, niin hänellä ei ystäviä ole, vaan on yksinäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän