Ex haluaa takaisin - muutti mielensä :D
Sain tänään kuulla että eksäni haluaa minut takaisin. Katuu kuulemma eroa ja on tässä viimeisen parin kuukauden aikana tajunnut, että olen hänen elämänsä nainen ja että ero oli hänen elämänsä suurin virhe.
Minähän olen tällä välillä ehtinyt jo aloittaa uuden suhteen, jossa olen erittäin onnellinen ja rakastettu.
Erottiin eksän kanssa, koska hän halusi lapsia ja minä en. Nyt muka ei haluakaan niitä lapsia.
Hän ei tajua että en voi ikinä palata hänen luokseen, sillä en voi luottaa enää etteikö mieli taas muutu semminkin kun hän on (huomattavasti) nuorempi kuin minä. Valittaa nyt sydänsurujaan ja rukoilee että ottaisin hänet takaisin.
Ihme tuuliviiri. En haluaisi katkaista yhteydenpitoa sillä hän on minulle edelleenkin ihmisenä rakas, mutta miten saan hänet lopettamaan tuon turhan vinkumisen?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tullut ikävä sitä entistä poikaystävää. En ole viestejä laittanut, mutta hei oikeasti... missä on ne kolmekymppiset TAVALLISET miehet, ketkä käy töissä ja harrastaa?
Me parhaat ollaan pari suhteessa.
Tuttavapiirissä on useampi nainen, jonka aviomies on jättänyt. Minä mukaan lukien. Meille kaikille on käynyt niin, että jonkun kuukauden päästä mies on alkanut hinkua talaisin. Kukaan ei ole pettäjää ja jättäjää takaisin ottanut. Ei sellaiseen ihmiseen voi enää luottaa.
Ollaan yhdessä ihmetelty, mikä miehiä vaivaa. Omakin mies teki kuukausia sitä eroa, huusi kotona ja haukkui, heitteli tavaroita, oli ilmoittamatta öitä pois jne. Ja meillä vielä pieni lapsi. Haukkui minut alimpaan maanrakoon, mikään ei ollut hyvä. Monta kertaa ilkeästi naureskeli, että hän kohta lähtee ja se on sitten lopullinen ero.
Sitten yhtenä päivänä hän lähti. Meni neljä kuukautta ja minun olisi pitänyt vetää avioerohakemus pois ja ottaa hänet takaisin. Ihmettelen vain MIKSI. Hän on karvansa paljastanut enkä enää edes päin katsoisi, jos ei olisi yhteistä lasta ja hänen vuoksi pakko asioita hoitaa.
Jos exä vinkuu sinua takaisin, niin mielestäni on sinulta epäkunnioittavaa nyxääsi kohtaan olla exään yhteydessä. Sanoisin tämän exälle ja lakkaisin pitämästä yhteyttä. Jos hän joskus lähestyy sinua neutraalimmin niin tilanne on eri.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissä on useampi nainen, jonka aviomies on jättänyt. Minä mukaan lukien. Meille kaikille on käynyt niin, että jonkun kuukauden päästä mies on alkanut hinkua talaisin. Kukaan ei ole pettäjää ja jättäjää takaisin ottanut. Ei sellaiseen ihmiseen voi enää luottaa.
Ollaan yhdessä ihmetelty, mikä miehiä vaivaa. Omakin mies teki kuukausia sitä eroa, huusi kotona ja haukkui, heitteli tavaroita, oli ilmoittamatta öitä pois jne. Ja meillä vielä pieni lapsi. Haukkui minut alimpaan maanrakoon, mikään ei ollut hyvä. Monta kertaa ilkeästi naureskeli, että hän kohta lähtee ja se on sitten lopullinen ero.
Sitten yhtenä päivänä hän lähti. Meni neljä kuukautta ja minun olisi pitänyt vetää avioerohakemus pois ja ottaa hänet takaisin. Ihmettelen vain MIKSI. Hän on karvansa paljastanut enkä enää edes päin katsoisi, jos ei olisi yhteistä lasta ja hänen vuoksi pakko asioita hoitaa.
Tämä. Vaikka en olisikaan uudessa suhteessa, joka on monella tapaa jopa parempi kuin tämän eksän kanssa oli, en silti ottaisi häntä takaisin koska en voisi luottaa, etteikö hänen mielensä taas muuttuisi. Ja ilman luottamusta on ihan turha yrittää rakentaa kestävää suhdetta. Olisin sitten mieluummin yksin, sekään ei ole minulle ongelma kun viihdyn myös yksin :)
Vierailija kirjoitti:
Jos exä vinkuu sinua takaisin, niin mielestäni on sinulta epäkunnioittavaa nyxääsi kohtaan olla exään yhteydessä. Sanoisin tämän exälle ja lakkaisin pitämästä yhteyttä. Jos hän joskus lähestyy sinua neutraalimmin niin tilanne on eri.
Nykyinen tietää tietysti tästä eksästä, siitä että olemme edelleen yhteyksissä ja jopa siitä, että eksä haluaa palata minun kanssa yhteen.
Mutta toi vois hei olla hyvä juttu sanoa sille eksälle!
Paras tapa toimia, on että kerrot selkeästi olevasi nyt hyvässä parisuhteessa. Sen jälkeen, älä pidä häneen mitään yhteyttä.
Suosittelen välien viilennystä, jos roikutat mukanan löyhässä narussa niin ei se sua unohda helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Sen tajuaa kun sen menettää. Itse erosin poikaystävästä koska yhteistä aikaa oli mielestäni liian vähän ja hänellä ei halua muuttaa asiaa. Mutta nyt kun olen reilun puoli vuotta selannut tinderiä ja käynyt baareissa, niin ei hyvä luoja. Siis vähän päälle kolmekymppisenä siellä on vain pikku poikia ja setämiehiä. Pojat tulee sönköttämään ympäri päissään jotain todella huonoja vitsejä ja setämiehet on tarjoamassa sulle shotteja... varmaan päästäkseen sänkyyn.
Kyllä on tullut ikävä sitä entistä poikaystävää. En ole viestejä laittanut, mutta hei oikeasti... missä on ne kolmekymppiset TAVALLISET miehet, ketkä käy töissä ja harrastaa?
Erosit ihan oikeasta syystä. Ajattelet noin vain, koska et ole vielä löytänyt uutta. Kun löydät niin tiedät, että erosit oikeasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Sen tajuaa kun sen menettää. Itse erosin poikaystävästä koska yhteistä aikaa oli mielestäni liian vähän ja hänellä ei halua muuttaa asiaa. Mutta nyt kun olen reilun puoli vuotta selannut tinderiä ja käynyt baareissa, niin ei hyvä luoja. Siis vähän päälle kolmekymppisenä siellä on vain pikku poikia ja setämiehiä. Pojat tulee sönköttämään ympäri päissään jotain todella huonoja vitsejä ja setämiehet on tarjoamassa sulle shotteja... varmaan päästäkseen sänkyyn.
Jep, missä ne on? Tuntuu, että pelkkiä känniurpoja on joka puolella. Kukaan ei ole niistä kiinnostunut.
Sinulla on mukamas hyvä uusi suhde, ja silti hoet että tämä ex- vinkupelle on sinulle läheinen ja rakas?
Aikuistupa hieman.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Sinulla on mukamas hyvä uusi suhde, ja silti hoet että tämä ex- vinkupelle on sinulle läheinen ja rakas?
Aikuistupa hieman.
? Suurin osa mun eksistä on edelleen mun hyviä ystäviä. Onko aikuistumista sitten se, että erotaan verissä päin ja vannotaan ikuista vihaa toista kohtaan? Jos, niin en edes halua aikuistua.
Vierailija kirjoitti:
Paras tapa toimia, on että kerrot selkeästi olevasi nyt hyvässä parisuhteessa. Sen jälkeen, älä pidä häneen mitään yhteyttä.
Ex tietää tämän, lähetettiin myös uutenavuotena nykyisen kanssa "joukko-whatsappit" uuden vuoden tervehdyksenä, jossa oli meistä otettu "perhepotretti" ja siihen uuden vuoden toivotukset photoshopattu. Tämä meni myös eksälle.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex tietää tämän, lähetettiin myös uutenavuotena nykyisen kanssa "joukko-whatsappit" uuden vuoden tervehdyksenä, jossa oli meistä otettu "perhepotretti" ja siihen uuden vuoden toivotukset photoshopattu. Tämä meni myös eksälle.
(Itseasiassa meni useammallekin eksälle)
Mitäs mieltä sun nykyinen on siitä, että viestittelet exän ( exien) kanssa?
Kaffepulla kirjoitti:
Aikuistupa hieman.
Mä en nyt ymmärrä pointtia? Miksi ei voisi olla ystäviä?? Me ollaan kaikki hyviä kavereita keskenämme miehen exän kanssa. Se on jopa meidän tyttöjen kummitäti. Nytkin tuli viikoksi meille maalaamaan meidän olohuoneen seiniä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä sun nykyinen on siitä, että viestittelet exän ( exien) kanssa?
Ei haittaa häntä, kun ei ole mustasukkaista tyyppiä. Tietää miten tunnen häntä kohtaan ja meillä on erittäin harmoninen ja rakkaudentäyteinen suhde. Nykyisellä on myös niin eksiä kuin muita naisoletettuja hyvinä ystävinä, ei haittaa minua.
Tilanne on hankala, jos suhde on alun perin loppunut muusta syystä kuin tunteiden kuolemisen vuoksi. Minäkin erosin vuosi sitten nuoremmasta miesystävästä, jonka kanssa olimme aika täydellinen match. Syy myös se, että mies halusi lapsia. No jo marraskuussa ex otti uudelleen yhteyttä. Oli kyllä kesällä tavannut jonkun naisen, jonka kanssa ei ollut mitään yhteistä kuulemma. Nyt sitten mietin, uskallanko lähteä uudestaan suhteeseen, sillä toista kertaa en halua kokea repivää eroa. Itse en edes ollut hakemassa uutta kumppania, sillä en usko, että toista kertaa löydän niin minulle sopivaa miestä.
Mielenkiintoista porukkaa Porvoosta :D
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppiset tavalliset miehet on parisuhteessa ja ne tavalliset/normaalit ketkä ei ole ei edes halua enää seurustella.
Joo. No ei se nyt ihan noin mennyt, ensinnäkin minä olin se, joka ehdotti eroa, ja tämä oli siksi, että en halunnut hänen tyytyvän lapsettomaan elämään, kun itse niitä silloin kuitenkin halusi kun mieli muuttui ajan kanssa. :) Mutta ei mulla ole tarvetta avata meidän historiaa tämän enempää, se kuin ei oikeastaan liity mun aloituksen kysymykseen juurikaan.