Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex haluaa takaisin - muutti mielensä :D

treffit
22.01.2019 |

Sain tänään kuulla että eksäni haluaa minut takaisin. Katuu kuulemma eroa ja on tässä viimeisen parin kuukauden aikana tajunnut, että olen hänen elämänsä nainen ja että ero oli hänen elämänsä suurin virhe.

Minähän olen tällä välillä ehtinyt jo aloittaa uuden suhteen, jossa olen erittäin onnellinen ja rakastettu.

Erottiin eksän kanssa, koska hän halusi lapsia ja minä en. Nyt muka ei haluakaan niitä lapsia.

Hän ei tajua että en voi ikinä palata hänen luokseen, sillä en voi luottaa enää etteikö mieli taas muutu semminkin kun hän on (huomattavasti) nuorempi kuin minä. Valittaa nyt sydänsurujaan ja rukoilee että ottaisin hänet takaisin.

Ihme tuuliviiri. En haluaisi katkaista yhteydenpitoa sillä hän on minulle edelleenkin ihmisenä rakas, mutta miten saan hänet lopettamaan tuon turhan vinkumisen?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.

Vierailija
62/62 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme