Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V*tun Nordean mobiilipankki ja tunnuslukusovellus!

Vierailija
22.01.2019 |

MKSI tätä ei saada toimimaan?! Montako kertaa näitä appseja täytyy päivitellä?!

Kohta menee pankki vaihtoon!!!!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul onki s-pankki lällällää

Minulla on S-pankissakin mobiilitunnistus. Lällällää. Ja siinäkin toimii oikein hyvin.

Vierailija
42/48 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP:n asiakkaana minulla ei ole tuota murhetta. Kun käytän mobiilipalvelua, salasanani on aina sama, itse valitsemani 8-numeroinen sarja.

Ei kuulosta turvalliselta. Joku keyloggeri, joko fyysinen tai vaikoiluohjelma, niin se on sitten heippa hei sun rahoille.

Tunnistus äppsi on kyllä paras jos se vaan toimii. Ei tarvii kantaan mitään salasanapaperilappua mukana kokoajan. Ainakin aktialla se on ihan paskasti toteutettu. Lähettävät sen uuden n puoli vuotta ennenkun sitä tarvitsen. Kiva sitten kantaa mukana kaksi paperilappua sen aikaa tai olla puolta päivää koneen ääressä tuhlailemassa niitä vanhoja koodeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OP:n asiakkaana minulla ei ole tuota murhetta. Kun käytän mobiilipalvelua, salasanani on aina sama, itse valitsemani 8-numeroinen sarja.

Ainakin aktialla se on ihan paskasti toteutettu. Lähettävät sen uuden n puoli vuotta ennenkun sitä tarvitsen. Kiva sitten kantaa mukana kaksi paperilappua sen aikaa tai olla puolta päivää koneen ääressä tuhlailemassa niitä vanhoja koodeja.

Anteeksi mitä.

Mikset ota uutta läpyskää suoraan käyttöön.

Vierailija
44/48 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on appi (englannin kielen sanasta app, application), ei appsi tai apsi.

Mitä jos ei rais-kattaisi kieltä ollenkaan vaan sanottaisiin sovellus.

Vierailija
45/48 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy mihinkään? Oma salasanani Nordeaan on 4 numeroa, ei tarvi sen enempää muistella. Käyttäjätunnuksenikin sinne on ollut vuodesta 1988 ja 7-numeroinen.

Oikeastiko käyttäjätunnuksesi on VAIN 7-numeroinen?

Omani sentään 8-.

Vierailija
46/48 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy mihinkään? Oma salasanani Nordeaan on 4 numeroa, ei tarvi sen enempää muistella. Käyttäjätunnuksenikin sinne on ollut vuodesta 1988 ja 7-numeroinen.

Oikeastiko käyttäjätunnuksesi on VAIN 7-numeroinen?

Omani sentään 8-.

Kyllä, onhan se jo aikojen alusta =)

Vierailija
47/48 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MKSI tätä ei saada toimimaan?! Montako kertaa näitä appseja täytyy päivitellä?!

Kohta menee pankki vaihtoon!!!!

Vaihdoin Säästöpankkiin ja ei ole tullut Nordeaa ikävä.

Vierailija
48/48 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko teillä mobiilipankin viestit? Itse en ole yli 3 kuukauteen voinut lähettää viestejä, vaikka päivitän sovelluksen aina, kun täytyy. Ei kiinnosta sopia videochattia, jossa vain yrittävät myydä minulle, tai kävellä konttoriin saakka. Tulee kyllä väkisin vähän semmoinen olo, että raha kelpaa, mutta muu ei kiinnosta. Kun on asuntolainan aika, otan sen eri pankista.