V*tun Nordean mobiilipankki ja tunnuslukusovellus!
MKSI tätä ei saada toimimaan?! Montako kertaa näitä appseja täytyy päivitellä?!
Kohta menee pankki vaihtoon!!!!
Kommentit (48)
En ole edes päivittänyt ja tänään viimeksi toimi moitteetta. Kai muuten tuosta päivityksestä tulee joku ilmoitus, kun niin pitää tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Mul onki s-pankki lällällää
Mulla molemmat ja Ässän kyllä toimii huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jämähti kans ja puolen tunnin vatvominen pankin kanssa selvitti lopulta vian, joka en ollut minä. Ja vähän väliä takkuaa, ei pankki aukene. Tunnuslukulistakin meni kertaalleen pois pelistä kun vaati uutta listaa numerolla80 vaikka vanha oli ihan kurantti. Hetkellinen sekoilu järjestysnumeroissa pankin järjestelmässä, ei pysynyt jotenkin perässä. Aivan täyttä tuubaa koko Nordea.
Kuulostat juuri sellaiselta sählääjältä, että vika saattoi hyvinkin löytyä sinusta itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
En ole edes päivittänyt ja tänään viimeksi toimi moitteetta. Kai muuten tuosta päivityksestä tulee joku ilmoitus, kun niin pitää tehdä?
Fiksuilla ihmisillä nämä päivittyvät automaattisesti!
Vierailija kirjoitti:
OP:n asiakkaana minulla ei ole tuota murhetta. Kun käytän mobiilipalvelua, salasanani on aina sama, itse valitsemani 8-numeroinen sarja.
Miten tämä liittyy mihinkään? Oma salasanani Nordeaan on 4 numeroa, ei tarvi sen enempää muistella. Käyttäjätunnuksenikin sinne on ollut vuodesta 1988 ja 7-numeroinen.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä paperiversio.
Toimintavarmuus 100%, eikä vaadi päivityksiä.
Digitalisaatio on perseestä.
Paperiset tunnusluvut ovat viisaan valinta.
Paljon ihmisiä jotka eivät ota muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuilla ihmisillä nämä päivittyvät automaattisesti!
Okei eli ilmeisesti päivittynyt kun ei herjaa.
Minä vaihdoin jo nordealta pois. Vaihda sinäkin.
Ihan sama mitä chatista kysyi, ei vastausta saanut. Ja chatti pätki, joten ihan turha sekin.
Miksi ylläpitää jotain chattia, jos se pätkii ja sieltä ei vastausta saa, kun chattiin vastailevat eivät tiedä mistään mitään eivätkä osaa vastata mihinkään kysymyksiin?
Tietääkseni en ole pankin järjestelmä, enkä myöskään Android app, vaan ihan ihminen ja vika oli järjestelmässä. Sanoi pankin neiti puhelimessa... Mutta jos se sinun päiväs paremmaksi tekee niin saat pitää mua syypäänä vaikka ylinopeussakkoihisi ja sähkökatkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä paperiversio.
Paperiset tunnusluvut ovat viisaan valinta.
Paljon ihmisiä jotka eivät ota muuta.
Mulla on molemmat.
Mulla nordean tunnuslukusovellus toimii ihan ongelmitta, kun kirjaudun henkilöasiakkaana, mutta yrityksen tilille pääsyssä on jatkuvasti ongelmia, tunnuslukusovellus jumittaa lähes joka kerta.
Olen itselläni huomannut että toisinaan kun puhelimen muisti alkaa olla täynnä, sovellusten teho heikkenee. Tunnusluku sovelluskin tökkinyt tästä syystä. Kannattaa tarkistaa aina ensin puhelimen tila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Relaa.
Ihan hyvin ne toimii. Käy kysymässä neuvonnasta, josko ne tietäisi missä mättää.
90% vika on puhelimen ja penkin välissä.
Kun katselet mitä nämä kansankynttilät tälle palstalle kirjoittelevat, niin on oikeastaan ihme että mitään sovelluksia ovat saaneet luureihinsa asennettua.
9% vika on paskassa puhelimessa. Viisi vuotta sitten alle satasella ostettu kiinalainen android, jota ei ole tietenkään koskaan päivitetty. Sitten itsekään kun Apsi (se huoltamoketjun mainosapina) ei toimi. Ja koetetaan päivittää sovellus. Uudelleen ja uudelleen. Kun ei tajuta missä se oikea syy on.
1% vika on ihan siinä sovelluksessa. Joskus niissäkin on vikaa ja joskus on vaikka taustajärjestelmissä häiriö.
Nordean sovellukset ovat olleet erittäin vakaita ja hyvin testattuja, ei ole paljon toimimatonta julkaistuksi asti päässyt tulemaan. Sama toki pätee pääsääntöisesti muihinkin pankkeihin. Toimiala kun ohjaa aika tiukkaan prosessiin tuossa hommassa.
Tämä. Tuhat kertaa tämä. Ihmiset ovat aivan käsittämättömän typeriä ja ymmärtämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tilasin tunnuslukulaitteen, kun tunnuslukusovellus ei suostunut toimimaan useista päivityksistä huolimatta.
Kiva vaan sillä aikaa, kun en pysty käyttämään verkkopankkia ennen kuin laite saapuu joskus viikon päästä.
Minulla ei ole edes älypuhelinta, tunnuslukulaitetta olen tietokoneella käyttänyt, tosi helppo ja aina on toiminut.
Onneksi kikkailin ja sain vielä pahvilapun minkä kanssa ongelmaa ja voi pikaisesti etsiä muita mahdollisia laskuja mitkä tulleet.
Mikähän teinien ehdoilla oleva villitys sitten seuraavaksi keksitään asiointiin?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä paperiversio.
Digitalisaation ansiosta sinä voit hoitaa pankkiasiasi kotona kalsareissa istuen, sen sijaan että seisoisit pankkikonttorin jonossa virtsalta tuoksahtavien vanhusten kanssa.
Oma älypuhelin pankkiasiointiin? Älkää naurattako. Sitä ei tule tapahtumaan!
Windows-puhelimen tuki loppui ainakin juuri, tästä syystä ei itsellä ole enää vajaaseen viikkoon toiminut. Näpräilen tämän max parin vuoden välivaiheen sen tunnuslukulaitteen ja nettiselaimen kanssa, kun en periaatteesta viitsi vaihtaa vielä muuten hyvin toimivaa luuria. Osaketoimeksiantoja ei ole muutenkaan mobiilipankista saanut hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä paperiversio.
Täällä toinen jäärä. Maksan muutaman laskun kuukaudessa ja jaksan sen tunnuslukulistan kaivaa silloin esille ja näpytellä. Ja haluan myös että silloin kun päätän maksaa niitä laskuja, homma myös varmasti toimii juuri silloin. Kertaakaan ei ole ollut vielä ongelmia.
N39
Pahviset läpyskät jäävät lähitulevaisuudessa kokonaan pois. Kannattaisiko siis siirtyä nykyaikaan? Hyvin on toiminut sovellus, kun sitä osaa käyttää.
Mulla jämähti kans ja puolen tunnin vatvominen pankin kanssa selvitti lopulta vian, joka en ollut minä. Ja vähän väliä takkuaa, ei pankki aukene. Tunnuslukulistakin meni kertaalleen pois pelistä kun vaati uutta listaa numerolla80 vaikka vanha oli ihan kurantti. Hetkellinen sekoilu järjestysnumeroissa pankin järjestelmässä, ei pysynyt jotenkin perässä. Aivan täyttä tuubaa koko Nordea.