Espoossa aamulla -24C, bussipysäkillä nuori nainen kangastennareisssa paljain säärin, koska muoti!
Kommentit (70)
Lakukisu kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt miten kovasti ärtymystä aiheuttaa täysin vieraan ihmisen hölmöys, sellainen mikä ei millään tavalla vaikuta muihin.
Ihmisiä me kaikki ollaan, ihan saman vertaisia.
Nuo tekevät vapaaehtoisesti itselleen hallaa. Osa heistä käyttää julkisia palveluja vaivojensa hoitoon.
Tämä aiheuttaa ärtymystä kanssaihmisissä.
Siis nuo nilkka paljaana kulkevat eivät edes seuraa muotia. Tämän hetken kuumin muoti on leveälahkeiset, hieman liian pitkät housut. Nilkan paljastavat pillifarkut ovat jo jääneet taakse.
t. Nuori nainen
Suomalaiset teinit herättäisivät sääliä New Yorkin nuorissa. Siellä kun kunnon talvikengät ovat trendikäs ja järkevä valinta, jos lunta alkaa tupruttaa. Tennareissa talsivaa teiniä luultaisiin varattomaksi tai hieman vajaaksi.
jaaha, pikkutyttöjen nilkkapervo heräs taas
Onhan se kyllä älyttömistä älyttömommän näköistä, kun pakkasta on alle -15 C ja nämä nuoret naiset kävelevät kaupungilla kangaskengissä ja nilkat paljaina. Muuten on sitten toppatakki päällä pipo päässä ja kaulahuivi aina korvien yli kiedottuna.
Yksi reppana käveli lumihangessa paljain nilkoin, kun siitä meni oikopolku kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ne kun voi aiheuttaa akillesvaivoja myöhemmin.
Näin myös yhden n 25 vuotiaan, jolla oli lapsi n 6 v.
Lapsi raukka, kun tyhmä äiti.
Milloin mahtaa olla myöhemmin ja kuinka yleisiä nuo vaivat ovat a) ylipäänsä ja b) tennareiden yms käyttäjillä? Toki liukkailla keleillä olisi hyvä olla pitävämpipohjaiset jalkineet ettei liukastu.
T. 55 v aina tennareita yms lattapohjakenkiä suosinut, ei mitään jalkaongelmia koskaan
Koppijussi kirjoitti:
Lakukisu kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt miten kovasti ärtymystä aiheuttaa täysin vieraan ihmisen hölmöys, sellainen mikä ei millään tavalla vaikuta muihin.
Ihmisiä me kaikki ollaan, ihan saman vertaisia.
Nuo tekevät vapaaehtoisesti itselleen hallaa. Osa heistä käyttää julkisia palveluja vaivojensa hoitoon.
Tämä aiheuttaa ärtymystä kanssaihmisissä.
Sanoisin kyllä että kollektiivinen ärtymys ja negatiivisuus aiheuttaa enemmän hallaa yhteiskunnalle - oli aihe mikä tahansa.
Sitäpaitsi, kuten jo todettu leveät lahkeet ja maiharit on muotia. Jospa niillä ei ole varaa talvikenkiin?
Jolloin oletettavasti ovat yksittäistapauksia, en minä vaan samalta suunnalta matkustaessani nähnyt yhtäkään paljasta nilkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ne kun voi aiheuttaa akillesvaivoja myöhemmin.
Näin myös yhden n 25 vuotiaan, jolla oli lapsi n 6 v.
Lapsi raukka, kun tyhmä äiti.Milloin mahtaa olla myöhemmin ja kuinka yleisiä nuo vaivat ovat a) ylipäänsä ja b) tennareiden yms käyttäjillä? Toki liukkailla keleillä olisi hyvä olla pitävämpipohjaiset jalkineet ettei liukastu.
T. 55 v aina tennareita yms lattapohjakenkiä suosinut, ei mitään jalkaongelmia koskaan
No paleltumia kyllä näkee. Iho kun paleltuu kerran, se on taipuvainen paleltumaan entistä herkemmin sen jälkeen.
Sitten vanhempana haistaan kuselta kun kylmyyt tuhoaa hermoston ja pissaa lirahtelee omia aikojaan.
Minä en useinkaan käytä sukkia edes talvella. Ellen sitten lähde jollekin pitemmälle lenkille. Eipä jalkoja sen kummemmin palele ja kipeänä en muista olleeni, päinvastoin.
Nilkat paljaana tiukoissa farkuissa takki auki ILMAN PIPOA TIETYSTI.
#helvetinfiksua #miinus24
Vierailija kirjoitti:
Minä en useinkaan käytä sukkia edes talvella. Ellen sitten lähde jollekin pitemmälle lenkille. Eipä jalkoja sen kummemmin palele ja kipeänä en muista olleeni, päinvastoin.
Niin ja ole neljäkymmentä ja asun Lapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja ole neljäkymmentä ja asun Lapissa.
olen*
Vierailija kirjoitti:
Itsehän ne siinä paleltuvat kun eivät osaa pukeutua. En osaa aikuisia ihmisiä sääliä, enkä koe tarvetta "lopettaa tuota hulluutta". Ehkä huomenaamuna tuo nuori nainen osaa laittaa housut jalkaan, ehkä ei. Onko hänen virtsatietulehduksensa kenenkään muun pään vaiva?
Niin että antaa kuolla vaan iihen mun nenän eteen. Ei ole mun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa sä jaksat jauhaa tästä samasta asiasta just näillä samoilla sanamuodoilla? Kangastennarit, koska muoti - keksi edes uusia sanontoja!
Ajattelin ihan samaa :D
Ikis jauhaa ikäjutuista, onko tää nyt sitten pukis vai muokis. :D
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset teinit herättäisivät sääliä New Yorkin nuorissa. Siellä kun kunnon talvikengät ovat trendikäs ja järkevä valinta, jos lunta alkaa tupruttaa. Tennareissa talsivaa teiniä luultaisiin varattomaksi tai hieman vajaaksi.
Ei meillä tuollaista koskaan opetettu. Ite oot vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa sä jaksat jauhaa tästä samasta asiasta just näillä samoilla sanamuodoilla? Kangastennarit, koska muoti - keksi edes uusia sanontoja!
Ajattelin ihan samaa :D
Ikis jauhaa ikäjutuista, onko tää nyt sitten pukis vai muokis. :D
Mä veikkaan, et tämä ja ikis ja se sukunimihullu on kaikki saman tyypin eri persoonia.
Sinuna harkitsisin tuon ylemmyyden tunteen tarpeetonta esiin tuomista.
Jos niillä on kylmä, laittavat huomenna enemmän päälle. Milläs me saataisi sinusta mukavampi ihminen?