Ylen asiantuntijat kertovat Antti Rinteen sairauden olevan etu SDP:lle, MTV3 asiantuntijat kertovat sen olevan riski.
Tässä taas huomaa kuinka ideologia vaikuttaa asiantuntuijoiden mielipiteisiin.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
"Mitäs jos Yle loppuu, mitä jos Maikkari loppuu, mitäs sitten, heh heh"
Voi toimia itse asiantuntijana. Ihan yhtä tarkat arviot.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa tuosta voi päätellä että yle on enemmän vas + vihr ja maikkari sitten enemmän dem.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa tuosta voi päätellä että yle on enemmän vas + vihr ja maikkari sitten enemmän dem.
Maikkari on kok.
ap veteli taas mutkat suoriksi omalla siveltimellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HHAHHAHAHAHA, eikö joku vielä tiedä että maikkari on KOKKAREkanava.
Minä kutsun Antti Rinnettä nykyään Antti Keuhkokuume Persereikärinteeksi, ja hänen naistaan nimellä AKKA. Eipä muuta.
Voi sitä demarien älämölöä jos kok tai kepu pj olisi "poissa pelistä". Epäiltäisi isoin otsikoin onko henkilöstä pääministeriksi ja miten puolue on tuuliajolla ja hajoamassa.
Demarit tunnetusti eivät ole herrasmiespuolue.
Tulevaisuudessa ay liikkeen tulee varmistaa, että heidän piiristään valitaan joku myös demareiden varapuheenjohtajistoon.
Jännityksellä odotan kuka liitonmies änkeää kolmen kärkeen pitämään huolta järjestöjen näkemyksistä,koska mistä muualta kannatus tulee?
Ideologia? Tarkoititko kuitenkin rahulitus?
Katsoin ihan samaa. Mielenkiintoista että on noin eri näkemykset.
Itse arvelisin, että saattaa olla etu SDP:lle. Edellyttäen että Marin lähtee kunnolla haastamaan vaalitenteissä - sen hän nimittäin osaa eikä sekoa sanoissaan.
Toipumisia kuitenkin Rinteelle. Mahtaa vituttaa sairastua juuri tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kutsun Antti Rinnettä nykyään Antti Keuhkokuume Persereikärinteeksi, ja hänen naistaan nimellä AKKA. Eipä muuta.
Toivottavasti seuraavalla vaalikaudella lisätään laitoshoitopaikkoja. Saisit sinäkin apua..
"Mitäs jos Yle loppuu, mitä jos Maikkari loppuu, mitäs sitten, heh heh"