Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammografiassa löydös, ultrassa ei löytynyt mitään. Voinko olla ihan rennosti?

Vierailija
21.01.2019 |

Muista tutkimuksista ei puhuttu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mammossa löytyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi, kyllä siitä pitää koepala ottaa.

Vierailija
4/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä mammossa löytyi.

En mä oikein osaa sanoa. Jotain minkä takia piti riisua uudelleen ja lääkäri tutki ultralla. Mutta kun ei löytänyt mitään, ei puhuttu mitään jatkosta.

Mulla on isot rinnat enkä tunne mitään möykkyjä.

Vierailija
5/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin mammografiassa, perään ultrassa, sitten takasin mammografiaan ja taas ultraan. Toisessa kainalossa suurentunut imusolmuke, toisessa rinnassa kystia. Ei yhtään koepalaa tms ja kovasti pitää vaan jaksaa murehtimatta.

Vierailija
6/7 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin mammografiassa, perään ultrassa, sitten takasin mammografiaan ja taas ultraan. Toisessa kainalossa suurentunut imusolmuke, toisessa rinnassa kystia. Ei yhtään koepalaa tms ja kovasti pitää vaan jaksaa murehtimatta.

Näkyykö kainalot myös mammografiassa? Mulla on myös toinen kainalo ollut pitkään arka. Mutta just toinen puoli kuin se rinta, missä näkyi jotain.

Ap

Vierailija
7/7 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jättäisi tuohon!

Sain rintasyöpädiagnoosin juuri Joulun alla, hoidossa nyt. Kävin mammografiassa, ct-kuvassa ja isotooppikuvauksessa. Olihan se siellä! Onneksi paikallinen ei levinnyt minnekään.

Parempi tutkituttaa kunnolla kuin katua jos sitten jotain kuitenkin myöhemmin löytyy. Terveys täytyy laittaa etualalle! Ajoissa todettu ja hoidettu rintasyöpä paranee nykyisin varsin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä