Oletko koskaan tunnistanut jonkun tekstin kirjoittajaa täällä?
Täällä on tuhansia kirjoittajia ja lukijoita. Oletko koskaan törmännyt tekstiin, jonka kirjoittajan olet mielestäsi tunnistanut? Oletko maininnut hänelle tunnistaneesi hänet Vauva-palstalta?
Kommentit (32)
Tunnistin tuttuni viestin kerran, kun kirjoitti perhelomasta etelä-amerikkaan.
Siskoni ehkä kyseli mitä mieltä lapsensa tulevasta nimestä. Nimi on harvinainen yhdistelmä joten melkoinen sattuma jos oli joku muu. Ja vielä ristiäisten alla. Olen yllättynyt että fiksu ja järkevä siskoni käy täällä :D. Ehkä.
En muuten olisi tunnistanut mutta oli linkittänyt kuvan.
Mä tunnistin Ammattivalittajan yhdestä Fb-ryhmästä.
Mä en tunnista edes omia aivopierujani vuosien takaa.
En täällä mutta suomi24:ssä. Eräs mies joka oli käyttäytynyt mua kohtaan tosi paskasti, purkautui Naisen logiikka -palstalla mun "epäloogisesta" käytöksestäni. Hän käänsi asiat aivan päälaelleen ja haki kai sillä jonkinlaista hyväksyntää omalle käytökselleen. Pistin hänelle kysymyksen, että alkaako hänen nimensä tietyllä kirjaimella, mutta hän kielsi sen. Ei kuitenkaan osallistunut enää sen jälkeen koko keskusteluun, mikä vahvisti epäilyksiäni. Olen kuitenkin vain 95% varma että kyseessä oli sama tyyppi.
Tunnistin kerran puolitutun ja samalla minulle selvisi vyyhti: hänen soitonopettajansa oli ahdistellut häntä seksuaalisesti. Viestissään hän nimittäin kertoi muutamista asioista, jotka pelkällään kuulostavat suht viattomilta (olin kuullut niistä yhteiseltä kavereiltamme, joka oli minulle niitä ääneen ihmetellyt), lisäksi eräästä konsertista, jossa tapahtui yksi hyvin erikoinen asia ja olin itse myös paikalla katsomossa. Lisäksi tämä opettaja oli myös pikkusiskoni soitonopettaja, joka oli salamyhkäisistä syistä juuri saanut potkut - tämä ahdisteltu tyttö kertoi viestissään, että asia oli viety eteenpäin ja että opettaja oli juuri saanut potkut.
En tiedä, olisiko kukaan muu ihminen osannut tunnistaa häntä viestistään, mutta minulla sattui olemaan juuri oikea määrä toisen käden tietoa siskoni ja ystäväni kautta sekä outoa konserttitapahtumaa olin sattumalta itse paikan päällä todistamassa. En oo kertonu tästä kenellekään, tytöllä on tietysti oikeus pysyä anonyyminä. Mutta tästä yhteensattumien summasta ja asioiden yhdistetystä opin sen, että omaa tarinaansa kannattaa netissä todellakin hieman muunnella, jos haluaa varmistaa, ettei paljastu!
En ole tunnistanut. 5 miljoonaiseen kansaan mahtuu monta samanlaista kokemusta, vaikka yksilön elämä onkin uniikkia. Kuka kirjoittaa täysin faktoilla tiedoilla, eikä muuntele hieman totuutta edes tapahtumapaikkoja, ikiä, sukupuolta? Noita kun muuttelee, niin helposti tarina muuntuu toisen saman kokeneen tarinaksi...
Suomi24 ikävä palsta on hulluja täynnä, jotka luulevat tunnistavansa kirjoittajia. Totuus on se ettei kukaan siellä voi tunnistaa ketään. Niin vähän siellä kerrotaan mitään tunnisteita. Toki, jos on hakkeri ja seuraa jokaista tietokoneen liikettä, voi tunnistaa tai jos on sellaisessa ylläpidossa, joka näkee ip osoitteen, voi tunnistaa.
Nanna kirjoittaa usein täällä tietyissä ketjuissa.
Epäilen välillä isäni kirjoittavan täällä. Hän rakastaa netissä trollaamista ja tasan samaa jankutusta kuulee livenäkin.
Elämämkoululainen = Huhtasaari
Raískausuutisten spammaaja = Halla-aho
Up