Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan tunnistanut jonkun tekstin kirjoittajaa täällä?

Mustekynäilijä
21.01.2019 |

Täällä on tuhansia kirjoittajia ja lukijoita. Oletko koskaan törmännyt tekstiin, jonka kirjoittajan olet mielestäsi tunnistanut? Oletko maininnut hänelle tunnistaneesi hänet Vauva-palstalta?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa kiejoiyustyylistä. Ollaan samoista vertaistukiryhmistä.

Vierailija
2/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin vaimoni! En ole kertonut, enkä kerro. Ei kovin paheksunut minua. Tunnistin aiemmin käymiemme keskustelujen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin kaverin vaimon. Kyseli mielipiteitä nimistä.

Vierailija
5/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti exäni. Varmistus jää puuttumaan koska en halua nähdä enää koskaan.

Vierailija
6/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistin kaverin vaimon. Kyseli mielipiteitä nimistä.

Sama!

Vierailija
7/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hyvän ystäväni olen tunnistanut kun kertoi eräästä hänelle sattuneesta asiasta. En ole maininnut, mutta jos sanoisin niin luultavasti tunnustaisi kirjoittaneensa ja nauraisi koko jutulle.

Vierailija
8/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tunnistan mieheni tekstin aika usein.

Vierailija
9/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täällä, mutta suomi24-keskustelupalstalla olen tunnistanut eksäni. Hän ei onneksi kirjoittanut kylläkään minusta vaan eräästä ihan muusta henk-koht-asiastaan, joka oli jo ennen tapaamistamme.

Vierailija
10/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään palstahullun.

Vierailija
11/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suurtrolleista on Piia.

Vierailija
12/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varmasti olen. Ketju liittyi vauvan ruokaan. Aivan samaa kirjoitti täällä kuin facessa, täällä vaan sekopäisempään tyyliin, kapitaalit käytössä jne.

Vierailija
13/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täällä mutta hevostallin sennupuolella kylläkin. Monihan kirjoittaa molemmissa, ainakin moni aloitus on täällä sama kuin siellä.

Joskus eräs ihminen alkoi kuittailla minulle että minä olen väärässä, kun keskustelun aiheena oli hänen työnsä. Jostain kommentista sitten tunnistin hänet, ja kommentoin jotain, ja hän vastasi siihen. Seuraavaan kommenttiin sitten sanoin että "Kuules Riitta. Ihan turhaan sinä minulle koetat valehdella tätä asiaa. Olen ihan vierestä nähnyt kun "blaablaa hänen työhönsä liittyvää".

Hän ei tunnistanut minua, mutta minä kyllä tunnistin hänet, varsinkin kun tuo työpaikka (firman nimi) oli ihan nimeltä mainittu. Ja tuo "Riittta" katosi mystisesti siitä keskustelusta saman tien kun sanoin hänen nimensä ääneen :D Sitä ennen oli kaakattanut kaikille, mutta hiljenipä äkkiä ;)

Vierailija
14/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään palstahullun.

Onhan se hyvä että tunnistat itsesi. Aika hullua tuollanen tunnistelu nimittäin.

Vierailija
15/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen exän. Kertoili heidän suhteensa aikaisista tapahtumista, hieman värikynää käyttäen :D. Haluaisin tietää, miten reagoi kun sai tietää että tunnistettiin... Saattoi hävettää. Ja oli varmaan nyksälleenkin selitettävää.

Hih.

Vierailija
16/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin kerran yhden Tainan täältä.

Vierailija
17/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut itseni muutaman kerran. :D Jotain vanhaa ketjua lukiessani olen ihmetellyt, miksi teksti kuulostaa niin tutulta. Sitten olen tajunnut, että ei hemmetti tuo on mun kirjoittamaa!

Vierailija
18/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maininnut, enkä mainitse ainakaan täällä.

Korkeintaan eräässä yksittäisessä ketjussa, joka onkin yksityinen, jotain tunnistettavaa, tosin niin ettei häntä tunnisteta.

Olen luullut tunnistavani, mutta se on luulo, ei varma tieto.

Vierailija
19/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylään täälläkin kyyläämisen ihanuuudesta. Mahtavaa kyylätä täälläkin esim ukkoani. Tukijoukkoni auttavat kyyläyksessä. Kyyläys on elämäni.

Vierailija
20/32 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Äiti kertoi juttua taloyhtiön ra.sistin viimeisimmästä tempauksesta ja yhtäkkiä tajusin kuulleeni jutun jo aiemmin. Etsin tämän kyseisen mulkun avautumisen käsiini vauvapalstalta. Ketju oli lukittu, mutta sain sen auki välimuistista. Äiti lähetti sen sähköpostilla taloyhtiön puheenjohtajalle joka sitten printtasi tekstin ja vei sen kirjoittajan postilaatikkoon. Aivan mahtava keissi, kiitos vauvapalsta.