Mikä on koomisinta jota olet joutunut tekemään työllisyyskurssilla?
Muutama vuosi sitten olin cv-kurssilla, jossa yksi päivä käytettiin k-kirjaimella alkavien sanojen löytämiseen...
Kommentit (23)
Meillä oli pikkujoulut ja konsultti pukeutui joulupukiksi ja kaikkien piti vuorollaan istua pukin syliin. Täytyykö mainita, että suurin osa osallistujista oli naisia ja konsultti mies. Pulju ei ole pärjännyt suurille toimijoille, joten ei vaaraa enää tuosta. Mua tosin vain nauratti, mutta kaikkia ei.
Spring Housen kurssillakin olin, mutta siitä ei jäänyt mitään mieleen. CV ja työhakemus tehtiin.
Koska mulla on mt-tausta, niin jouduin johonkin kurssille, jossa väsäilin tiffany-lasitöitä pari kuukautta. Sillä kurssilla oli lisäkseni päivääkään töitä tekemättömiä nuoria miehiä ja narkkareita. Keski-ikäisenä naisena oli vähän orpo olo.
Vierailija kirjoitti:
3kk hp kurssilla opeteltiin ruuanlaittoa, esitelmöitiin lakananvaihdon tarpeellisuudesta.. tehtiin aarrekarttaa leikkaa liimaa tyyliin naistenlehdistä... v t t u i l un makua koko kurssi.. teinit vs vanhukset..
Olen ollut samanlaisella kurssilla, mutta se oli kuulemani mukaan järjestetty kiireessä ja kohderyhmä ei ollut oikea. Olihan se hieman huvittavaa olla opettelemassa perus-ruoanlaittoa aikuisena ihmisenä, jolla ei ollut elämänhallinnan ongelmia. Lähdin kyllä kurssin jälkeen heti opiskelemaan. Jotain hyötyä sentään.
Mulla sama! Vein cv:n tekopäivänä saman vanhan, joka oli ollut monta vuotta, aina vaan päivitetty uudestaan, kun oli tullut joku uusi koulutus tai työkokemus. Kurssin vetäjä oli sitä mieltä, että oli tosi hyvä. Moni muu olisi kyllä ollut sitä mieltä, että on liian pitkä, ja ehkä myös liikaa selitystä.