Mikä on koomisinta jota olet joutunut tekemään työllisyyskurssilla?
Muutama vuosi sitten olin cv-kurssilla, jossa yksi päivä käytettiin k-kirjaimella alkavien sanojen löytämiseen...
Kommentit (23)
Tuo ekahan on ihan järkevää, varsinkin, jos paljon ei-suomenkielisiä. Mulla ei oo tainnut olla koskaan mitään ihan täyttä huuhaata. Onneksi tämä viimeisin kurssi toi lopulta ihan oikean palkkatyön.
Vierailija kirjoitti:
Otan mielummin karenssin ja haen korvaukset sossusta.
Se on sun asia, kurssilla vaan saa parempaa päivärahaa ja 180 e kulukorvauksia päälle, verrattuna tt-tukeen.
En mitään ihmeellistä. Olin jollain työnhakukurssilla viime vuoden puolella. Siellä oli yksi päivä ohjausta ja loput neljä sai vastaamalla paria kymmenen minuutin videota koskeviin kysymyksiin. Tuon ohjatun päivän aikana kerrottiin työhistoriasta ja täytettiin cv.
ihan hyödyllistä muistutusta, koska olin ollut 24 vuotta töissä. Pian tuon jälkeen taas sainkin töitäm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan mielummin karenssin ja haen korvaukset sossusta.
Se on sun asia, kurssilla vaan saa parempaa päivärahaa ja 180 e kulukorvauksia päälle, verrattuna tt-tukeen.
Niin ja karenssihan pienentää tukea sen 20 prossaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ekahan on ihan järkevää, varsinkin, jos paljon ei-suomenkielisiä. Mulla ei oo tainnut olla koskaan mitään ihan täyttä huuhaata. Onneksi tämä viimeisin kurssi toi lopulta ihan oikean palkkatyön.
Hahahahahhahah😂😂😂😂😂 SprinhHousen toimariko se siinä? Vai Jartsa?
Askarreltiin pääsiäistipuja. Tuon ansiosta v*tutuskäyräni nousi sellaisiin lukemiin, että tahkosin kerralla monta hakemusta pää savuten ja sain työpaikan. Kiitos siis työllisyys(pääsiäistipu)kurssille! :))
Meillä oli springhousen työllisyyskurssilla mm. älykkyystesti, missä piti miettiä miten saadaan piirrettyä jonkun kuution läpi viiva kääntymättä tms. Lisäksi jouduimme leikkimään roolileikkiä, jossa olimme aavikolla ja mietimme mikä varusteista olisi ensisijaisin. Lisäksi katsoimme hiihtoa pari tuntia... Mitä vielä.. hmm kaikenlaista itsensä analysoimista kuin olisi tehnyt naistenlehtien testejä.
Toivottavasti ei tarvitse koskaan enää uudestaan mennä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahahahhahah😂😂😂😂😂 SprinhHousen toimariko se siinä? Vai Jartsa?
Heh. Ihan matalapalkka-alalle työllistyin. Mutta sekin kelpaa tässä vaiheessa.
Olin kurssilla kun Wtc:t romahti ja sitten piti tehdä(purkaa tuntojaan) jotain kollaasia siitä..
Toisella kurssilla harjoteltiin kättelemistä..
Vierailija kirjoitti:
Askarreltiin pääsiäistipuja. Tuon ansiosta v*tutuskäyräni nousi sellaisiin lukemiin, että tahkosin kerralla monta hakemusta pää savuten ja sain työpaikan. Kiitos siis työllisyys(pääsiäistipu)kurssille! :))
Ei hitto! REPS pääsiäistipuille :D seuraavalla pupukurssilla olisi valmistunut varmaan oikeasti ne pääsiäispuput, jotka nyt missasit menemällä töihin! :D
Olen kokki ja olen joutunut kuuntelemaan jonkun historian opiskelijan ulkoa opittua ranskalaisten viivojen listaa siitä, mitä kannattaa syödä :-D SpringHousen toimesta :-D
Vierailija kirjoitti:
Otin suihin kurssin vetäjältä, jotta tuet säilyisivät.
Oletko mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies?
Muu sukupuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies?
Olen ja käyn nykyään mielelläni kursseilla. Ensi viikolla on kuulemma kakkoseen vetokurssi yksityisopetuksena.
3kk hp kurssilla opeteltiin ruuanlaittoa, esitelmöitiin lakananvaihdon tarpeellisuudesta.. tehtiin aarrekarttaa leikkaa liimaa tyyliin naistenlehdistä... v t t u i l un makua koko kurssi.. teinit vs vanhukset..
no en tiedä mut tää oli yks mikä jäi mieleen:
eli cv:n teko. no, olin jo ajat sit tehny itse cv:n ja kysyin mielipidettä,, ja sano kaikkeen "joo, joo, joo," :D
en tarvinnu mitään apua siihen :D:D
Mentiin jotain piirileikkejä 🤣