Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele shampoota luonnonkiharille hiuksille

Vierailija
21.01.2019 |

Tai muita tuotteita, joilla sais kiharat upeasti esille

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo ei niitä kiharoita tuo esille yksinään, vaan tarvitset oikeat muotoilutuotteet lisäksi. Se mikä tuote on paras Riippuu paljon siitä, onko tukka paksu vai ohut.

Oma hento luonnonkihara (polkkapituus) on kaunis kun sen pesee kosteuttavalla, kiharan hiuksien shampoolla ja hoitoaineella, sen jälkeen laittaa pienen määrän mitä tahansa muotovaahtoa (en ole huomannut mitään eroa merkeissä) märkään tukkaan ja huuhtoo nopeasti liian aineen pois, ettei mene koppuraksi. Sen jälkeen suihkutan tukkaan muotoilusuihketta (esim. Tigin Superstar) ja annan hiusten kuivua itsekseen. Kaiken a ja o on ettei räplää ja hiplaa tukkaa sen kuivuessa, korkeintaan pöyhii/nostaa pari kertaa niskahiuksia kuivumisen aikana.

Vierailija
2/11 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shampoo ei niitä kiharoita tuo esille yksinään, vaan tarvitset oikeat muotoilutuotteet lisäksi. Se mikä tuote on paras Riippuu paljon siitä, onko tukka paksu vai ohut.

Oma hento luonnonkihara (polkkapituus) on kaunis kun sen pesee kosteuttavalla, kiharan hiuksien shampoolla ja hoitoaineella, sen jälkeen laittaa pienen määrän mitä tahansa muotovaahtoa (en ole huomannut mitään eroa merkeissä) märkään tukkaan ja huuhtoo nopeasti liian aineen pois, ettei mene koppuraksi. Sen jälkeen suihkutan tukkaan muotoilusuihketta (esim. Tigin Superstar) ja annan hiusten kuivua itsekseen. Kaiken a ja o on ettei räplää ja hiplaa tukkaa sen kuivuessa, korkeintaan pöyhii/nostaa pari kertaa niskahiuksia kuivumisen aikana.

Mulla on paksut hiukset, jotka oudosti kihartuvat enemmän mitä pidemmäksi kasvavat. Kiharat ovat vaan sekaiset. Toisaalla tiukkaa korkkiruuvia ja toisaalla lainetta.

Mitä shampoota ja hoitoainetta suosittelet? Mulla on aina ollut vain ihan tavis tuotteita.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Frantsila ja ei mitään muotoilutuotteita vahingoittamaan kiharaa!

Vierailija
4/11 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonacuren (oranssin)punainen hoitosuihke saa hiukset kihariksi. Vaaleansininen on hyvän tuoksuinen, mutta ei tee yhtä kihariksi.

Vierailija
5/11 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palashampoo!

Vierailija
6/11 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihara tarvitsee kosteutta ja hoitoa. Itselleni paras shampoo on ollut Nurmen avokadopalashampoo (vaikka olen vaaleahiuksinen) ja hoitoaineena Madaran värjätyille hiuksille tarkoitettu hoitoaine (vaikken värjää, mutta tuo hoitaa hyvin ja omat hiukseni tykkää valtavasti), sitä ei tarvitse lutrata kuten aiemmin kokeilemiani hoitoaineita. Kuivaan tukkaan puristelen vielä tipan-kaksi öljyä.

Vierailija
7/11 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen palasaippua. Body Shopin banaanisampoo ja hoitsikka. Eveline 8 in 1.

Vierailija
8/11 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moroccanoil sarjassa on todella hyviä. Käytän niiden Curl Enhancing sarjan shampoota ja hoitoainetta. Sitten L'Orealin sellaista keltaisessa pullossa olevaa kiharamuotoiluainetta puolikuivaan tukkaan ja kuivaan diffuuserilla kuivaksi asti. Mulla ainakin tuo diffuuserikuivaus on kaikkein tärkein että kiharat näyttää hyvältä.

Vierailija
9/11 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paksut hiukset, jotka oudosti kihartuvat enemmän mitä pidemmäksi kasvavat. Kiharat ovat vaan sekaiset. Toisaalla tiukkaa korkkiruuvia ja toisaalla lainetta.

Mitä shampoota ja hoitoainetta suosittelet? Mulla on aina ollut vain ihan tavis tuotteita.

Ap

Minulla on paksut puoleen väliin selkää ulottuvat luonnonkiharat hiukset ja niille ehdottomasti paras shampoo ja hoitoaine on Joico -merkki. Sarjasta löytyy erilaisia tuotteita, mutta nyt käytössä on kultainen pullo punaisella tekstillä. Olen käyttänyt lukuisia erilaisia tuotteita ja tuosta en luovu kuin kirveellä. Joicon hiusnaamio (punainen purkki) on ollut ihan paras latvoilleni kuureina (paras kun märät hiukset pyyhekuivaa nopeasti, vaikutus muutama minuutti ja hiusten kuivaminen ilman fööniä) ja kiharat ovat olleet mahtavat, myös teinini sen huomasivat. Kiharat ovat myös välillä ihan korkkia, välillä loivaa ja tavallisella hiusharjallakin ne saa käännettyä ilman mitään muotoilutuotteita ihan minkälaisiksi kiharoiksi vain. Muotoilutuotteita en oikeastaan käytä, koska niitä ei selkeästi tarvitse.

Vierailija
10/11 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrotukka?

Vierailija
11/11 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lähes olkapäille ulottuvat lievästi kerrostetut hiukseni kuivuvat itsekseen kivoille korkkiruuveille, mutta pienikin kosketus tai ilmavirta saa ne pöllähtämään einsteinmaiseksi hattaraksi riippumatta siitä, mitä tuotteita olen käyttänyt. Ainoa tapa pitää kiharat koossa on suihkuttaa niihin hyvin paljon hyvin vahvaa hiuslakkaa, mutta sitten hiukset näyttävätkin juuri siltä, että niissä on hyvin paljon hyvin vahvaa hiuslakkaa. Asiaa pahentaa se, että jollei hiuksiin koske, ei myöskään saa pöyhityksi niitä siten, ettei hiuspohja paistaisi sieltä täältä. Hiuksia on paljon ja ne ovat tosi hyvässä kunnossa, mutta jokainen yksittäinen hius on hyvin ohut. Mikä neuvoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan