Yrittääkö kuollut enoni viestittää paistinpannun avulla meille?
On ruokaa tehdessä ilmestynyt outoja rasvakuvioita pannulle. Ikään kuin enon kasvot olisivat piirtyneet rasvaan. Mitä hän yrittää sanoa? Perheemme on ymmällään.
Perhe, Suutarila
Kommentit (29)
Ettei vain olisi Jeesuksen kasvot pannussa? Suosittelen ottamaan yhteyttä iltalehteen pikimmiten.
Muistan kerran kun olin lspsena kaverilla yötä koko vtun karttapallo putosi päähän.
Ehkä hän yrittää materialisoitua. Laitapa reippaasti sitä rasvaa pannulle. Kerropa meille miten kävi. Jännityksellä odotamme.
Onhan tuo vaihtelua, ettei aina ilmesty ainoastaan Jessen kuvia ruokaan.
Oletko lukenut täällä horoskooppiketjua?
Kaikkea outoa voi ruveta tapahtumaan jos kiinnostuu liikaa okkultismista.
Varo vaan ettei rupea vtun- tai kullinkuvia esittämään pannulle.
Paista Enon lempiruokaa hänen muistonsa kunniaksi.
Enosi on mennyt sekoittamaan spiritismilaudan paistinpannuun, yrittää kovasti kertoa jotain sitä kautta. Oliko hajamielinen eläessäänkin? Tehkää rasvalla kirjaimet pannuun niin jos viesti selviäisi.
Tämä oli päivän paras aloitus! :D
Harmillista. Jeesuksen kuvan olisi voinut myydä huutokaupalla jollekin amerikkalaiselle raharikkaalle, mutta en usko että enosi manifestaatio kelpaa kenellekään.
Enoasi otti elämänsä aikana niin paljon pannuun, että siitä jäi hiilijalanjälki.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kerran kun olin lspsena kaverilla yötä koko vtun karttapallo putosi päähän.
:D Onko sulla vielä se karttapallo päässä?
Pannusta näkijä. Jeee! Harkitse uutta ammattia.
Vierailija kirjoitti:
Pannusta näkijä. Jeee! Harkitse uutta ammattia.
Voisiko tää seurata sen voista parille ennustavan kanssa?
Ehkä eno paistui kuoliaaksi aikoinaan?
Vierailija kirjoitti:
Ettei vain olisi Jeesuksen kasvot pannussa? Suosittelen ottamaan yhteyttä iltalehteen pikimmiten.
Etenkin, kun niiden pitäisi ilmestyä paahtoleipään.
Siihen saa nykyään erityisiä laitteitakin.
Vierailija kirjoitti:
On ruokaa tehdessä ilmestynyt outoja rasvakuvioita pannulle. Ikään kuin enon kasvot olisivat piirtyneet rasvaan. Mitä hän yrittää sanoa? Perheemme on ymmällään.
Perhe, Suutarila
Onneksi yksikään siskoistani ei asu siellä. Mutta olen aika moninkertainen eno, kun siskoillani on lapsia yhteensä kahdeksan.
Säikähdin jo.
ZinkkisMan
Rasva-aivo Eno sai aikanaan pannusta ja muisto elää.
Sanoisin jotain hauskaa mutta en keksi mitään.
Mutta hauska aloitus.