Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista naisista miehet oikeasti tykkäävät?

Vierailija
21.01.2019 |

Tai siis millaisia ovat ne tuntemasi naiset jotka tuntuvat olevan kovasti miesten mieleen? Ovatko he kaikki sosiaalisia ja puheliaita vai mahtuuko joku ujompi ja hiljaisempikin joukkoon?

Kommentit (417)

Vierailija
181/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen ja positiivinen. Sellainen joka osaa tehdä asioita hymyssä suin ja tarttuu toimeen. Leikkisä ja pitää läheisyydestä. Ymmärtää että parisuhde on kahden kauppa ja panostaa suhteeseen positiivisella asenteella.

Vierailija
182/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma toivelistani on: kunnollinen, sopusuhtainen, hyväluonteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ja sievät lapsenomaiset parhaita. Suostuu kaikkeen ja on hiljaa. Ei esitä mitään vaatimuksia jaksaa jatkuvasti ihailla kumppaniaan. 

Vierailija
184/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaista kilttinaisista jotka pitävät ruuanlaitosta. Käyttäyttyvät hyvin ja ovat siveitä eivätkä paljastele itseään vieraille miehille.

Vierailija
185/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painottaisin naisessa seuraavia puolia: Syvällinen keskustelutaito laajasta skaalasta aiheita, myös oman mukavuusalueen ulkopuolelta. Ahkera ja sitkeä luonne. Urheiluharrastukset ja itsestään huolehtiminen.

Karttaisin puolestaan seuraavia luonteenpiirteitä: Besserwisserismi, joka kumpuaa epävarmuudesta. Kipakka luonne. Liika mukavuudenhaluisuus. Pitkäjänteisyyden puute.

Vierailija
186/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävänä ja vaimona kiltistä naapurin tytöstä. Sinkkuaikana hieman horahtavan oloisista tyrkyistä.

Juuri tätä tarkoitin näillä miehillä jotka lajittelee naisia eri materiaaliin. Itse haluavat panna ympäriinsä ja naisen kuuluu kiltisti odottaa kotona. Pettää jos saa mahdollisuiden siis.

Ei sitä kilttiä tyttöä silti petetä. Sinkkuna voi koheltaa näiden kevytkenkäisten kikattelija tyrkkyjen kanssa.

Miksi miehet haluaa kiltin tytön vähillä kumppaneilla?

Miksi ei?

Miksi ei kelpaa nainen jolla ollut muita? Kuitenkin itse valmis koheltamaan toisten naisten kanssa.

Ikuisuusaihe ja serverit täynnä perusteluja, vaikka vain yksi riittäisi: koska haluaa kiltin naisen. Voi sitä vastaan kapinoida ja itkeä, mutta ei se lopulta kummempaa perustetta vaadi vapaassa maassa. Oma preferenssi ja sitä pitää feministisen voimanaisenkin kunnioittaa vaikka se miten kipeää tekisikin.

Tämäpä juuri. Makuasia siinä missä kaikki mieltymykset yleensäkin ja joista vastaan vänkääminen on lapsellista. Jos joku pitää enemmän lihastaan mediumina kuin kypsänä, niin tarviiko sitä perustella jollekin ulisijalle? Ei tarvitse.

Toki saa haluta vaikka kuuta taivaalta, mikäpä siinä.

Mutta arvostaisin kovasti, jos eivät tietyt neitsyitä halajavat "miehet" sitten itkisi ja parkuisi päivittäin pitkin nettiä, kun "kaikki naiset kllikaruselli ja joka ikinen nainen seksisirkusveteraani ja lompakkoloiset ja miehet maksaa aina ihan kaiken". Jotenkin niin äärimmäisen iljettävää.

Nuo "neitsytnaiset" kyllä ovat yleensä niitä lompakkoloisia. Sopii heidän arvopohjaansa.

Mitä sit?

Vierailija
187/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein minulle, korvien väli kunnossa.    Joo ja ei tosiaan mikään Turkulainen ilme, muuten voi olla persoonallisen näköinen. Ujo saa olla jos sitten kahdenkesken kuitenkin puhuu, mutta estoisuus voip ollakkii haitta.   

Ai että esim.pitkäkestoinen masennus olisi ongelma, vaikka on hallinnassa ja käyn töissä?

Vierailija
188/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiikö joku nainen oikeasti tällaisia?

Mitä väliä sillä on, mistä ”miehet” (monikossa) tykkää?

Ellei sitten halua itselleen mahdollisimman monta miestä?

Eihän moni nainen halua edes huomiota kaikenlaisilta ja keneltä vaan mieheltä, saati sitten pariutua jonkun kanssa vaan?

Yleensähän ihmiset hengaa ja pariutuu pitkälti saman tyyppisten kanssa kuin itse ovat.

Empiiristen havaintojeni mukaan naisella kuin naisella on vientiä ja pariutumismahdollisuuksia, kunhan vaan on vähintään ihan tavallinen luonteeltaan ja ulkonäöltään.

En ole ikinä tajunnut mitä naiset oikein stressaa ja miksi jotkut luulevat, että pitäisi olla joku huikea kaunotar, kun miehille riittää ihan tavallinen/perusnätti nainen joka on ihan perusmukava (eli suurinosa naisista).

Tavallisella keskivertoihmisellä on suurimmat markkinat, koska heitä on eniten eikä heihin liity ennakkoluulojakaan eli lähestyminen helppoa.

Suotta siis stressaatte ja mietiskelette miten pitäisi olla, sitäpaitsi epävarma nainen vetää puoleensa hyötyjiä ja hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
189/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko hakusessa vaimo vai pano. Kriteerit ovat erilaiset, jotkin jopa täysin päinvastaiset riippuen mitä haetaan. Lyhyihin juttuihin naisen helppous, ja merkit jotka signaloivat tätä ovat tärkeitä. Huorahtava pukeutuminen, seksuaalinen käyttäytyminen, huhut helppoudesta ovat plussaa. Ulkonäkökriteereistä voidaan reilustikin joustaa, ja persoonallisuus ei ole kovinkaan tärkeä.

Vaimomateriaalia etsiessä korostuu enemmän persoonallisuuden seikat, joista monet näistä vaihtelevat miehestä mieheen. Joillekin kelpaa sosiaalisempi, joillekin hiljaisempi. Rehellisyys, luotettavuus, yms yleisesti hyväksytyt hyveet pätevät kyllä valtaosaan. Kokemuksen sijaan kokemattomuus on ennemmin plussaa. Miehille myös kelpaa ennemmin nainen joka nauraa hänen vitseilleen kuin hauskat naiset. Tärkeämpää on että kumppani pitää häntä hauskana kuin että kumppani itse on hauska. Liiallinen itsenäisyys voi olla negatiivinen asia, jos se tarkoittaa että mies ei tunne itseänsä hyödylliseksi. Halu tuntea tärkeältä on kuitenkin melko universaali asia. Ulkonäön suhteen miehen pienet subjektiiviset mieltymykset voivat vaikuttaa asiaan melkoisesti. Miehet usein suosivat naisia joista itse pitävät, mutta uskovat että monet muut miehet eivät pidä, sen sijaan että olisivat kaikki sen yhden "parhaimman" perässä.

Nämä tulee pääasiassa mieleen jos on kyse miehistä yleensä. Pitäsi päteä valtaosaan miehistä. Monet muut ominaisuudet ovat lähinnä subjektiivista kamaa, joista osa miehistä pitää ja osa ei.

Vierailija
190/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin antavista.

Vierailija
191/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen, mukava, kiltti, ujo, fiksu, sosiaalinen..

Vierailija
192/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ja makuja on erilaisia. Jos etsii itselleen miestä, pitää lähteä jonnekin kotoa. Vaikka olisi miten ihastuttava ihminen, kukaan ei tunnetusti tule hakemaan kotoa. Eli pitää etsiytyä ihmisten ilmoille.

Ja minne sitten lähteä? Itse jos etsisin miestä, en lähtisi ravintolaan. Sieltä varmaan joku löytyisi, mutta tuskinpa sellainen, jota itse etsin. Parasta olisi alkaa harrastaa jotain lajia tms., jonka parista sitten voisi löytyä samanhenkinen ihminen tai yleensäkin laajentaa ystäväpiiriä. Alkaa vaikka pelata jotain pallopeliä, jolloin pääsee osaksi peliporukkaa, jonka kanssa tulee lähdettyä ehkä ulos vapaallakin.

Paras tapa yleensäkin etsiä suhdetta on keskittyä omaan elämään, miettiä, miten itse haluaa elää, mitä harrastaa. Jos ylipaino nyppii ja pilaa elämän, pitää hankkiutua siitä eroon.  Jos vaatekaappi on täynnä tylsiä vaatteita, sitä pitää uusia. Jos koti on siivoton, koti pitää siistiä. Kaikki jutut ei vaadi kauheasti rahaa.

Kun saa oman elämänsä paremmaksi ja on siihen ainakin tyytyväisempi kuin ennen, mahdollisuus löytää kiva mies, on paljon parempi. Mies ei siis tule silloin paikkaamaan mitään onttoa kohtaa elämässä, miehen tehtävänä ei ole koko ajan hokea, että ylipaino ei haittaa jne. Näkisin, että miehet pitävät naisista, jotka ovat tervepäisiä, jotka ovat tyytyväisiä elämäänsä. Ripustautuva tyyppi vetoaa harvaan, tai jos vetoaa, mies voi itse olla tosi outo.

Onhan ihmisillä ulkonäkömieltymyksiä totta kai, mutta eivät ne pitkässä juoksussa ole niin ehdottomia. Jotain turn-offeja on varmaan meistä kaikilla, mutta yleensä siisti normaali ihminen on suht ok varmaan kaikkien mielestä. 

Vierailija
193/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävänä ja vaimona kiltistä naapurin tytöstä. Sinkkuaikana hieman horahtavan oloisista tyrkyistä.

Juuri tätä tarkoitin näillä miehillä jotka lajittelee naisia eri materiaaliin. Itse haluavat panna ympäriinsä ja naisen kuuluu kiltisti odottaa kotona. Pettää jos saa mahdollisuiden siis.

Ei sitä kilttiä tyttöä silti petetä. Sinkkuna voi koheltaa näiden kevytkenkäisten kikattelija tyrkkyjen kanssa.

Miksi miehet haluaa kiltin tytön vähillä kumppaneilla?

Miksi ei?

Miksi ei kelpaa nainen jolla ollut muita? Kuitenkin itse valmis koheltamaan toisten naisten kanssa.

Ikuisuusaihe ja serverit täynnä perusteluja, vaikka vain yksi riittäisi: koska haluaa kiltin naisen. Voi sitä vastaan kapinoida ja itkeä, mutta ei se lopulta kummempaa perustetta vaadi vapaassa maassa. Oma preferenssi ja sitä pitää feministisen voimanaisenkin kunnioittaa vaikka se miten kipeää tekisikin.

Tämäpä juuri. Makuasia siinä missä kaikki mieltymykset yleensäkin ja joista vastaan vänkääminen on lapsellista. Jos joku pitää enemmän lihastaan mediumina kuin kypsänä, niin tarviiko sitä perustella jollekin ulisijalle? Ei tarvitse.

Toki saa haluta vaikka kuuta taivaalta, mikäpä siinä.

Mutta arvostaisin kovasti, jos eivät tietyt neitsyitä halajavat "miehet" sitten itkisi ja parkuisi päivittäin pitkin nettiä, kun "kaikki naiset kllikaruselli ja joka ikinen nainen seksisirkusveteraani ja lompakkoloiset ja miehet maksaa aina ihan kaiken". Jotenkin niin äärimmäisen iljettävää.

En ymmärrä nyt logiikkaa? Ei siis saisi valittaa, että ei ole oman mieltymyksen mukaisia naisia? Ei päinvastaisessa tilanteessa olla parkumassa jos siis olisi mieltymyksen mukaisia naisia. Sama kuin naiset välittäisi, että on liikaa pitkiä, komeita miehiä. Hupsua.

Tiedät havittelevasi kuuta taivaalta ja silti itket kun on vain tähtiä tarjolla. Mikä järki parkua kun itselläsikin on tiedossa, että havittelet jotain saavuttamatonta?

Eivät ne kiltit neitsytnaiset ole teitä katkeria ja kateellisia kllikarusellijankkaajia varten. Teillehän ongelma on nimenomaan se, että te itse ette pääse sitä karusellia pyörittämään, joten se kiva kokemanton tyttö olisi teille vain lohdutuspalkinto.

Universumissa on oikeudenmukaisuutta, kun ette edes sitä neitsyttä saa.

Vierailija
194/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu onko hakusessa vaimo vai pano. Kriteerit ovat erilaiset, jotkin jopa täysin päinvastaiset riippuen mitä haetaan. Lyhyihin juttuihin naisen helppous, ja merkit jotka signaloivat tätä ovat tärkeitä. Huorahtava pukeutuminen, seksuaalinen käyttäytyminen, huhut helppoudesta ovat plussaa. Ulkonäkökriteereistä voidaan reilustikin joustaa, ja persoonallisuus ei ole kovinkaan tärkeä.

Tuollaista miestä en voisi kyllä kunnioittaa ollenkaan miehenä ja kumppanina.

Omassa tuttavapiirissä ei onneksi tuollaisia edes ole, ja eiköhän nuo tunnista nopeasti ettei vaan vahingossa ajaudu kimppaan moisen kanssa.

Nykyään vielä helpompaa tuo tunnistaminen, kun someprofiilit tsekkaamalla saa jo jonkinlaisen käsityksen, millaisessa naisseurassa mies on viihtynyt.

Miehen pitää olla miehekäs eikä mikään säälittävä, halujensa orjana vailla impulssikontrollia elävä kuppakulli.

Vierailija
195/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on pinnallisia, haluavat hoikan ja kauniin nuoren naisen niin siinä on jo päästy pitkälle. Luonteessa tietenkin alistuva ja kiltti, iloinen tms. ja tekee kaikki kotihommat eikä ole mikään urakeskeinen. Näin siis suurin osa. Semmosia ne miehet on siksi olenkin sinkkuna mielummin

Vierailija
196/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla, että joillekin käy hiljainen ja pohdiskeleva nainen. Itse olen sellainen ja multa on penätty iloisuutta ja pirtsakkuutta. Mutta luulen, että iloinen, ulospäin suuntautunut nainen on suosituin, kipakka luonne on monelle plussaa. Ulkonäöllisesti suosituimpia naisia ova sirot, pienikokoiset naiset. Isot rinnat eivät ainakaan omalla kohdallani ole olleet mikään valtti miesmarkkinoilla, enkä usko, että ne läheskään kaikkien kohdalla ovat. Sirous ja lyhyys on monille tärkeämpää.

Vierailija
197/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisista kuin minä. :)

Vierailija
198/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi kaveri ja tuntuu että kaikki miehet ovat lääpällään häneen.

Hän ei ole edes mitenkään erityisen kaunis, on todella pitkä ja aika roteva. Kasvoiltaan hieman erikoisen näköinen, vartalo on mallia tiimalasi

Pukeutuu hyvin naisellisesti, meikkaa päivittäin, on jotenkin seesteisen oloinen ja on aika omanlaatuinen. 

En tiedä mitä miehet hänessä näkevät mutta joo. 

Näen tiimalasin. 

Seesteisen oloinenkin kuulostaa hyvältä. Ei minkään skitsoilijan kanssa jaksa. 

Vierailija
199/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten näistä vastauksista huomaa: riippuu piireistä.

Ja jos tuntuu, että kaikki miehet on huonoja, kannattaa siis vaihtaa piirejä sillä enemmän kuin miehistä, se kertoo sinun paskapiireistäsi.

Kiitän Luojaa siitä, etten syntynyt mihinkään totaalisen sivistymättömiin panomies-vaimomatsku-piireihin ja säälin jokaista naista ja tyttöä, joka syntyi tai syntyy naisia panoihin ja vaimoihin rumasti jaottelevan epäempaattisen panomiehen lapseksi.

Vierailija
200/417 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei palstalla ole miehiä.

Internetissä ei ole naisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi