Millaisista naisista miehet oikeasti tykkäävät?
Tai siis millaisia ovat ne tuntemasi naiset jotka tuntuvat olevan kovasti miesten mieleen? Ovatko he kaikki sosiaalisia ja puheliaita vai mahtuuko joku ujompi ja hiljaisempikin joukkoon?
Kommentit (417)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävänä ja vaimona kiltistä naapurin tytöstä. Sinkkuaikana hieman horahtavan oloisista tyrkyistä.
Juuri tätä tarkoitin näillä miehillä jotka lajittelee naisia eri materiaaliin. Itse haluavat panna ympäriinsä ja naisen kuuluu kiltisti odottaa kotona. Pettää jos saa mahdollisuiden siis.
Ei sitä kilttiä tyttöä silti petetä. Sinkkuna voi koheltaa näiden kevytkenkäisten kikattelija tyrkkyjen kanssa.
Miksi miehet haluaa kiltin tytön vähillä kumppaneilla?
Miksi ei?
Miksi ei kelpaa nainen jolla ollut muita? Kuitenkin itse valmis koheltamaan toisten naisten kanssa.
Ikuisuusaihe ja serverit täynnä perusteluja, vaikka vain yksi riittäisi: koska haluaa kiltin naisen. Voi sitä vastaan kapinoida ja itkeä, mutta ei se lopulta kummempaa perustetta vaadi vapaassa maassa. Oma preferenssi ja sitä pitää feministisen voimanaisenkin kunnioittaa vaikka se miten kipeää tekisikin.
Tämäpä juuri. Makuasia siinä missä kaikki mieltymykset yleensäkin ja joista vastaan vänkääminen on lapsellista. Jos joku pitää enemmän lihastaan mediumina kuin kypsänä, niin tarviiko sitä perustella jollekin ulisijalle? Ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi kaveri ja tuntuu että kaikki miehet ovat lääpällään häneen.
Hän ei ole edes mitenkään erityisen kaunis, on todella pitkä ja aika roteva. Kasvoiltaan hieman erikoisen näköinen, vartalo on mallia tiimalasi.
Pukeutuu hyvin naisellisesti, meikkaa päivittäin, on jotenkin seesteisen oloinen ja on aika omanlaatuinen.
En tiedä mitä miehet hänessä näkevät mutta joo.
Mä taidan olla myös tämmöinen tapaus, josta omat kaverit ei ymmärrä, mitä miehet mussa näkee. Ulkoisesti on myös jotain yhteistä tuon kuvailun kanssa. No, en meikkaa kovin usein.
Monet miehet pitää mua ärsyttävänä, ja mä tiedän sen. tottakai voisin tehdä asian eteen töitä. :D
Mut mä myös viihdyn miesten kanssa jotka arvostaa ominaisuuksia mitä MUSSA on.
ja ne ei ole miehekkäitä ominaisuuksia, vaan täysin päinvastoin. moni mies haluu jonku henkisesti miehen oikeesti joka vaan näyttää naiselta, koska ne ei osaa milläänlailla olla naisellisen naisen kanssa ja ne hermostuu kaikesta, myös miehekkäiden kanssa tosin.
ja tohon ei todellakaan oo yhtä vastausta, että mistä pitää.
jotkut esim tykkää rauhallisesta, seesteisestä ja hillitystä , toiset taas räväkästä, persoonallisesta ja avoimesta esim. ja jotkut sitten molemmista.
varmaan suuri osa viihtyy sellasen äijämäisen kanssa, koska sellasen kanssa on yhteistäki. ku taas jotkut haluaa jonku perinteisen naisellisen naisen, mut yhteistä ei sit välttämättä oo, ja se voi raivostuttaa joskus.
jotkut miehet on tykänny ku oon naisellinen, yleensä ne miehekkäimmät. mut sit mun mielest jotkut ei vaan oo ymmärtäny.. yleensä sellaset jotka ei oo ite kauheen miehekkäitä.............
en tiedä, vaikea selittää.
mutta se minkä tiiän, mistä miehet tykkää, on nainen joka panostaa ulkonäköönsä paljon ja joka hymyilee ja ottaa kontaktia ja pyrkii olee miellyttävä.
Tissivakoa esittelevä iloisesti kikatteleva korkkaritytsy
Naisista joilla on aivot ja jotka pitävät turpansa kiinni elleivät ole 100 prosenttisen varmoja kommenteistaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävänä ja vaimona kiltistä naapurin tytöstä. Sinkkuaikana hieman horahtavan oloisista tyrkyistä.
Juuri tätä tarkoitin näillä miehillä jotka lajittelee naisia eri materiaaliin. Itse haluavat panna ympäriinsä ja naisen kuuluu kiltisti odottaa kotona. Pettää jos saa mahdollisuiden siis.
Ei sitä kilttiä tyttöä silti petetä. Sinkkuna voi koheltaa näiden kevytkenkäisten kikattelija tyrkkyjen kanssa.
Miksi ei?
Miksi ei kelpaa nainen jolla ollut muita? Kuitenkin itse valmis koheltamaan toisten naisten kanssa.
Ikuisuusaihe ja serverit täynnä perusteluja, vaikka vain yksi riittäisi: koska haluaa kiltin naisen. Voi sitä vastaan kapinoida ja itkeä, mutta ei se lopulta kummempaa perustetta vaadi vapaassa maassa. Oma preferenssi ja sitä pitää feministisen voimanaisenkin kunnioittaa vaikka se miten kipeää tekisikin.
Tämäpä juuri. Makuasia siinä missä kaikki mieltymykset yleensäkin ja joista vastaan vänkääminen on lapsellista. Jos joku pitää enemmän lihastaan mediumina kuin kypsänä, niin tarviiko sitä perustella jollekin ulisijalle? Ei tarvitse.
Toki saa haluta vaikka kuuta taivaalta, mikäpä siinä.
Mutta arvostaisin kovasti, jos eivät tietyt neitsyitä halajavat "miehet" sitten itkisi ja parkuisi päivittäin pitkin nettiä, kun "kaikki naiset kllikaruselli ja joka ikinen nainen seksisirkusveteraani ja lompakkoloiset ja miehet maksaa aina ihan kaiken". Jotenkin niin äärimmäisen iljettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä oikeasti kiinnostaa joku naapurin Pirjo?
Minä olen joskus myös miettinyt mitä tuo "naapurin tyttö" oikeasti tarkoittaa? Tarkoittaako se siis jonkinlaista keskivertonaista?
Ne harmaahiirulaiset, joita kukaan ei halua paneskella sinkkuaikoinaan, asuvat aina jonkun naapurissa.
Villit ja vapaamieliset tytöt eivät asu kenenkään naapurissa vaan heillä on omat siirtokuntansa kaukana, kaukana yllä meren, alla kiven, lännempänä päivää ja idempänä kuuta... Eikö elämä olekin ihmeellistä?
:D
(Ethän kuitenkaan paljasta tuon tarkempaa sijaintia, siirtokunnissa on jo nyt ruuhkaksi asti kaiken maailman aviomiehiä.)
Vierailija kirjoitti:
Naisista joilla on aivot ja jotka pitävät turpansa kiinni elleivät ole 100 prosenttisen varmoja kommenteistaan!
Voi jos joskus edes näkisi saati tapaisi tuollaisen miehen.
nii ja sen kans oon huomannu, et miehet tykkää ilosist naisista. :DDD
esim jos oon ollu ilonen, miehet on rakadtanu sitä, sit jos en oo ollu, miehet on tyylii aatellu et oon sairas, tai ihan hirveä, ajatellu et naisen rooli on ikäänku olla sellanen miehen ilostuttaja. :D
sit jos en oo ollu, nii oonki ollu tyylii maailman hirvein nainen enkä ollenkaa varteenotettava yhtää mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa kyllä. Minkäköhän takia kikattelu katsotaan usein negatiiviseksi piirteeksi naisessa? Mukavaahan se on. Ja korkkareissa nainen näyttää aina komeammalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Toki saa haluta vaikka kuuta taivaalta, mikäpä siinä.
Mutta arvostaisin kovasti, jos eivät tietyt neitsyitä halajavat "miehet" sitten itkisi ja parkuisi päivittäin pitkin nettiä, kun "kaikki naiset kllikaruselli ja joka ikinen nainen seksisirkusveteraani ja lompakkoloiset ja miehet maksaa aina ihan kaiken". Jotenkin niin äärimmäisen iljettävää.
Nuo "neitsytnaiset" kyllä ovat yleensä niitä lompakkoloisia. Sopii heidän arvopohjaansa.
Perus kotiruoka -taidot jos omaa, niin mies tykkää.
Tällaiset taidot ovat vain ikävä kyllä harvenemaan päin! Myös miehillä. Molempien tulee osata perus keittiötaidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa kyllä. Minkäköhän takia kikattelu katsotaan usein negatiiviseksi piirteeksi naisessa? Mukavaahan se on. Ja korkkareissa nainen näyttää aina komeammalta.
Ei kelpaa kuulemma kuin hetken huviksi. Vaimoksi otetaan se naapurin vakavamielinen eetla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Me kiltit naiset haluamme kiltin miehen, joten sinä et käy, niin pahalta kuin se tuntuukin....ohis
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään vikaa. Mutta sellainen nainen joka kuvittelee jotenkin automaattisesti olevansa minua paremman näköinen koska on nainen on turnoff. En lämpene seksisteille.
Ja korkkareissa nainen näyttää aina komeammalta.
-ite en ainakaan komealta haluais näyttää.. :DDD
Jos mies oikeesti ottaa vaimoks jonku vakavamielisen naisen, nii siitä tiiän ainaki et se ihminen ei ollu mua varten lainkaan.
Ulkonäkö kiinnostaa minua mutta kriteerit ovat melko väljät. Kun on määrätyissä rajoissa yli- ja alipainon, pituuden ym. suhteen niin sen jälkeen on melko vapaata. Monen mallinen keho, peppu, rinnat, lantiot, reidetm kasvon muodot, hiukset ja muut ulkoiset seikat kelpaavat, pääasia on että kokoNAISUUS on kunnossa. Paraskaan ulkonäkö ei voi korvata älyä ja toisinpäin. Luonteella on iso merkitys. Älykkyys ja huumorintaju vetoavat minuun, samoin se ettei käytä päihteitä, tupakkaa tai vastaavia, lääkkeitä ei lasketa jos on lääkekäytöstä kyse. Liian raju hormonitoiminnan aiheuttama mielialan ailahtelu ei ole plussaa, pieni on luonnollista. Jos vaatetuksella haluaa tehdä vaikutusta niin rento perusvaatetus, joka ei ole liian läpikuultavaa tai paljastavaa, on paras. Pääasia on että pystyn näkemään ulkoiset muodot.
Ei mitään vikaa. Mutta sellainen nainen joka kuvittelee jotenkin automaattisesti olevansa minua paremman näköinen koska on nainen on turnoff. En lämpene seksisteille.
-sellanen mies joka ottaa kaiken kilpailuna toista sukupuolta kohtaan, on vastenmielinen. :D ja se asenne heijastuu sitten kaikkeen. pitää olla selkeet roolit ja sillee ettei tulis mieleenkää et mies haluis olla niinku nainen ja nainen mies......
ite ainaki haluun miehen joka kutsuu naistansa "paremmaks puoliskoks" ja muutenki ylistää naisia.
kaikki naisvihaajat on suuri turn off.
Vierailija kirjoitti:
-sellanen mies joka ottaa kaiken kilpailuna toista sukupuolta kohtaan, on vastenmielinen. :D ja se asenne heijastuu sitten kaikkeen. pitää olla selkeet roolit ja sillee ettei tulis mieleenkää et mies haluis olla niinku nainen ja nainen mies......
ite ainaki haluun miehen joka kutsuu naistansa "paremmaks puoliskoks" ja muutenki ylistää naisia.
kaikki naisvihaajat on suuri turn off.
🎵Oi persu, oi persu, oi persunaiseni mun 🎶🎵
Yhden kanssa olen seksiä harrastanut (useampiakin kertoja, seurustelusuhteessa oltiin) ja en tosiaan haaveile kuin löytää joku erityinen loppuiäksi. Ei vieläkään tee mieli irtoseksiä; tumputtaa voin yksinkin. En tarvitse avustettua onanointia. Seksi rakkaan kanssa on eri asia, läheisyyden jatke.