Millaisista naisista miehet oikeasti tykkäävät?
Tai siis millaisia ovat ne tuntemasi naiset jotka tuntuvat olevan kovasti miesten mieleen? Ovatko he kaikki sosiaalisia ja puheliaita vai mahtuuko joku ujompi ja hiljaisempikin joukkoon?
Kommentit (417)
Vierailija kirjoitti:
Njaa, eli ei käyttäydy ainakaan kuin teinikäinen poika, jolta pitää ottaa luulot pois. Kohtuullisen vähän käytetty ei ma mu taustaa jne. Aika normi naisia. Saa olla vähän läskiäkin ei ainakaan itseä niin haittaa
Olethan itsekin vähän käytetty?
MiäsHenkilö kirjoitti:
Hoikka tiimalasivartalo, hunajainen ääni ja isot silmät.
Hieman tietysti huvittaa että allekirjoituksen perusteellaa todennäköisesti tykkäät enemmän suomalaisesta naisesta, mutta laitoit ulkonäköpiirteitä jotka ovat yleisempiä Lähi-idän alueen naisilla.
Seppo45 kirjoitti:
Urheilullinen, sosiaalinen ja osaa tehdä ruokaa sekä hoitaa kodin pikku askareet. Koulutuksella ei ole sinällään väliä kunhan löytyy jonkin verran maalaisjärkeä. Hyvä ulkonäkö on ehdoton.
Mun kaveri ei ole urheilullinen, hän on ihan kädetön kaikissa kotihommissa ja käytännön jutuissa. Onneksi opettajan palkka riittää takeaway-safkaan ja eineksiin. Iloisuus, sosiaalisuus, ystävällisyys, välittömyys, flirttailu, isot vaaleat hiukset ja naiselliset kurvit ovat hänen valttejaan. Miehiä on ollut jonoksi asti aina, ja nyt hän on kolmatta kertaa naimisiin menossa. Hänestä saa monessa tilanteessa helposti hieman höpsön vaikutelman, mutta se on aika pitkälti myös rooli.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan hiljaisia ja pohdiskelevia, aavistuksen varautuneita kauniita nörttinaisia. Harmi että heitä ei koskaan näe juuri missään :(
Määrittele nörtti?
Ja mistä voit tietää ulkonäön perusteella..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin hiljaisen naisen, joka viihtyy myös itsekseen. Näitä on kovin vaikea löytää mistään.
Koska me ollaan kotona. 😂
Tulisitte joskus ihmisten ilmoille sieltä niin voisitte törmätä kivaan mieheen. Jos sellaista siis haluatte.
Kyllä sitä kaupoillakin tulee käytyä harvase päivä :) mutta se siitä suurimmaksi osaksi.
Hyvännäköisistä, mukavista ja fiksuista, samassa paketissa nuo ominaisuudet. Ulkonäkö saa miehet lähestymään ja ystävällinen käytös tutustumaan. Ulkonäöllä ja luonteella myös pidetään ne miehet. Mulla on kaveri joka näyttää joltain missiltä, miehet tuijottaa ja kuolaa perään, saa lukemattomia yhteydenottoja ja kehuja, myös sen oman miehen työkavereilta jne. On myös tosi mukava ja fiksu, hymyilee. Miehet aina vaan ihmettelee miten sen näköinen on niin mukava, että yleensä hyvännäköiset ovat aika veemäisiä. Ei sen kummempaa näytä olevan nuo miesten toiveet naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njaa, eli ei käyttäydy ainakaan kuin teinikäinen poika, jolta pitää ottaa luulot pois. Kohtuullisen vähän käytetty ei ma mu taustaa jne. Aika normi naisia. Saa olla vähän läskiäkin ei ainakaan itseä niin haittaa
Sano vaan suoraan aseksuaali jos seksi on "käyttöä" ja jotain likaista sinulle.
Huoh, kokematon ja aseksuaali ovat ihan eri asioita. Seksissä kokemattomalla voi olla korkeampi libido kuin kokeneemmalla tyypillä.
On kyllä mykistävää tuo ylläolevan kommentin peukutussuhde...
Itse laitoin yläpeukun koska olen täysin samaa mieltä, kokemukseen perustuen. Mutta ilmeisesti palsta on täynnä holtittomasti ympäriinsä paneskelevia tapauksia, jotka kaiken lisäksi kuvittelevat että omaavat jotenkin korkean libidon. Voi sitä itsepetoksen määrää.
Samanlainen mielipide on että ne joilla paljon kumppaneita ovat impulsiivisia ja moraalittomia. Vois sitä itsepetoksen määrää niin luulevilla. Mutta jokainen luulkoon mitä halutkoon jos parin valinnan haluaa perustaa luuloille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävänä ja vaimona kiltistä naapurin tytöstä. Sinkkuaikana hieman horahtavan oloisista tyrkyistä.
Juuri tätä tarkoitin näillä miehillä jotka lajittelee naisia eri materiaaliin. Itse haluavat panna ympäriinsä ja naisen kuuluu kiltisti odottaa kotona. Pettää jos saa mahdollisuiden siis.
Ei sitä kilttiä tyttöä silti petetä. Sinkkuna voi koheltaa näiden kevytkenkäisten kikattelija tyrkkyjen kanssa.
Miksi miehet haluaa kiltin tytön vähillä kumppaneilla?
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Hoikka tiimalasivartalo, hunajainen ääni ja isot silmät.
Hieman tietysti huvittaa että allekirjoituksen perusteellaa todennäköisesti tykkäät enemmän suomalaisesta naisesta, mutta laitoit ulkonäköpiirteitä jotka ovat yleisempiä Lähi-idän alueen naisilla.
Allekirjoituksessani ei käy ilmi mitään poliittista ideologiaa tai suuntaa. Lähi-idässä on kauniita naisia, japanilaiset naiset ovat söpöjä... mutta kyllä näitä löytyy ihan suomalaisistakin naisista. Minulla ei ole mitään rajaa jonkun geneettisen taustan suhteen, niin kauan kuin naisella on länsimaiset arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävänä ja vaimona kiltistä naapurin tytöstä. Sinkkuaikana hieman horahtavan oloisista tyrkyistä.
Juuri tätä tarkoitin näillä miehillä jotka lajittelee naisia eri materiaaliin. Itse haluavat panna ympäriinsä ja naisen kuuluu kiltisti odottaa kotona. Pettää jos saa mahdollisuiden siis.
Ei sitä kilttiä tyttöä silti petetä. Sinkkuna voi koheltaa näiden kevytkenkäisten kikattelija tyrkkyjen kanssa.
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Ketä oikeasti kiinnostaa joku naapurin Pirjo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Siks että mies saa tuntea olevansa erityinen kun tää tyttö suostuu pelkästään hänen pantavaksi. Tai on yksi niistä harvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin hiljaisen naisen, joka viihtyy myös itsekseen. Näitä on kovin vaikea löytää mistään.
Koska me ollaan kotona. 😂
Tuota minä tarkoitinkin että viihtyy omissa oloissaan, eikä ole tiellä. En näköjään kaipaa kuin lyhyen keskustelun avlla ja olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joskus myös miettinyt mitä tuo "naapurin tyttö" oikeasti tarkoittaa? Tarkoittaako se siis jonkinlaista keskivertonaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan suoraan aseksuaali jos seksi on "käyttöä" ja jotain likaista sinulle.
Huoh, kokematon ja aseksuaali ovat ihan eri asioita. Seksissä kokemattomalla voi olla korkeampi libido kuin kokeneemmalla tyypillä.
Ja sillä kokeneemmalla voi olla jo mennyt maku koko hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi yksi monista, miostä tietää, ettei ole jo kohta seuraavan perässä. Kiltin tytön sitoutumiseen on helpompi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisistä, mukavista ja fiksuista, samassa paketissa nuo ominaisuudet. Ulkonäkö saa miehet lähestymään ja ystävällinen käytös tutustumaan. Ulkonäöllä ja luonteella myös pidetään ne miehet. Mulla on kaveri joka näyttää joltain missiltä, miehet tuijottaa ja kuolaa perään, saa lukemattomia yhteydenottoja ja kehuja, myös sen oman miehen työkavereilta jne. On myös tosi mukava ja fiksu, hymyilee. Miehet aina vaan ihmettelee miten sen näköinen on niin mukava, että yleensä hyvännäköiset ovat aika veemäisiä. Ei sen kummempaa näytä olevan nuo miesten toiveet naisesta.
Täydennän omaa viestiäni, eli hiljaisempi luonne ei näytä olevan missään nimessä miinuspuoli, ellei ole ihan harmaa hiirulainen. Tuntuu että ne miehet jotka haluavat "saada" helposti, eksyvät juurikin niiden yltiösosiaalisten ja äänekkäiden seuraan.
Harva mies tuskin toivomalla toivoo naista joka on esim. kaikkea tätä: tupakoi, käyttää liikaa alkoholia, ei huolehdi itsestään, tatuointeja jokapuolella, roimasti ylipainoinen, ei kiinnostunut seksistä, on kälättävä ja valittava nalkuttaja, ei pidä mitään "salaperäisyyttä" vaan tuo kaikki epämiellyttävät asiat aina julki noin vaan usein(esim. naiset jotka kuvailee synnytysvaurionsakin inhotarkkaan tutuilleen), tyhmänpuoleinen, huonokäytöksinen, sellainen joka hyppii jatkuvasti suhteesta ja irtosuhteesta toiseen jne... Miehet haluaa varmaan vain toisaalta ihan tavallisen mutta laadukkaan naisen. Ferrarin tai Mersun, ei Ladaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joskus myös miettinyt mitä tuo "naapurin tyttö" oikeasti tarkoittaa? Tarkoittaako se siis jonkinlaista keskivertonaista?
No hyi, toivottavasti naapurit ei kelaile tollasta ainakaan minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi yksi monista, miostä tietää, ettei ole jo kohta seuraavan perässä. Kiltin tytön sitoutumiseen on helpompi luottaa.
Sen takia monen kanssa olleet miehetkään eivät kelpaa.
Tulisitte joskus ihmisten ilmoille sieltä niin voisitte törmätä kivaan mieheen. Jos sellaista siis haluatte.