Voinko kieltää nykyisen vierailut?
Olemme olleet miehen kanssa avoliitossa lähes 30 vuotta. Olemme molemmat olleet töissä kotipaikkakuntamme ulkopuolella eri paikkakunnilla joilla meillä on molemmilla pienet viikkoasunnot. Meillä on myös yhteinen omakotitalo, jossa olemme yhdessä viettäneet lomat ja viikonloput. Nyt mies löysi uuden naisystävän ja on muutamana viikonloppuna vienyt hänet tuonne yhteiselle asunnollemme.
Kyläily sinällään ei minua vaivaa, voin viettää välillä viikonlopun myös työasunnossani, mutta se harmittaa, että talo on edelleen minun kotini ja siellä on myös suurin osa minun tavaroistani. Mies saattaa jättää tämän naisen sinne olemaan yksin käydessään esim. kaupassa tai muilla asioilla. Minusta ajatus siitä, että vieras nainen oleilee yksin minun kodissani on jotenkin kamala. Onko minulla teidän mielestänne oikeus kieltää vierailut? Talon kohtalosta emme ole vielä päässeet yksimielisyyteen.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko teillä vielä sutinaa siellä sängyssä keskenänne?
:D Nyt tuli kysymys johon en aio vastata.
Kiitos, tuo riitti jo paljastamaan missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko teillä vielä sutinaa siellä sängyssä keskenänne?
Kiitos, tuo riitti jo paljastamaan missä mennään.
Mun mielestäni se on tässä jutussa ihan epäoleellinen tieto. Ap
Onneksi olkoon ap:n exän nyxälle!
Tulee saamaan hienon miehen😂
Vierailija kirjoitti:
Tulee saamaan hienon miehen😂
On hänessä joitain ihan hyviäkin puolia :D Mutta on myös syynsä sille, että hän on eksä. Ap.
Voi pyytää, mutta ei taatusti voi kieltää asunnon toista omistajaa tuomasta omia vieraita. Jos joku sellaista väittää, niin kyllä saisi linkata ihan perustelutkin.
Voisitko uhrata jonkin verran omaisuudestasi kääntymällä oikean juristin puoleen. Selviäisi kerralla nämäkin kiemurat, ja saattaisit lisäksi saada aivan uusia ideoita. Ei se niin kallista ole kuin luullaan.
Pesänjako ym. toimeksiannot ovatkin sitten työläämpiä ja kalliimpia.
Vierailija kirjoitti:
Voi pyytää, mutta ei taatusti voi kieltää asunnon toista omistajaa tuomasta omia vieraita. Jos joku sellaista väittää, niin kyllä saisi linkata ihan perustelutkin.
Minäkin haluaisin tietää mihin lakiin se perustuisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisitko uhrata jonkin verran omaisuudestasi kääntymällä oikean juristin puoleen. Selviäisi kerralla nämäkin kiemurat, ja saattaisit lisäksi saada aivan uusia ideoita. Ei se niin kallista ole kuin luullaan.
En taida uhrata pennosiani siihen, että kysyisin juristilta voinko kieltää eksääni tuomasta naisystäväänsä meidän yhteiseen kotiin. En usko, että siihen on olemassa mitään lakipykälää. Säästän nekin rahat siihen jos minun pitää hakea yhteisomistuksen purkua, Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vaihtaisin lakanat mutta ottaisin myös pois lähtiessäni.
Tämä mullekin tuli mieleen. Ottaisin pois ja laittaisin pyykkiin. Voisin jopa viedä lakanat mukanani, mutta ainakin ne shampoot ja saippuat veisin. Saisivat edes itse pedata lakanansa! Minkälainen nainen suostuu makaamaan sellaisissa lakanoissa, joissa joku vieras on nukkunut?
Sitä minäkin olen ihmetellyt, että millainen nainen suostuu nukkumaan miesystävänsä eksän kanssa samoissa lakanoissa :D Ap
Eihän se uusi nainen tiedä, että sinä yövyt siellä myös. Olen 100% varma ettei mies ole kertonut yhtään mitään siitä, että viettää talolla viikonloppuja myös SINUN kanssasi!
Sekin on tietenkin mahdollista. Luulisi kuitenkin huomaavan, että lakanat ovat vaihtuneet ja niissä on nukuttu.
Ja olet varma ettei mies suoristele/siisti, tai jopa vaihda lakanoita ennen uutta naista? Tai yksinkertaisesti sano, että nukkui niissä itse yksin edellisen viikonlopun? Minusta sinä nyt vähän aliarvioit miehesi kierouden.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta tuntuisi oudolta jos toinen omistaja ei saisi päättää ketä omistamaansa taloon saa tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mullekin tuli mieleen. Ottaisin pois ja laittaisin pyykkiin. Voisin jopa viedä lakanat mukanani, mutta ainakin ne shampoot ja saippuat veisin. Saisivat edes itse pedata lakanansa! Minkälainen nainen suostuu makaamaan sellaisissa lakanoissa, joissa joku vieras on nukkunut?
Sitä minäkin olen ihmetellyt, että millainen nainen suostuu nukkumaan miesystävänsä eksän kanssa samoissa lakanoissa :D Ap
Eihän se uusi nainen tiedä, että sinä yövyt siellä myös. Olen 100% varma ettei mies ole kertonut yhtään mitään siitä, että viettää talolla viikonloppuja myös SINUN kanssasi!
Sekin on tietenkin mahdollista. Luulisi kuitenkin huomaavan, että lakanat ovat vaihtuneet ja niissä on nukuttu.
Ja olet varma ettei mies suoristele/siisti, tai jopa vaihda lakanoita ennen uutta naista? Tai yksinkertaisesti sano, että nukkui niissä itse yksin edellisen viikonlopun? Minusta sinä nyt vähän aliarvioit miehesi kierouden.
On tullut selväksi että tää mies ei vaihda lakanoita.
-eri
Jos nyksä tietää, että mies viettää välillä aikaa samoissa lakanoissa eksän kanssa niin molemmat naiset itse mahdollistavat miehen käytöksen. Ja nyksä ajattelee, että eksää ei vaivaa hänen vierailunsa talossa. Lakanat kyllä mies tai nyksä saisi vaihtaa.
Mutta luulen kyllä myös että nyksä ei tiedä, mies ei ole kertonut asioiden todellista laitaa.
Mitä se nyksälle kertoo, että lakanat on välillä vaihdettu ja niissä on nukuttu? Voihan mies sanoa, että on yöpynyt tapaamisen välillä yksin siellä talossa.
Nyksällään ei välttämättä tiedä, mutta aloittaja tietää. Siksi en hänen enää vietäisiin aikaa miehen kanssa samoissa lakanoissa.
Onko talon myymättömyys ollut aloittajalle kuitenkin joku tekosyy ja veruke siihen, että mies viihtyy siellä ja samalla hänen kanssaan? Ja nyt kun nyksä on tullut kuvioihin, niin se harmittaa, vaikka uskottelee itselleni, että ainoastaan nämä käytännön jutut harmittaa.
Jos eksien kuvio on jatkunut mutkattomasti tähän saakka siitä ei ole helppoa irtautua jos on alitajuisesti ajatellut sen jatkuvan edelleen eikä uutta tule kuvioon.
Ihminen on omistushaluinen, varsinkin silloin kun reviirille, josta luuli, ettei enää välitä, tuleekin toinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtanut ei ole, suoristelusta en tiedä. Kuten olen jo monta kertaa kirjoittanutkin, niin en todellakaan luota/tiedä miten eksä on nykyiselle asiat esittänyt. Tiedän kyllä, että hän osaa halutessaan muunnella totuutta ja jättää asioita kertomatta ihan tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee saamaan hienon miehen😂On hänessä joitain ihan hyviäkin puolia :D Mutta on myös syynsä sille, että hän on eksä. Ap.
Osaa makuuhuoneessa jotain muuta kuin petauksen?
Vierailija kirjoitti:
Jos nyksä tietää, että mies viettää välillä aikaa samoissa lakanoissa eksän kanssa niin molemmat naiset itse mahdollistavat miehen käytöksen. Ja nyksä ajattelee, että eksää ei vaivaa hänen vierailunsa talossa. Lakanat kyllä mies tai nyksä saisi vaihtaa.
Mutta luulen kyllä myös että nyksä ei tiedä, mies ei ole kertonut asioiden todellista laitaa.
Mitä se nyksälle kertoo, että lakanat on välillä vaihdettu ja niissä on nukuttu? Voihan mies sanoa, että on yöpynyt tapaamisen välillä yksin siellä talossa.Nyksällään ei välttämättä tiedä, mutta aloittaja tietää. Siksi en hänen enää vietäisiin aikaa miehen kanssa samoissa lakanoissa.
Onko talon myymättömyys ollut aloittajalle kuitenkin joku tekosyy ja veruke siihen, että mies viihtyy siellä ja samalla hänen kanssaan? Ja nyt kun nyksä on tullut kuvioihin, niin se harmittaa, vaikka uskottelee itselleni, että ainoastaan nämä käytännön jutut harmittaa.
Jos eksien kuvio on jatkunut mutkattomasti tähän saakka siitä ei ole helppoa irtautua jos on alitajuisesti ajatellut sen jatkuvan edelleen eikä uutta tule kuvioon.
Ihminen on omistushaluinen, varsinkin silloin kun reviirille, josta luuli, ettei enää välitä, tuleekin toinen ihminen.
En ole mustasukkainen/omistushaluinen miehestä, mutta kodistani olen. Olen siis nyt asettanut määräpäivän, johon mennessä päätös talon kohtalosta pitää tehdä ja kertonut sen myös miehelle. En ole viivytellyt asiaa enkä roiku menneessä. Vaikka eksällä on nyt uusi suhde, niin luulen että tämä lopullinen ero on hänelle vaikeampi paikka kuin minulle. Ap
Siis, AP...
- asuu vielä eksänsä kanssa LOMIA ja viikonloppuja yhdessä
- katsoo läpi sormien, kun eksä tuo uuden hoidon yhteiseen kotiin SAMOIHIN LAKANOIHIN, kehottaen AP:ta "olemaan poissa nyt tämän viikonlopun"
- siivoaa eksän ja tämän uuden naisen jälkiä
- HARRASTAA EKSÄN KANSSA VIELÄ SEKSIÄ, SAMASSA SÄNGYSSÄ MISSÄ TÄMÄ NAI UUTTA NAISTA "joka toinen viikonloppu"
- ei ole yksittäisiä kommentteja ("voisitte edes vaihtaa lakanat") lukuunottamatta ottanut asiaa juurikaan esiin, koska "ei halua, että tästä syntyy mitään sotaa"
- ???
Uskomatonta, naispuolinen aisankannattaja!
(Jos tämä ei ole provo, niin sitten ei mikään.)
Vierailija kirjoitti:
Siis, AP...
- asuu vielä eksänsä kanssa LOMIA ja viikonloppuja yhdessä
- katsoo läpi sormien, kun eksä tuo uuden hoidon yhteiseen kotiin SAMOIHIN LAKANOIHIN, kehottaen AP:ta "olemaan poissa nyt tämän viikonlopun"
- siivoaa eksän ja tämän uuden naisen jälkiä
- HARRASTAA EKSÄN KANSSA VIELÄ SEKSIÄ, SAMASSA SÄNGYSSÄ MISSÄ TÄMÄ NAI UUTTA NAISTA "joka toinen viikonloppu"
- ei ole yksittäisiä kommentteja ("voisitte edes vaihtaa lakanat") lukuunottamatta ottanut asiaa juurikaan esiin, koska "ei halua, että tästä syntyy mitään sotaa"
- ???Uskomatonta, naispuolinen aisankannattaja!
(Jos tämä ei ole provo, niin sitten ei mikään.)
Ollaan siis aikaisemmin vietetty talolla lomat yhdessä. Ei kuitenkaan sen jälkeen kun mies on uuden naisystävän löytänyt. Mies ei ole koskaan sanonut minulle, että älä tule tänä viikonloppuna vaan hän aina kysyy oletko tulossa viikonloppuna talolle. On vienyt naisystävänsä sinne vain silloin kun tietää minulla olevan muuta viikonloppumenoa.Totta kai olemme asioista keskustelleet. Se ei vaan ole vielä johtanut lopputulokseen, mutta kyllä tästä vielä selvyys saadaan vaikka helppoa se ei olekaan. Ap
Mies on myös kertonut, että nykyinen tietää meidän viettävän viikonloppuja talolla. Kuulemma tietää myös meidän nukkuvan samassa sängyssä ja saunovan yhdessä, eikä tämä kuulemma ole nykyiselle ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taida uhrata pennosiani siihen, että kysyisin juristilta voinko kieltää eksääni tuomasta naisystäväänsä meidän yhteiseen kotiin. En usko, että siihen on olemassa mitään lakipykälää. Säästän nekin rahat siihen jos minun pitää hakea yhteisomistuksen purkua, Ap
Oletpa harvinaisen yksinkertainen luontokappale. Ja te muutkin. Jos joku oikeasti kuvittelee, että netistä löytyisi jokin spesifinen “linkki” vastaamaan kyseiseen tilanteeseen, niin siinähän etsitte.
Lainsäädäntö on kehittynyt vastaamaan yleisimpiin yhteiskunnallisiin ongelmatilanteisiin. Oikeusjärjestelmän tunteminen edellyttää asiantuntemusta ja kykyä tulkita lakia yksityiskohtaisesti. Ja ennenkaikkea etsimään tietoa. Lisäksi korkeimman oikeiden ennakkotapaukset ohjaavat lain tulkintaa.
Tähän tarkoitukseen on muodostunut oma ammattikuntansa ja voin ystävällisesti vinkata, etteivät Vauvat kuulu näihin ammattilaisiin.
Nyt kehottaisinkin sinua siirtymään Vauvojen “sijoitusvinkit ja ensi viikon oikeat lottonumerot” - osioon. Lisäksi soitto Astral-tv:n linjoille voisi auttaa – vaikka Kalelle. Kale on se mukavan ja leppoisan oloinen vanhempi herra, luulen, että hän vetoaa juuri sinuun. Ehkä menettekin juuri Kalen kanssa sinne kämpille. Onnea. 😉