Kaveriporukan muijat juttelivat että menevät twerkkaus kurssille, oma naisystäväni oli porukasta ainoa joka kieltäytyi lähtemästä mukaan
Olimme kaveriporukalla viettämässä iltaa ja nauttimassa hieman alkoholia. Kaveriporukan naiset juttelivat että salilla jossa yksi heistä käy on kohta alkamassa twerkkauksen kurssi. Naiset innostuivat tästä meidän miesten kannustamana. Alkoivat jo katsella kalentereita kännykästä ja merkata milloin ensimmäiset treenit ovat, sitten kun minun naisystävältä kysyttiin, että kai säkin olet tulossa, hän vastasi kiusaantuneena, että ei hän kyllä oikein tuollaiseen taida lähteä.
Masentaa, muiden tyttikset ovat niin kokeilunhaluisia ja haluavat harjoitella seksikkäitä tansseja. Omani pitää tuollaista ilmeisesti jotenkin nolona. :(
M27
Kommentit (16)
Miksi et käskenyt naista sinne? Sinä olet mies, sinä määräät.
No onhan tuo vähän noloa. Te voitte harjoitella tverkkausta keskenänne sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene kurssille itse, jos twerkkaus kerran sinua kiinnostaa?
Jos haluat että miehälläsi on suuri penis, hankitko sinä itsellesi suuren peniksen?
Minä harrastan itämaista tanssia, twerkkaus on wt-porukoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat että miehälläsi on suuri penis, hankitko sinä itsellesi suuren peniksen?
Jaha, hauska ilta sulatti aivosi. Kannattaisi laittaa korkki kiinni ajoissa.
Mut pitäis kyllä juottaa aika kovaan känniin ennenkun tommosen lupautuisin.
Kamalaa katseltavaa.
Voisiko joku mies selittää mikä siinä on niin hienoa katsella hytkyviä selluperseitä naaman edessä?
Ehkäpä seksi- ja kokeilunhalu ovat ehtyneet kanssasi.
Fiksu tyttöystävä sulla. Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin äly?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaan miehen jolla on suuri penis. Yksinkertaista, eikö olekin?
Naisystävän kannattaa pitää tuo kielteinen vastaus mielessä siinä kohtaa kun mies ihannoi ja kuolaa kavereidensa mujien upeita treenattuja twerkkaus-peppuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaan miehen jolla on suuri penis. Yksinkertaista, eikö olekin?
Eli ymmärrät että ap ei hyödy omasta twerkkauskurssista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Naisystävän kannattaa pitää tuo kielteinen vastaus mielessä siinä kohtaa kun mies ihannoi ja kuolaa kavereidensa mujien upeita treenattuja twerkkaus-peppuja.
Ei ei kun hänen kannattaa pitää mielessä, että vaihtamalla paranee mies. Naisraukka on aivan liian lapsellisen, tyhmän bimbomiehen kanssa. Älykkäämpiäkin oikeita miehiä on tarjolla.
Porvoossa olisi ollut twerkkausta tyrkyllä. Höpöhöpö.