Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri varattu ja lapsia, onko ihastunut?

Ninnu
20.01.2019 |

Minulla on työkaveri mies, jolla kolme omaa lasta ja avovaimo. En tiedä ovatko naimisissa.

Teimme yhdessä yhden työkeikan, ja seuraavana päivänä, kun vaihdon kuvani whatsuppiin, sainkin häneltä iltamyöhäsellä viestin.. 'ei ollenkaan huono kuva'. En vastannut tähän viestiin mitään, kun aloinkin ajattelemaan kannattaako enkä tiedä mitä miehellä on miehessä. Sain vielä toisen viestin häneltä myöhään yöllä, että enhän pahastunut tästä kehusta.

Tätä ennen olemme porukassa tehneet töitä. En ole huomannut mitään outoa hänen käytöksessä. Nyt nuo kehut tuntuvat hassuilta.

Miten suhtautuisitte?

Oma deittikumppaninikaan ei laita minulle erikseen viestiä, jos satun kuvan vaihtamaan uuteen tai huomioi sitä erikseen. Hän tietää kyllä miltä näytän.

Olen nyt kahden vaiheilla vastaanko mitään vai huomenna vain normaalisti töihin, enkä puhu mitään koko viesteistä tai selittele miksi en vastannut.

Tuntuu silti oudolta lähestymiseltä, kuvittelenko? Vai voiko noin kehuskella? Itse en pitäisi jos mieheni kommentoisi muiden naisten kuvia noin, toki ymmärrän että silmää voi miellyttää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pitäisi, jos varattu mies tuolla tavoin kommentoisi kuviani. Eli pitäisin etäisyyttä.

Vierailija
2/5 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaisin varmaan kans jotain neutraalia, kuten Kiitos. Ei se mies siitä villiinny, varmaan ymmärtää ettet ole halukas pitämään sen enempää yhteyttä kun et pidä omalta osaltasi keskustelua yllä.

Vierailija
4/5 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vastaisin vain "kiitos", eikä sen kummempaa. Vastaamattomuus viestittää sitä, että ehkä hämmennyit. Yritä olla asiallinen. Voihan se olla, että ystävällisyyttään vain kehui, tai ilman mitään taka-ajatuksia.

Vierailija
5/5 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minen menisi lankaan. Koko talja.