Onko siinä loppujen lopuksi mitään väärää jos 50v mies panee 20v naisia?
Elämäähän tämä vain on
Kommentit (16)
No jos onnistuu 5kymppiselle tuollainen niin siitä vaan. Ei ole minulta pois mitenkään. Muistan kuinka silloin kun olin itse parikymppinen (nainen) viiskymppiset miehet yrittivät tehdä tuttavuutta, mutta ei onnistunut, tuntuivat niin vanhoilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään väärää. Eikä mitään realismia. M50v
Ei kaikille:-) Ei kaikille 20v pojillekaan..
Vierailija kirjoitti:
Sillä 20-vuotiaalla on elämä vielä edessä, sääli jos sen hukkaa johonkin "nuorekkaaseen" setämieheen.
Pelkkää seksiä. Ei muuta. Tyttö vapaa lähtemään milloin haluaa
ap
Vierailija kirjoitti:
Sillä 20-vuotiaalla on elämä vielä edessä, sääli jos sen hukkaa johonkin "nuorekkaaseen" setämieheen.
Tämä. Nuoret ei tajua ettei nuoruutta saa enää takaisin. Mikään määrä taloudellista turvallisuutta ei korvaa papparaisen kanssa menetettyä nuoruutta.
Ei siinä mitään väärää ole, jos molemmat sitä haluaa ja molemmat tietää mikä on homman nimi (eli toinen ei käytä toista hyväksi uskotellen jotain muuta).
Vierailija kirjoitti:
No jos onnistuu 5kymppiselle tuollainen niin siitä vaan. Ei ole minulta pois mitenkään. Muistan kuinka silloin kun olin itse parikymppinen (nainen) viiskymppiset miehet yrittivät tehdä tuttavuutta, mutta ei onnistunut, tuntuivat niin vanhoilta.
Samoin, en mä edelleenkään keski-ikäisenäkään koe vetoa isääni vanhempiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, en mä edelleenkään keski-ikäisenäkään koe vetoa isääni vanhempiin miehiin.
Onpas sulla nuori isi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää seksiä. Ei muuta. Tyttö vapaa lähtemään milloin haluaa
ap
Minäpä ihastuin siihen "setämieheen", joka lirkutteli, vei treffeille ja oli niin mukava. Tuhlasin seitsemän vuotta nuoruudestani häneen ja odottelin aloitetta yhteenmuuttoon tai kosintaan, jota ei koskaan tullut.
Olin/olen vähän katkera. Olin vieläpä neitsyt, kun tapasin hänet ja olin aina odotellut sitä oikeaa. Opiskelin tuolloin ulkomailla ja muutin hänen vuokseen Suomeenkin sekä keskeytin opintoni kovatasoisessa korkeakoulussa.
Toivoisin hieman vastuuta niiltä "setämiehiltä". Sillä nuorella naisella voi olla tunteet ja koko tulevaisuus kiinni siitä suhteessa.
T. Parikymppisenä yli viisikymppisen kanssa vuosia tapaillut nainen
Oon ite ollu 17-vuotiaana 50-vuotiaan miehen kanssa.. ihan mukavaa, varmasti olisin jatkanu juttua pidempäänkin mutta pelkäsin silloin liikaa muiden mielipiteitä.
N26
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki parikymppiset jaksa ottaa samanikäistä ja odottaa 35- vuotiaaksi että jos mies haluaisi asettua aloilleen ja perustaa perheen. Jos omat haaveet on perhe ja vaikka remontointi niin nelikymppinen on jo elämää nähnyt ja toivottavasti alko ja tupakka ja se jatkuva tietokoneella pelaaminen pois kuvioista. Parikymppiset nainen ja mies sopii usein yhteen vain jos molemmilla on halu olla vielä nuori ja matkustella ja olla vapaita. Minun kaltaiselle kotihiirelle ei oman ikäinen sopinut sillä halusin miehen joka on valmis isäksi, täysin raitis ja päihteetön ja kiinnostunut rakentamaan omavaraista elämää maalla.
Jos kakskymppinen ei vielä tiedä et vanhoista munista saa salmonellaa niin antaa mennä vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Nuoret ei tajua ettei nuoruutta saa enää takaisin. Mikään määrä taloudellista turvallisuutta ei korvaa papparaisen kanssa menetettyä nuoruutta.
Tietäisit vaan kuinka moni katuu sitä "nuoruuttaan". Iltoja joista ei kukaan muista mitää, viinaan ja tupakkaan käytettyä rahamäärää, koulussa lorvimista tai rikosrekisterimerkintää näpistyksen takia. Se että joku on viisas ei tarkoita ettei olisi elänyt nuoruutta.
No ei tietenkään, jos molemmat sitä haluaa.