Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siinä loppujen lopuksi mitään väärää jos 50v mies panee 20v naisia?

Vierailija
20.01.2019 |

Elämäähän tämä vain on

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään, jos molemmat sitä haluaa.

Vierailija
2/16 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väärää. Eikä mitään realismia. M50v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyrää voi olla.

Vierailija
4/16 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos onnistuu 5kymppiselle tuollainen niin siitä vaan. Ei ole minulta pois mitenkään. Muistan kuinka silloin kun olin itse parikymppinen (nainen) viiskymppiset miehet yrittivät tehdä tuttavuutta, mutta ei onnistunut, tuntuivat niin vanhoilta.

Vierailija
5/16 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään väärää. Eikä mitään realismia. M50v

Ei kaikille:-) Ei kaikille 20v pojillekaan..

Vierailija
6/16 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä 20-vuotiaalla on elämä vielä edessä, sääli jos sen hukkaa johonkin "nuorekkaaseen" setämieheen.

Pelkkää seksiä. Ei muuta. Tyttö vapaa lähtemään milloin haluaa

ap

Vierailija
7/16 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä 20-vuotiaalla on elämä vielä edessä, sääli jos sen hukkaa johonkin "nuorekkaaseen" setämieheen.

Tämä. Nuoret ei tajua ettei nuoruutta saa enää takaisin. Mikään määrä taloudellista turvallisuutta ei korvaa papparaisen kanssa menetettyä nuoruutta.

Vierailija
8/16 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään väärää ole, jos molemmat sitä haluaa ja molemmat tietää mikä on homman nimi (eli toinen ei käytä toista hyväksi uskotellen jotain muuta).

Vierailija
9/16 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos onnistuu 5kymppiselle tuollainen niin siitä vaan. Ei ole minulta pois mitenkään. Muistan kuinka silloin kun olin itse parikymppinen (nainen) viiskymppiset miehet yrittivät tehdä tuttavuutta, mutta ei onnistunut, tuntuivat niin vanhoilta.

Samoin, en mä edelleenkään keski-ikäisenäkään koe vetoa isääni vanhempiin miehiin.

Vierailija
10/16 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin, en mä edelleenkään keski-ikäisenäkään koe vetoa isääni vanhempiin miehiin.

Onpas sulla nuori isi.

Vierailija
11/16 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää seksiä. Ei muuta. Tyttö vapaa lähtemään milloin haluaa

ap

Minäpä ihastuin siihen "setämieheen", joka lirkutteli, vei treffeille ja oli niin mukava. Tuhlasin seitsemän vuotta nuoruudestani häneen ja odottelin aloitetta yhteenmuuttoon tai kosintaan, jota ei koskaan tullut.

Olin/olen vähän katkera. Olin vieläpä neitsyt, kun tapasin hänet ja olin aina odotellut sitä oikeaa. Opiskelin tuolloin ulkomailla ja muutin hänen vuokseen Suomeenkin sekä keskeytin opintoni kovatasoisessa korkeakoulussa.

Toivoisin hieman vastuuta niiltä "setämiehiltä". Sillä nuorella naisella voi olla tunteet ja koko tulevaisuus kiinni siitä suhteessa.

T. Parikymppisenä yli viisikymppisen kanssa vuosia tapaillut nainen

Vierailija
12/16 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite ollu 17-vuotiaana 50-vuotiaan miehen kanssa.. ihan mukavaa, varmasti olisin jatkanu juttua pidempäänkin mutta pelkäsin silloin liikaa muiden mielipiteitä.

N26

Vierailija
13/16 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki parikymppiset jaksa ottaa samanikäistä ja odottaa 35- vuotiaaksi että jos mies haluaisi asettua aloilleen ja perustaa perheen. Jos omat haaveet on perhe ja vaikka remontointi niin nelikymppinen on jo elämää nähnyt ja toivottavasti alko ja tupakka ja se jatkuva tietokoneella pelaaminen pois kuvioista. Parikymppiset nainen ja mies sopii usein yhteen vain jos molemmilla on halu olla vielä nuori ja matkustella ja olla vapaita. Minun kaltaiselle kotihiirelle ei oman ikäinen sopinut sillä halusin miehen joka on valmis isäksi, täysin raitis ja päihteetön ja kiinnostunut rakentamaan omavaraista elämää maalla.

Vierailija
14/16 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kakskymppinen ei vielä tiedä et vanhoista munista saa salmonellaa niin antaa mennä vaan

Vierailija
15/16 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Nuoret ei tajua ettei nuoruutta saa enää takaisin. Mikään määrä taloudellista turvallisuutta ei korvaa papparaisen kanssa menetettyä nuoruutta.

Tietäisit vaan kuinka moni katuu sitä "nuoruuttaan". Iltoja joista ei kukaan muista mitää, viinaan ja tupakkaan käytettyä rahamäärää, koulussa lorvimista tai rikosrekisterimerkintää näpistyksen takia. Se että joku on viisas ei tarkoita ettei olisi elänyt nuoruutta.

Vierailija
16/16 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon ikäisen miehen pitää jo osata rakastella.