Asiantuntijoiden palkat
Sinä asiantuntijatehtävässä työskentelevä, mikä on palkkasi? Entä koulutus?
Oletko tyytyväinen?
Joudutko käyttämään taktiikoita menestymisesi eteen?
Kommentit (48)
Tuotantotalouden Insinööri, valmistunut vuosi sitten.
Palkka 3700€/kk plus verottomat kulukorvaukset.
Työn vaativuuteen nähden palkka Ok.
Yhden palkankorotuksen olen tässä työpaikassa saanut, 500€/kk. Ei tarvinnut vaatia, riitti että ehdotin toimarille jos tarkastettais palkkaa ja sehän tarkistui.
KM, valtiolla, taulukkopalkka vähän yli 4000 e/kk, mutta tästä tehdään joka kuukausi noin 200 e vähennys, joka jokus aikojen alussa sovittu tehtäväksi. Sinänsä hauskaa, että valtion palkat ilmoitetaan aina taulukon mukaan ja vasta kun saat päätöksen eteesi, niin huomaat, että kas, täällä on tällainen vähennys.
KM, valtiolla, taulukkopalkka vähän yli 4000 e/kk, mutta tästä tehdään joka kuukausi noin 200 e vähennys, joka jokus aikojen alussa sovittu tehtäväksi. Sinänsä hauskaa, että valtion palkat ilmoitetaan aina taulukon mukaan ja vasta kun saat päätöksen eteesi, niin huomaat, että kas, täällä on tällainen vähennys.
Päätyöstä 5300 € / kk. Toisessa työssä asiantuntijana ja palkka 65 € / tunti. Tutkijakoulutus. Kolme ylennystä tullut muutamassa vuodessa.
KTM, ohjelmistokehittäjä, palkka n. 4350€. Vajaassa neljässä vuodessa palkka on noussut vajaa kaksi tonnia. Tyytyväinen olen palkkaan, iloisin mielin menen töihin aamulla ja haastavat työtehtävät ovat ihan mieluisia, mutta toki vastuu ja vaatimukset ovat kasvaneet itsessään tänä aikana. Mitään erillisiä taktiikoita en ole käyttänyt, mutta määrätietoisesti olen koittanut tehdä hyvää työtä ja pyrkinyt kehittymään omassa työssä.
Rakennusmestari, peruspalkka 4100€/kk ja bonukset päälle. Olen ihan tyytyväinen työn vaativuuteen nähden.
OTM, 8500eur/kk, palkka on noussut työpaikkoja vaihtamalla. Nyt yksityissektorilla lakimiehenä.
Toimihenkilö kirjoitti:
Työn vaativuuteen nähden palkka Ok.Yhden palkankorotuksen olen tässä työpaikassa saanut, 500€/kk. Ei tarvinnut vaatia, riitti että ehdotin toimarille jos tarkastettais palkkaa ja sehän tarkistui.
Ihan hyvä palkankorotus. Minulle taas luvattiin huimaa palkankorotusta, ja kun sen aika tuli, sain 200€ korotuksen. Ihme v*ttuilua.
Vierailija kirjoitti:
Toimihenkilö kirjoitti:
Työn vaativuuteen nähden palkka Ok.Yhden palkankorotuksen olen tässä työpaikassa saanut, 500€/kk. Ei tarvinnut vaatia, riitti että ehdotin toimarille jos tarkastettais palkkaa ja sehän tarkistui.
Ihan hyvä palkankorotus. Minulle taas luvattiin huimaa palkankorotusta, ja kun sen aika tuli, sain 200€ korotuksen. Ihme v*ttuilua.
Tein firmalle ohjelman mikä säästi kuluja n. 2M EUR vuodessa. Sain 500 dollarin bonuksen. Kyllä vitutti. Palkka 4000 EUR kk, ajattelin vaihtaa firmaa koska koen itseni alipalkatuksi. FM TKT
Koulutus BBA, KTM. Rahoituksen asiantuntija. Palkka 2850e/kk brutto, en tosin pääkaupunkiseudulla.
Finanssialaa, en suosittele. Palkankorotuksista turha haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Koulutus BBA, KTM. Rahoituksen asiantuntija. Palkka 2850e/kk brutto, en tosin pääkaupunkiseudulla.
No mutta eikö teillä sentään ole kunnon bonarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo kyseinen vastaaja, mutta työskentelen itsekin rahoituksen asiantuntijana ja palkkaus liki sama, 2840. Olen tradenomi. Ei ne bonarit mitään kovin suuria ole. 4-5 te vuodessa on ollut itselläni. Riippuu pankista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo kyseinen vastaaja, mutta työskentelen itsekin rahoituksen asiantuntijana ja palkkaus liki sama, 2840. Olen tradenomi. Ei ne bonarit mitään kovin suuria ole. 4-5 te vuodessa on ollut itselläni. Riippuu pankista.
No ei kai tradenomille pidä/voi yli kolmea tonnia maksaakaan?
Aika aloittelevia ns asiantuntijoita vissiin täällä.
Kyllä kympistä lisineen, lähtee asiantuntijan palkka, sen alle on vielä ihan opettelemassa hommia.
Tuta DI; palkka 6600€ tuoreen työpaikanvaihdoksen jälkeen (jonka "ansiosta" palkka nousi kohtalaisen tuntuvasti). Toimin siis konsulttina, työkokemusta ~10 vuotta. Tyytyväinen täytyy kyllä olla, ja kenties hieman tuuriakin matkassa ollut.
Ktm, 7 000 €/kk.
Teen 24/7 sitoutumista vaativaa työtä pienessä paikassa, jossa ei ole mahdollisuuksia vaihtaa työtehtävää.
Kymmenisen vuotta hommaa takana ja en jaksaisi enää...uutta työtä en ole löytänyt.
MMM, finanssiala, palkka 4250 e/kk. Kiva työ, hyvät henkilökuntaedut.
Oletko joutunut vaatimaan palkkaa, vai onko se noussut automaattisesti?