Nainen, työnnätkö joskus sormen miehen peppureikään samalla kun runkkaat tai otat suihin?
Kommentit (29)
Juuri äsken työnsin. Mies runkkasi itseään ja minä nain sormella peppuun ja purin nännejä.
Työnnän ja hieron eturauhasta nautin miehen nautinnosta, joten kyllä nautin.
Joskus haluan miehen tulevan heti. Silloin kyllä. Toimii ja nautin paljonkin miehen menettäessä hallinnan kokonaan.
En koska sen jälkeen muu ei enää kelpaa
Tekisin jos suostuisi/uskaltaisi kokeilla. On mukava saada toinen nauttimaan uusilla tavoilla, se kyllä kiihottaa kun mies käy ihan kuumana ja saisi vielä ihanan eturauhasorkun.
Mutta ei mun seksi siis ole yhtään huonompaa tai vähemmän kiihottavaa vaikken noin tee. Mieheltä se vaan lopulta on pois.
Taitaa aloittaja elää fantasiassa, arvelee että joku nainen voihkii jo siitä kun pääsee miestä runkkaamaan ja sais laittaa sormea peppuun... Ei se kyllä ihan niin toimi se homma, heh.
Miehen peppu on meillä kiellettyä aluetta - vielä.
Mua kyllä kiihottaa ajatus päästä sormeilemaan miestä koska itse olen pepusta herkkä kiihottumaan. Mielelläni hänelle nautintoa sitä kautta antaisin.
Valitettavan harva nainen innostuu miehen pepusta ja sen tuomista mahdollisuuksista. Peppuilu on ihanan tuhmaa ja kiihoittavaa...molemminpäin. *lurps*
Jos hän haluaa, niin tietenkin. Ihan samoin kuin hän tekee sitä minulle. Myös penetraatio molemminpuolisesti käy.
En työnnä koska en runkkaa tai ota suihinkaan.
Nimimerkki = naisen nimi + ikä = poikkeuksetta provo. XD
Haluaisin sormettaa peppua ja eturauhashierontaa mutta mies ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet ollut koko elämäni? ;)
Vierailija kirjoitti:
Kahdella sormella siitä pallien takaa, voimakkaasti. Varmasti tykkää. Ei tartte mennä likaisiin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdella sormella siitä pallien takaa, voimakkaasti. Varmasti tykkää. Ei tartte mennä likaisiin hommiin.
Kuka tykkää, kuka ei. Minä en tykkää yhtään siitä välilihan painelusta, tuntuu aika epämiellyttävälle. Peppureikääni sen sijaan saa hyväillä, niin päältä kuin sormea sisäänkin laittaen.
Mies, joka ei ole saanut sormihoitoa takapuoleensa ei tiedä mitään nautinnosta. Jostain kumman syystä anaalistimulaatiota pidetään jotenkin homosteluna. Eihän se nyt ole kuin yksi erogeeninen alue muiden joukossa.
Eli naiset, jos haluatte tuottaa miehelle kunnolla nautintoa, niin sormea vaan peppuun. Mutta muistakaa käyttää kunnolla liukkaria.
P.S. Tänään sain viimeksi ;)
Lateksi hanska ja liukkaria niin ei ole mitään "likasta".
On se mahtavaa kun saa eturauhaseen stimulointia rouvalta
Heitän eukon välittömästi ovesta pihalle jos ees ehdottaa moista touhua.
Voi kun saisikin tehdä tätä enemmän! Jostain syystä miehen peppu on minulle tosi kiihottavaa kosketeltavaa.
Joskus ja en kiihotu siitä. Kiihotun siitä, kun näen mieheni nauttivan.