Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainon hyvät puolet?

Vierailija
20.01.2019 |

Me kaikki tiedämme kyllä, että ylipaino on terveydelle haitallista ja voi tehdä elämästä monin tavoin hankalampaa, kuin se normaalipainoisena olisi.

Mutta kuuluuko lihavuuteen mitään hyviä puolia?

Itse en aina ole ollut ylipainoinen, ja painon mukana on tullut roppakaupalla ikäviä vaivoja ym.

Mutta jos tästä kaikesta saa jotain hyvää irti, niin ylipaino on saanut minut vahvemmaksi. Erityisesti jalat ovat vahvemmat kuin koskaan normaalipainoisena ja kyykkään ihan eri tuloksia kuin sporttisina ja hoikkina aikoina.

Tuleeko teille muuta mieleen?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palele niin herkästi.

Vierailija
22/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle lihavalle se ylipaino onkin suojakuori, elämä on helpompaa kun on "näkymätön". Kukaan ei ole sinulle kateellinen joten ei tule sanomista mistään, koska sinulla ei ole sellaista mistä olla kateellinen.

Eikös iso näy paremmin kuin pieni. Ja kateellisia riittää joka lähtöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienempi riski joutua seksuaalirikoksen uhriksi.

Niin, yrittäjän voi nostaa seinälle yhdellä kädellä. Ei huono.

Vierailija
24/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vuosittain tapana kerätä painoa jouluna ahmimalla paljon herkkuja ja juomalla runsaasti olutta.

Kuukauden verran tankkaan niin että tulee se 8kg ylipainoa.

Sitten kovaa lenkkiä pohkeita ärsyttäen ja pomppuharjoituksia. Jalan lihakset saavat hyvää vastusta. Sama kaikille lihasryhmille. Ylipaino virkistää ja katoaa nopeasti. 8kg lähtee kuukaudessa pois.

Muutenkin kannattaa pitää rasvaprosentit 20% niin palautuu nopeammin ja tulee sopivasti rasitusta kuin mitä kevyenä ei tule.

Kevyenä on kyllä mukavempi juosta seiniä pitkin ja hyppiä rakennusten katoille. Sitä ikäänkuin on Luigimainen olo Super Mario Bros 2 pelistä.

Tähän kaikkeen saa hyvin harjoitusta jos pitää sellaisia jaksoja itsellä että tuntuvaa ylipainoa on ympärillä.

Vierailija
25/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta. Kestääkö ylipainoiset kylmää paremmin kuin normaalipainoiset/laihat? Yksi ystäväni on siis ylipainoinen ja itse normaalipainoinen, niin olen joskus talvisin mielessäni ihmetellyt, eikö hänelle tule kylmä, kun takki on auki? Anteeksi ohis

Vierailija
26/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta. Kestääkö ylipainoiset kylmää paremmin kuin normaalipainoiset/laihat? Yksi ystäväni on siis ylipainoinen ja itse normaalipainoinen, niin olen joskus talvisin mielessäni ihmetellyt, eikö hänelle tule kylmä, kun takki on auki? Anteeksi ohis

Mä olen melko kylmänarka vaikka ylipainoinen olenkin.

Vierailija
27/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen melko kylmänarka vaikka ylipainoinen olenkin.

Lisäys: siis se on tietysti subjektiivista. Uskoakseni selviäisin kuitenkin hengissä laihaa paremmin kylmissä oloissa.

Vierailija
28/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski kyllä kylmenee. Pakarat ja vatsamakkarat paleltuu helposti. Lihakset ei.

Ehkä se eristää, mutta minusta tuntuu että on kylmempi lenkillä jos on tankannut läskiä ympärille.

Joulun takia yleensä en ole rasvattomassa kunnossa talvisin, niin en ole päässyt kokeilemaan, mutta joka vuosi mietin lenkin jälkeen että läskit on jäässä.

Vierailija
29/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski kyllä kylmenee. Pakarat ja vatsamakkarat paleltuu helposti. Lihakset ei.

Ehkä se eristää, mutta minusta tuntuu että on kylmempi lenkillä jos on tankannut läskiä ympärille.

Joulun takia yleensä en ole rasvattomassa kunnossa talvisin, niin en ole päässyt kokeilemaan, mutta joka vuosi mietin lenkin jälkeen että läskit on jäässä.

Kiitos vastauksesta ja muille myös!

Vierailija
30/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 40kg kevyempi minulle huomauteltiin syömisistäni,ja aloin itsekin olla neuroottinen ulkonäön suhteen.Minua ahdisteltiin ja stalkattiin.Nyt kukaan ei kehtaa sanoa suklaapatukasta mitään.Kukaan ei halua että osallistuisin mainoshenkilöksi,missikisoihin tms.En ole enään kolmiodraamoissa tahtomattani.Mutta aika vähän niitä positiivisia asioita on :D

31/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisilla naisilla on yleensä isot tissit ja iso p*rse. Ainakin minä tykkään.

Vierailija
32/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii kuunnella paljon vähemmän übersuorittaja-ihmisten suuuuupertylsiä dieetti- ja kuntoilukeuhkoamisia kun ei useimmat kehtaa paasata näin selvästi ylipainoisen kuullen jostain puolesta kilosta tai kahdesta sentistä.

-eikä ne kaikki hoikat jotka on aina jollai dieetil nii oo mitää suorittajii..... ei se että n hoikka ja haluaa laihduttaa kerro mistää et on suorittaja. monet hoikat vaan on sellasii et aina jollai dieetil sun muulla.

Vierailija
33/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi liikennevaloissa seistessä tai vaikka jossain ulkona urheilu tapahtumassa, laihat voivat seisoa tuulen suojassa lihavan takana.

Vaikka olen itse lihava niin silti nauroin kun luin tämän :D

Vierailija
34/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan tullut ajatelleeksi sitä yhtäläisyyttä, että paksuilla naisilla on usein upea, paksu tukka. Mielenkiintoista!

Vierailija
35/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla lihavuus viestittää, että on aistillinen ja antautuu nautinnoille.  

Vierailija
36/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompi hajuaisti, voi haista pahalle ja itse ei haista mitään.

Vierailija
37/53 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen on tiukempi "sieltä". Usein vaiettu fakta.

Vierailija
38/53 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava nainen on tiukempi "sieltä". Usein vaiettu fakta.

Jep tämä on ihan totta. Sitä rasvaa on emättimessäkin sen verran paljon, että kun oikein lihavalta ottaa esim. papanäytettä, täytyy usein käyttää pieniä erityiskikkoja että saa kohdunsuun näkyviin, koska emättimen pulleat seinävät tahtovat tukkia näkymän kokonaan jos normaalilla spekulalla, jossa vain ylhäällä ja alhaalla levitin, toimii. Ja kyllähän se jos ne paikat on rasvaa noin täynnä tekee varmasti tiukkuuden tunteen seksissäkin.

Vierailija
39/53 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonompi hajuaisti, voi haista pahalle ja itse ei haista mitään.

Miten hajuaisti liittyy ylipainoon?

Vierailija
40/53 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja huomioita kuin muillakin, eli parempi iho ja paksummat hiukset

Lisäksi voin olla kauemmin syömättä ilman että alkaa heikottamaan tms. Laihana jos tuli nälkä ruokaa piti saada heti tai muuten tulin heikoksi ja ärtyisäksi. Nyt ei tule tuollaista reaktiota ollenkaan. Se on helpottanut esim. matkustelua kun ei tarvitse rynnätä ensimmäiseen mahdolliseen ravintolaan vaan voi kierrellä kauemmin etsimässä hyvää ravintolaa. Laihana piti olla aina joku myslipatukka tms. mukana että mies säästyi nälkäkiukutteluilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä