Kuka juntti käyttää kaupungilla toppatakkia
Näin tänään yhden sellaisen. Tuli valtava myötähäpeä henkilön puolesta. Kyseessä aikuinen ihminen, ei siis mikään lapsi.
Kommentit (25)
Mitä sitten pakkasella pitäisi käyttää jos ei toppatakkia?
Olisiko kettuturkki ollut enemmin mieleesi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten pakkasella pitäisi käyttää jos ei toppatakkia?
Kaupungille laitetaan villakangastakki tai turkki.
Ap
Ihan normaali aikuinen, joka pukeutuu sään mukaan. Ekologinen ihminen, joka ei halua erikseen ostaa kaupunkitakkia. Ulkoilemaan menossa oleva ihminen. Kävelymatkan päässä keskustasta asuva, joka hoitaa asiansa kävellen raikkaassa talvisäässä. Palelevainen ihminen. Jne...
Minä käytän! Ihanan lämmin ja mukava
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka ei halua paleltua tai on muutenkin kovin kylmänarka. Ihan ymmärrän, jos haluaa pitää toppahousuja tällä pakkasella (-22 täällä).. :D
Enemmän ihmettelen niitä teinejä, jotka kulkee nilkat paljaina, revityissä farkuissa tällä kelillä..
Näköjään kirjoitin mitä sattuu, kun takkia tarkoitin. Hankkisi uudet silmät ja aivot jostain.
Mutta minustahan on hyvinkin fiksua ylipäätään käyttää toppavaatteita kovalla pakkasella, eihän tuolla voi olla kevyemmillä vaatteilla. :D
On siis junttia käyttää toppatakkia kaupungilla, muttei ole junttia ollenkaan valittaa sellaisen käytöstä vauvapalstalla?
Kyllä mäkin olen ihmetellyt. Eikö ihmisillä ole varaa turkkeihin tai edes villakangas takkeihin. Ei toppatakit kuuluu kaupungille.
Toppatakki, toppahousut, villapipo, kaulaliina, talvikengät, kinttaat tai lapaset, välihousua, paksua puseroa niin antaa pakkasen paukkua
n. 80% kaduntallaajista. Lopuilla villakangastakki.
Mulla on villakangastakkeja mutta käytän silti toppatakkia välillä. En ymmärrä mitä vikaa. Myös toppatakki voi näyttää siistiltä. Ja asun ison kaupungin keskustassa. Suurimalla osalla ihmisistä on päällä toppatakki eikä joku "siistimpi".
N22
Toppatakki on tällä hetkellä trendikkäämpi. Villakangastakkeja löytyy lähinnä kirppiksiltä.
Kika juntti käyttää kaupungilla vaatteita??? *myötistä
Isot toppatakit ovat muotia. Katumuotiin kuuluu nyt muhkeat toppatakit. Myös värikkäät. Sano vielä, että näit keltaisen.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungille laitetaan villakangastakki tai turkki.
Ap
Katsoin juuri Finlexistä, eikä sellaista pykälää löytynyt.
Hah. Lähden nyt kauppaan ja laitan päälleni toppatakin, toppahousut ja ulkoilukengät.
Mulla on Burberryn untuvatakki. Kyllä mä sen takin kanssa kehtaan kaupungilla liikkua. Mut se ei ookkaan toppatakki:(.
Minä. Asun Tampereen keskustassa ja Pyynikiltä tulin kävelylenkiltä Stockmanin taakse kotiin. Oli myös toppahousut !
Minä.
Työpaikkani on ihan kaupungin keskustassa ja illalla töiden jälkeen usein pieni hiki pinnassa. En todellakaan ala kiskoa päälle mitään "hienompaa" kotimatkaa varten.
En ole kaupungilla "näyttäytymässä" vaan pakosta. Puen päälleni siis juuri mikä mukavalta tuntuu.
Ihminen joka ei halua paleltua tai on muutenkin kovin kylmänarka. Ihan ymmärrän, jos haluaa pitää toppahousuja tällä pakkasella (-22 täällä).. :D
Enemmän ihmettelen niitä teinejä, jotka kulkee nilkat paljaina, revityissä farkuissa tällä kelillä..