Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI VTTU! Nyt tulee jo räjähtävät pakkaset! En kestä!

Vierailija
20.01.2019 |

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muista viime kesää?

Vierailija
2/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle tulee yllätyksenä, että Suomessa on usein pakkasta enemmän kuin kymmenen astetta tammi-helmikuussa? Muille kuin 2000-luvulla syntyneille siis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö muista viime kesää?

Muistan. Normaali mukava lämmin kesä oli vaihteeksi.

Vierailija
4/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona lauhtuu ainakin Helsingissä! JESS!!!

Vierailija
5/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tulee noita kauhupakkasia, ajattele jos niitä ei olisi, niin mitä sairauksia ja tauteja hyönteiset täälläkin levittelisi.. ei kiitos malariaa (ja muita tauteja) kantavia ötökäitä tänne meidän hyönteisten joukkoon

Vierailija
6/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kauhulla katsonut 10 vuorokauden ennustetta. Sielukin jäätyy noilla lukemilla.

Vierailija
7/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Paljon mieluummin 30 astetta pakkasta kuin ne viime kesän 30 asteen helteet.

Vierailija
8/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tulee noita kauhupakkasia, ajattele jos niitä ei olisi, niin mitä sairauksia ja tauteja hyönteiset täälläkin levittelisi.. ei kiitos malariaa (ja muita tauteja) kantavia ötökäitä tänne meidän hyönteisten joukkoon

Hyönteiset on rauhassa horroksessa, ja keväällä heräävät taas pörräämään.

Vierailija
9/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Paljon mieluummin 30 astetta pakkasta kuin ne viime kesän 30 asteen helteet.

Ootsä joku pingviini?

Vierailija
10/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa, toivottavasti tulisi -50 pakkaset koska minun ei tarvitse poistua kotoani minnekään ja voin vain teekupposen kanssa ihastella ikkunasta maisemia t: talvi-ihminen

Vierailija
11/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei haittais, mutta atooppinen ihoni on todella huonossa kunnossa näillä pakkasilla.

Karmeaa kutiavaa ihottumaa, näytän laikkuineni ihan hirviöltä 😕

Vierailija
12/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kauhulla katsonut 10 vuorokauden ennustetta. Sielukin jäätyy noilla lukemilla.

Minäkin olen, mutta näyttää olevan vaan alle kahtakymmentä reippaasti.

Pakkasraja ei siis täyty ja lapset luistelevat koulussa. Mutta ehkä pakastimen voin sulattaa kunhan aurinko on laskenut.

Vierailija
13/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapahan sulatettua pakastimet, ja tuuletettua kunnolla tekstiilit. Aamulla nakkasin matot ja olohuoneen villaryijyn pihalle, saavat olla siellä toistaiseksi. Meillä on nyt -23 astetta. Tykkään!

Vierailija
14/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Nyt pääsee meren jäälle kävelemään ja retkiluisteluratakin varmaan saadaan kuntoon!

Tietääkö kukaan muuten Joensuun retkiluisteluradan tilanteesta?

Vierailija
15/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihanaa, toivottavasti tulisi -50 pakkaset koska minun ei tarvitse poistua kotoani minnekään ja voin vain teekupposen kanssa ihastella ikkunasta maisemia t: talvi-ihminen

Pekka Pouta on sanonut, ettei -50 asteen pakkasia tule enää Suomeen varmaan koskaan.

Vierailija
16/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nuo 30 asteen pakkaset olivat paukku pakkasia ja onko toimittajien sanavarasto jotenkin nykyään puutteellinen kun nyt kuitenkin normaalia talvea noin muutoin?

Vierailija
17/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs talvi-ihminen sellainen on, joka vain lämpimistä sisätiloista katselee ikkunasta ulos?

Vierailija
18/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän talvella pitää pakkasta olla. Ja lunta. Nyt on molempia. Hyvä aika sulattaa pakastin, kun ruuat saa pihalle pakkaseen siksi aikaa. Ja villamatot sun muut pakkaseen yöksi ja sitten lumipesuun.

Vierailija
19/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehteä ketuttaa varmaan se, kun uutisoivat muutama päivä sitten -50 asteen pakkasista, eikä niitä tullutkaan. Nyt on sitten uusi yritys tällä kertaa -40 asteen pakkasten osalta. Mutta taitaa ahterilleen kaatua sekin yritys.

Vierailija
20/75 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot koti-ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän