Suuri ketä äänestät vaaleissa kysely!
Kommentit (14)
Kuka äänestää kokoomusta? Hahahahaaahhaaha...
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntuvat ukot
Suomen meno menee van huononpaan suuntaa....
Mä tahtoisin nähdä punavihreän hallituksen vaikken erityisesti ole kumpaakaan. Nuo isot puolueet on nähty, kaikki menee päin vittua heidän ollessa hallituksessa. Haluisin nähdä miten menisi kun puikkoihin heitettäisiin vasemmisto, vihreät ja vaikka sdp.
Tietenkin Vihreitä!
Mitä muuta puoluetta kukaan vastuuntuntoinen ihminen äänestäisi????
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin Vihreitä!
Mitä muuta puoluetta kukaan vastuuntuntoinen ihminen äänestäisi????
Vasemmistoliittoa. Ympäristö on tärkeää mutta niin on ihmisten hyvinvointikin.
Miten kukaan kehtaa äänestää jostain vihervasureita jotka ajavat maan perikatoon tietyn uskonnon edustajien invaasiolla. Perussuomalaiset on ainoa järkevä vaihtoehto. Periaatteessa kaikilta ei-isänmaallisilta vihervasemmistolaisilta pitäisi poistaa äänioikeus sekä oikeus asettua ehdolle vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaiset on viharikollisia!
Vierailija kirjoitti:
Mä tahtoisin nähdä punavihreän hallituksen vaikken erityisesti ole kumpaakaan. Nuo isot puolueet on nähty, kaikki menee päin vittua heidän ollessa hallituksessa. Haluisin nähdä miten menisi kun puikkoihin heitettäisiin vasemmisto, vihreät ja vaikka sdp.
Jos tuollainen hallitus tulisi, ihmisiä kunneltaisiin enemmän kuin nyt.
Ei punaviher voisi tällaisessa tilanteessa pettää ketään toisin kuin keskustalaiskokoomus ihan varmuudella pettävät aina myös ne, jotka heitä eivät äänestäneet... tai kostoksi myös heidät, jotka menivät puppuhalpaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan kehtaa äänestää jostain vihervasureita jotka ajavat maan perikatoon tietyn uskonnon edustajien invaasiolla. Perussuomalaiset on ainoa järkevä vaihtoehto. Periaatteessa kaikilta ei-isänmaallisilta vihervasemmistolaisilta pitäisi poistaa äänioikeus sekä oikeus asettua ehdolle vaaleissa.
Kerrotko minulle yhden hyvän syyn äänestää ihmisvihaajia?
😃