Kummalla tyylillä äitisi/isäsi reagoisi, jos kertoisit aikuisena sinua teininä
rumasti kohtelevasta luokkatoverista?
A) olisi puolellasi myötätuntoisena
B) pitäisi luokkakaverin käytöstä ikään kuuluvana hölmöilynä
C) joku muu
Kommentit (9)
Jos olisin vielä nuori, niin B. Että olen ehkä käsittänyt asian väärin ja kiinnitän siihen liikaa huomiota.
Vanhemmalla iällä ihmettelisi, miksi mietin ikivanhoja asioita.
A ja aikoi huomauttaa asiasta hyvin kitkerästi luokkatoverin äidille, joka kuuluu hänen tuttavapiiriinsä, molemmat ovat jo eläkeläisiä. Minä en ole ollut luokkatoverin kanssa missään tekemisissä kouluaikojen jälkeen. Kielsin tekemästä sitä, mutta en tiedä riittääkö se estämään. Päädyin kertomaan totuuden kun äitini ihmetteli yhtä asiaa, en ottanut itse puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
A ja aikoi huomauttaa asiasta hyvin kitkerästi luokkatoverin äidille, joka kuuluu hänen tuttavapiiriinsä, molemmat ovat jo eläkeläisiä. Minä en ole ollut luokkatoverin kanssa missään tekemisissä kouluaikojen jälkeen. Kielsin tekemästä sitä, mutta en tiedä riittääkö se estämään. Päädyin kertomaan totuuden kun äitini ihmetteli yhtä asiaa, en ottanut itse puheeksi.
Ihana äiti kun on puolellasi
Vierailija kirjoitti:
C) miettisi miksi ihmeessä otan esille noin vanhoja ja jo merkityksensä menettäneitä asioita.
Oletko koulukiusaaja?
C) miettisi miksi ihmeessä otan esille noin vanhoja ja jo merkityksensä menettäneitä asioita.