Millaista naapuriapua tarjoat näin lumen ja pakkasen aikakautenena?
Ja millaista itse tarvitset? Lumet loin mutta autoni ei käynnisty. Suuri taloyhtiö mutta kukaan ei tarjoa apua.
Kommentit (6)
Mulla naapuri juuri loi lumet mun auton ympäriltä, ja pihakäytävältä. Nyt pääsen autolla kauppaan ja apteekkiin, ja tarjoan kyydin naapurillekin, koska en voi auttaa lumitöissä - pyörätuolista on yllättävän vaikea tehdä lumenluontia.
Käyn tuossa aidalla katselemassa kun naapuri kolaa pihaansa, neuvomassa ja huomauttelemassa jos jälki näyttää huonolta.
Teen lumityöt aina myös naapurin puolelta. En tiedä mistä tämä tapa alkoi, mutta näin mennään jo kolmatta talvea. Pidän lumitöiden tekemisestä ja olen kotona paljon enemmän kuin keikkatöitä tekevä naapuri. Minä saan hyötyliikuntaa ja naapuri pääsee yöllä, pitkän ajomatkan päätteksi suoraa kolatulle pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Teen lumityöt aina myös naapurin puolelta. En tiedä mistä tämä tapa alkoi, mutta näin mennään jo kolmatta talvea. Pidän lumitöiden tekemisestä ja olen kotona paljon enemmän kuin keikkatöitä tekevä naapuri. Minä saan hyötyliikuntaa ja naapuri pääsee yöllä, pitkän ajomatkan päätteksi suoraa kolatulle pihalle.
Ei lainkaan huono tapa.
En minkäänlaista. Eläkeläisillä on varaa ostaa palvelunsa. Apua en itse tarvitse.
Oletko siis pyytänyt apua, mutta kukaan ei auta? Vai istut autossasi ja odotat että joku tulisi auttamaan? Minä en osaisi edes auttaa käynnistämisessä, eikä minun autostani saa ottaa virtaa ulos.