Miksi keski-ikäiset naiset pitää järkyttävän rumia silmälaseja paksuilla kehyksillä?
Peitteleekö ne silmänympärysryppyjä vai mikä siinä on ideana? Jorma Uotiselle korkeintaan, jos sillekään sopii sellaiset kakkulat.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täällä alettiinkin jo haukkumaan keski-ikäisiä naisia lihavuudesta, vaikka +40 miehillä ne läskimahat vasta onkin! Pieni k*lli peittyy sen valtavan vatsaröllykän alle.
whataboutismi kukoistaa.
Taidat olla nainen jonka päällä ei pysy, takaa ei yllä, eikä alle uskalla
Laihduta. Kukaan ei pidä lihavista miehistä.
miksi lihava mies ei uskaltaisi hoikan naisen alle?
Vierailija kirjoitti:
Ai, onko voileipäIina jo keski-ikäinen??
😀 😂 ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin ihmettelen aina, miten joillakin on varaa moniin kalliisiin design-kehyksiin ja sitten vielä mahdollisesti kalliisiin moniteholinsseihin. Toivottavasti tuhlaavat omiaan!
Mulla on kalliit design-kehykset, vielä useammissa laseissa. Pidän tätä hyvänä investointina, koska käytän laseja lähes joka päivä. Mutta kysyisin sinulta, että kenen muun rahoja kuin omiani minä _voisin_ niihin tuhlata?
Asiaa pohtiva saanee maksusitoomuskuponkeja
Tuskin niitä saa yli tonnin pokiin joltain lindbergiltä tai andy wolfilta.
luuletko että se sitä tajuaa jos pohtii käyttääkö joku omia rahojaan laseihin
No ilmeisesti ei. Mut silloin se ei liene saanut itse maksusitoumuslappujakaan, koska jos ois niin luulis tietävän, mitä niillä saa ostettua?
Ja joo. Siirryin itse ”kalliisiin pokiin” muutama vuosi sitten kun oma talous alkoi antaa myöten ja olin tyytymätön edellisiin. Sanoisin, että laatuero on huolattava, käyttömukavuus on tosiaan ihan toista ja lisäksi nämä ovat paljon kestävämpiä kuin halvemman ja jopa keskihintaisen kategorian pokat. Ero on galaktinen, sitä ei uskoisi todeksi ennen kuin kokeilee.
Mutta kyse onkin laatumerkeistä, ei muotimerkeistä. En minäkään pelkästä muodtisuunnittelijan nimestä maksaisi.
Mä en ole vielä keski-ikäinen, mutta käytän voimakkaita muovikehyksiä siksi, että olen väritön taikinanaama, ja pokat tuovat ryhtiä lärviini. Mitä pahaa siinä on? Toiset pukeutuvat siten, että saavat taikinaisen vartalonsa huonot puolet peittoon, miksen minä saa käyttää taikinanaamassani sellaisia rillejä, häh?
Ai niin ja toinen juttu on se, että metallisankojen nenätyynyt painavat herkkää taikinahipiäistä taikinanenääni niin, että nenä on aivan kuopalla niiden kohdalta, ja se suorastaan sattuu. Siksi muovipokat on hyvät.
Miksi ihmiset eivät saisi pukeutua kuten haluavat?
En ole keski-ikäinen, mutta haluaisin ostaa pitkästä aikaa uudet lasit. Nykymuoti on kuitenkin rumaa. En todellakaan osta sellaisia Harry Potter -laseja tai isoja kasarineliöitä.
En voi valita kehyksiä pelkän naamaan sopivuuden perusteella , kehyksiin täytyy saada sopimaan myös ne linssit. Voimakkuus , 2- teho ym.rajoittavat jonkin verran. Aiemmin ennen kaihileikkausta vahvuudet oli sitä luokkaa, että muovilinssi ei ollut mahdollinen, tämä rajoitti aikalailla kehys valintaa.
Ei mulla kyllä koko naaman peittäviä kakkuloita ole eikä tule. Sain tarpeeksini niistä jo 80 - luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä kulttuuri taas nostaa päätään. Minä saan tehdä mitä haluan. Jos haluat näyttää pölvästiltä ja naurettavalta niin siitä vaan. Ap osuu kuitenkin ihan asian ytimeen kysymyksellään, tarkoitettukin herättelemään ja aiheuttamaan keskustelua aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saavat, mutta muut saavat ajatella asiasta mitä haluavat.
Vai etkö sinä kommentoisi läskiä miestä borat-uikkareissa kaupungilla? Jos et suoraan hänelle, niin duunissa kahvitauolla saattaisi lipsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/05/04/article-2139508-12EC52480000…
Hän on jo vanhus.
En ole nähnyt vielä yksiäkään metallisankaisia, joissa ei olisi nenätyynyjä. Nenätyynyt painavat ikävästi ja en halua sellaista kokea.
luuletko että se sitä tajuaa jos pohtii käyttääkö joku omia rahojaan laseihin