Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ nainen haluaa parisuhdetta nuoremman miehen kanssa. Tuomitkaa vapaasti

Vierailija
20.01.2019 |

Olen 52 v pari vuotta sinkkuna ollut nainen. Takana pari pidempää suhdetta, toisessa mies 4 v nuorempi, toisessa 6 v.
Olen muutamalla deittipalstalla ollut ja nyt Tinderissä ja Treffeissä. Kuulemma olen nelikymppisen näköinen, itse en osaa sanoa.

En ole hakemassa mitään liian nuorta, ehkä sellaiset 15 v saa olla enintään ikäeroa. Enkä halua puumailla ja "auttaa kakskymppistä poikaa pääsemään neitsyydestään".
Olen siis ihan pysyvää parisuhdetta etsimässä.. turhaaan.

Niin se maailma vaan on rakentunut että eipä sitä tän ikäiselle nuorempaa löydy :/

Kaikki miehet haluavat nuorempaa ja se tuntuu olevan OK. Mutta multa kysytään jatkuvasti "no mikäs siinä nuoremmassa kiinnostaa?".
Ei kukaan kysy sitä Jannelta, 44 v, joka Treffeissä etsii 18-35 v naista. Tai Timolta, 50 v, joka etsii 25-45 v naista.
Miksi mun tarttee perustella tuota asiaa??

Ikävä kyllä tosi moni mun ikäinen tai vanhempi mies on tosi kulahtanut. En siis sinällään ole ikärasisti, mutta niin moni 50+ mies joka ottaa yhteyttä on elämämkoululaisena selvästi käyttänyt viinaa pidempään, on peräkammarinpertti tai katkera kaikesta kaikille.
Onhan niissä nuoremmissakin kaikenlaista ihme kulkijaa, mutta hiukan ärsyttää, että saan palautetta siitä, että hakukritterini ovat itseäni nuoremmat miehet.
En toki ikää katso jos joku kivan oloinen tyyppi lähestyy ja osoittautuu asialliseksi ja kiinnostavaksi. Sellaisia ei vain ole pahemmin ollut tarjolla.
Nuoremmat taas eivät hae meitä 50+ naisia muuhun kuin korkeintaan puumaseuraksi.

Ei ole elämä reilua :D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä kommentteja sinulle asiasta antaa?

Vierailija
2/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enintään 45vuotias, mieluummin alle. Sen ikäluokan mies sopii itsestään huolta pitäneelle 50vee leidille.

Monilla keski-ikäisillä ei enää mopo keuli ja perusvire on liian usein  flegu ja kyyninen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ekana että onko sulla omat hampaat , se antaa osviittaa keski-ikäisen miehen kondiksesta.

Vierailija
4/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näitä kommentteja sinulle asiasta antaa?

Minä voi antaa mielelläni.

t, aaveen ikioma keittiöpsykoloki mummo

Vierailija
5/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Näinhän se on miehilläkin meno. Onnea hakuun.

Vierailija
6/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat suoraan et oot 75, mukava ylläri tinderideitille kun ootkin vasta 50.

Ukothan tunnetusti hakee ihan pokerina nuorempaa seuraa vaikka olisivat dementiakodissa lepositeissä niin profiilissa ikähaarukka alkaa 20v--->

Vierailija
7/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumakulttuuri on kupla. Oikeasti tosi harva vanhempi nainen on "kuuma". Media antaa ymmärtää, että joka toinen olisi sellainen.

Sinulla on nyt kovat kriteerit. Saa ollakin, mutta ei se helpota projektiksi .

Vierailija
8/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haluta, mutta paljon vaikeampaa se on kuin miehellä. Helpoimmalla pääset, kun etsit noin seitsemönkymppistä. Kaupan päälle vapaa-aikaa riittää ja todennäköisesti varallisuuttakin. Omaishoitajatrollien varalta mainittakoon, että nykyvanhuksista moni elää jopa satavuotiaaksi.

Vierailija
9/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat suoraan et oot 75, mukava ylläri tinderideitille kun ootkin vasta 50.

Ukothan tunnetusti hakee ihan pokerina nuorempaa seuraa vaikka olisivat dementiakodissa lepositeissä niin profiilissa ikähaarukka alkaa 20v--->

En tiedä, onko tämä sitten alkavaa impotenssia, mutta kikuli ei vain nouse yli kolmikymppisille. Kai se on luonnon tapa varmistaa, että siemenet eivät mene hukkaan.

Vierailija
10/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 43 ja seurustellut vanhempien naisten kanssa. 7-10 vuotta on ollut ikäeroa.

Rehellisesti, siitä ei tule yhtään mitään. Hetki menee hyvin, mutta sitten naiselle iskee armoton ikäkriisi/mustasukkaisuus nuoremmista naisista.  En halua katkaista kaikkia sosiaalisia suhteitani ikäisiini tai nuorempiin naisiin, kun se ikäkriisissä pyristelevä vanhempi naisystävä tuntee itsensä vanhaksi heidän rinnallaan.

+50 nainen, olen pahoillani. Sulla pitää olla todella rautainen itseluottamus (en ole puheista huolimatta sellaista tavannut), tai sitten sun pitää tyytyä itsesi ikäisiin / vanhempiin miehiin.

Vierailija
11/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tietenkin omalla kuvalla Treffeissä ja Tinderissä useampikin kuva, eli kyllä ne näkee mitä tarjolla on.

Mutta oletan myös yhden "ongelman" olevan että ei monikaan nuorempi mies laita ikärajaa niin ylös hakukohdassa, joten en tule edes tarjolle. Eli moni ei-iästä-välittävä nuorempi mies ei välttämättä tajua että vois olla joku ihan kiva 50+ tarjolla. 

olen huvikseni katellut nuorempien miesten hakukriteereitä Treffeissä. monella siellä on 49 v yläikänä.. 

ap

Vierailija
12/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isket sitten niitä varattuja. Sillälailla saat sen nuoremman. Varsinkin kun uskot sokeasti kaikki selitykset siitä kamalasta akasta, niin saat aivan varmasti jonkun. 

Vierailija
13/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa sen näkee miten etuisaa on saada itselleen se nuorempi puoliso, kun se on naiselta noin kielletty. Monet, jopa toiset naiset muistuttavat naista paikastaan "Äläs hei nainen ryhdy vain luulemaan, että sinulle olisi täällä tarjolla enää yhtään mitään". Tämä on myös sitä naisten omaa kilpailutouhua mitä en ole koskaan ymmärtänyt. Miehiä, kun maailmassa taitaa olla 3 jokaista naista kohden :D

Avuttomuuttaan naiset sitten yrittävät selittää itselleen ja toisilleen miten kiva on, kun se puoliso onkin vanhempi, vaikka jokainen sisimmässään tietää mitä se tulevaisuudessa tarkoittaa ja miten hävinnyt siinä tilanteessa oikeasti on,

Naisille on suunniteltu jämäpalat, että miehet saavat herkutella rauhassa ja näin naisetkin kateuttaan toisiaan kohtaan haluavat ajatella.

Jos naiset alkaisivat pitämään toistensa puolia, kuten miehet ei meillä olisi näissä asioissa niin suurta tasa-arvo ongelmaa.

Vierailija
14/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isket sitten niitä varattuja. Sillälailla saat sen nuoremman. Varsinkin kun uskot sokeasti kaikki selitykset siitä kamalasta akasta, niin saat aivan varmasti jonkun. 

Miksi ottaisin jonkun varatun? sloppy seconds.

Olenhan avoin pysyvälle, vakituiselle ihmissuhteelle, sellaisia ei karanneiden kanssa aloiteta. 

Eikä se ihmissuhde ole "hinnalla millä hyvänsä" mikään pakko saada.

Jos löytyy, upeaa. Jos ei löydy, sitten ei löydy. 

Ja nro 11 - mulla on rautainen itseluottamus. siksi ehkä olenkin sinkku. vanhavt naiset tuntuu olevan miehille todellinen pelon paikka.

ap

Vierailija
15/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää vaivata päätäni moisella.

Miehen etsimisellä.

N47

Vierailija
16/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatuille pahimmat ryppyrusinatkin ovat pimeässä kuumia puumia.

Vierailija
17/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin jonkun varatun? sloppy seconds.

Olenhan avoin pysyvälle, vakituiselle ihmissuhteelle, sellaisia ei karanneiden kanssa aloiteta. 

Eikä se ihmissuhde ole "hinnalla millä hyvänsä" mikään pakko saada.

Jos löytyy, upeaa. Jos ei löydy, sitten ei löydy. 

Ja nro 11 - mulla on rautainen itseluottamus. siksi ehkä olenkin sinkku. vanhavt naiset tuntuu olevan miehille todellinen pelon paikka.

ap

Miksi tuo täysin perusteeton "miehet pelkää vahvoja naisia" myytti edelleen elää?

Koska kautta aikain vastenmieliset naiset ovat lohduttautuneet sillä ajatuksella kellahtaessaan yksin hetekalleen.

Miehet ei pelkää vahvoja naisia.

Miehet pelkää pelottavan oloisia naisia , äänekkäitä, miesmäisiä partasuita, kiroilijoita, huonosti käyttäytyviä haisseja, juoppoja, väkivaltaisia,  ilkeitä vettuilijoita, ylimielisiä, leuhkoja, tunnekylmiä, jne.

Jos nuo ominaisuudet ovat joidenkin mielestä "vahvuutta" niin okei.

Vierailija
18/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa sen näkee miten etuisaa on saada itselleen se nuorempi puoliso, kun se on naiselta noin kielletty. Monet, jopa toiset naiset muistuttavat naista paikastaan "Äläs hei nainen ryhdy vain luulemaan, että sinulle olisi täällä tarjolla enää yhtään mitään". Tämä on myös sitä naisten omaa kilpailutouhua mitä en ole koskaan ymmärtänyt. Miehiä, kun maailmassa taitaa olla 3 jokaista naista kohden :D

Avuttomuuttaan naiset sitten yrittävät selittää itselleen ja toisilleen miten kiva on, kun se puoliso onkin vanhempi, vaikka jokainen sisimmässään tietää mitä se tulevaisuudessa tarkoittaa ja miten hävinnyt siinä tilanteessa oikeasti on,

Naisille on suunniteltu jämäpalat, että miehet saavat herkutella rauhassa ja näin naisetkin kateuttaan toisiaan kohtaan haluavat ajatella.

Jos naiset alkaisivat pitämään toistensa puolia, kuten miehet ei meillä olisi näissä asioissa niin suurta tasa-arvo ongelmaa.

Mitä horiset? Mien "naisten toisensa puolien pitäminen" liittyy siihen, minkälaisia naisia miehet haluavat.

+50 nainen ei vain kiinnosta nuorempia miehiä seurustelumielessä.

Vierailija
19/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä horiset? Mien "naisten toisensa puolien pitäminen" liittyy siihen, minkälaisia naisia miehet haluavat.

+50 nainen ei vain kiinnosta nuorempia miehiä seurustelumielessä.

word.

mulla monta sielunsiskoa, sinkkua ja varattuja ja kaikki yhtä ihania naisia. ei niiden tekemiset tai tekemättä jättämiset kyllä mitenkään oo liittynyt siihen miten ja millaisia miehiä olen tavannut.

Vierailija
20/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää vaivata päätäni moisella.

Miehen etsimisellä.

N47

Sama! Minä riitän itselleni. En usko että elämänlaatuni kauheasti paranisi parisuhteella.

N51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi