Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Repesin, kun kuulin kauppajonossa naisen leuhkimisen 1,5 kk:n lomastaan ystävälleen, joka ihasteli tuota "pitkää" lomaa. Minulla on neljäs lomavuosi putkeen menossa, joten...

Vierailija
20.01.2019 |

Tuollaiset mikrolomilla lesoilut saavat kyllä hymyn huulille. Tietäisivätpä kunnon lomailusta jotain.

T: Nautiskeleva työtön, ikuinen lomailija ja avoimesti iloinen asian johdosta

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset mikrolomilla lesoilut saavat kyllä hymyn huulille. Tietäisivätpä kunnon lomailusta jotain.

06500!

Vierailija
2/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa, tuoreus selittää intoilun. :)

Downshiftaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinulla ei ole ystävää, jolle lesoilla. Eikö ole hyvä kun me olemme täällä kuuntelemassa.

Vierailija
4/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinulla ei ole ystävää, jolle lesoilla. Eikö ole hyvä kun me olemme täällä kuuntelemassa.

On minulla ystäviä vaikka kuinka paljon. Minähän olen siinä mielessä hyvä ystävä, että minulla on aikaa kuin roskaa ja voin ihan tuosta vain irrottautua loma-arjestani vaikka viikkokausiksi auttamaan esim. remontin teossa. Ja muutenkin ehdin auttamaan paljon läheisiäni. Ap

Vierailija
5/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole lomalla kun ei sinulla ole mitään mistä olla lomalla.

Vierailija
6/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole lomalla kun ei sinulla ole mitään mistä olla lomalla.

On, työelämä :D

Vierailija
7/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös suunnitellut jääväni työttömäksi ja lomailemaan. Minulla on pieni talo järvenrannalla, veneet ym. Parjäisin melko huvin taloudellisestikkin, koska osakesalkku on kuin varkain paisunut. Naista sillä ei välttämättä elätetä, mutta eikös nykypäivänä naiset huolehdi itse rahoistaan, joten sekin puoli on kunnossa.

Vierailija
8/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja minä olen lomalla presidentinvirasta jos ties monettako vuotta. Ei se mitään lomaa ole jos ei ole paikkaa mihin palata (ja huom, palata, ei vaihtaa työpaikkaa/koulua), vaan se on vain työttömyyttä tai vapaata.

Vierailija
9/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis saisi vaihtaa kaverinsa kanssa mukavia kuulumisia, koska sivustaseuraajaa saattaa harmittaa.

Saako kertoa mummon hautajaisista ja itkeä tirauttaa?

Vierailija
10/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työttömyys ole lomaa vaan joko työttömyyttä tai pysyvää loisimista. 

Vierailija
11/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sentään aion toteuttaa oman downshiftaamiseni tyylillä - ilman yhteiskunnan varoja. 

Vierailija
12/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomailustahan tekee kivaa juuri se että on kuitenkin olemassa se työpaikka johon palata, ja josta saa rahaa. Jos olet jo neljä vuotta ollut työelämän ulkopuolella, olet työtön etkä lomalla.

Itseäni tuollainen tilanne kiinnostaisi vain, jos olisin voittanut lotossa (ja kunnon summan, vähintään 10 miljoonaa). Tosin luulen että silloinkin tulisi tarve kuitenkin tehdä jotain merkityksellistä. Ehkä ryhtyisin vapaaehtoistyöhön.

Ilman lottovoittoa en todellakaan haluaisi tuohon tilanteeseen, sillä pidän rahasta. Tai oikeammin pidän siitä, mitä rahalla saa. En usko että on olemassa yhtään työtöntä jolla olisi enemmän rahaa käytettävissä kuin minulla työssäkäyvänä on.

Vierailija
13/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän unelmieni lomaelämää, eikä siihen tarvita kuin ne pienet korvaukset, jotka nyt saan. Ystäväpiirini on laaja ja koska olen ollut aina avulias, niin varmaan suht lyhyellä varoitusajalla löytyy vaikka mökki käyttöön. En tarvitse itselleni mitään sen ihmeellisempää materiaa, joten elämä onnellisena on helppoa siltä osin. En myöskään kadehdi muiden onnea, mainetta ja mammonaa. Ap

Vierailija
14/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap on katkera pitkäaikaistyötön jolla on mielenterveys-ongelma.

Päästään terve kun ei kirjoittelisi moisia trolleja tänne.

Vierailija
15/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap on katkera pitkäaikaistyötön jolla on mielenterveys-ongelma.

Päästään terve kun ei kirjoittelisi moisia trolleja tänne.

Mistä sinä niin päättelet? Ap

Vai trollaatko?

Vierailija
16/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nautin työstä. Minulla on unelma työpaikka ja menen joka aamu sinne ilolla. Hyvä palkka, liikkuva työ, mahdollisuus pitää etäpäiviä. En jaksaisi olla työtön.

Vierailija
17/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas nautin työstä. Minulla on unelma työpaikka ja menen joka aamu sinne ilolla. Hyvä palkka, liikkuva työ, mahdollisuus pitää etäpäiviä. En jaksaisi olla työtön.

Minä taas tykkään harrastaa ja harrastuksia minulla onkin kymmeniä. Mukavaahan se on tehdä töitä, joista nauttii. Ap

Vierailija
18/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulld ruli nyt surku ap.tä, joka ajatteli kirjoittaneensa mojovankin aloituksen.

Uskotaan ap, että nautit elostasi. Hyvä niin.

Vierailija
19/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin se ihminen olisi ihaillut elämäntapatyötöntä, ihaili varmaan just sitä yhdistelmää, että jollain on työ, josta saa noin pitkän loman.

Vierailija
20/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulld ruli nyt surku ap.tä, joka ajatteli kirjoittaneensa mojovankin aloituksen.

Uskotaan ap, että nautit elostasi. Hyvä niin.

Olipas sinulla kova hätä peukuttaa omaa läpändeerustasi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi