50+ nainen haluaa parisuhdetta nuoremman miehen kanssa. Tuomitkaa vapaasti
Olen 52 v pari vuotta sinkkuna ollut nainen. Takana pari pidempää suhdetta, toisessa mies 4 v nuorempi, toisessa 6 v.
Olen muutamalla deittipalstalla ollut ja nyt Tinderissä ja Treffeissä. Kuulemma olen nelikymppisen näköinen, itse en osaa sanoa.
En ole hakemassa mitään liian nuorta, ehkä sellaiset 15 v saa olla enintään ikäeroa. Enkä halua puumailla ja "auttaa kakskymppistä poikaa pääsemään neitsyydestään".
Olen siis ihan pysyvää parisuhdetta etsimässä.. turhaaan.
Niin se maailma vaan on rakentunut että eipä sitä tän ikäiselle nuorempaa löydy :/
Kaikki miehet haluavat nuorempaa ja se tuntuu olevan OK. Mutta multa kysytään jatkuvasti "no mikäs siinä nuoremmassa kiinnostaa?".
Ei kukaan kysy sitä Jannelta, 44 v, joka Treffeissä etsii 18-35 v naista. Tai Timolta, 50 v, joka etsii 25-45 v naista.
Miksi mun tarttee perustella tuota asiaa??
Ikävä kyllä tosi moni mun ikäinen tai vanhempi mies on tosi kulahtanut. En siis sinällään ole ikärasisti, mutta niin moni 50+ mies joka ottaa yhteyttä on elämämkoululaisena selvästi käyttänyt viinaa pidempään, on peräkammarinpertti tai katkera kaikesta kaikille.
Onhan niissä nuoremmissakin kaikenlaista ihme kulkijaa, mutta hiukan ärsyttää, että saan palautetta siitä, että hakukritterini ovat itseäni nuoremmat miehet.
En toki ikää katso jos joku kivan oloinen tyyppi lähestyy ja osoittautuu asialliseksi ja kiinnostavaksi. Sellaisia ei vain ole pahemmin ollut tarjolla.
Nuoremmat taas eivät hae meitä 50+ naisia muuhun kuin korkeintaan puumaseuraksi.
Ei ole elämä reilua :D
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
"Mutta multa kysytään jatkuvasti "no mikäs siinä nuoremmassa kiinnostaa?""
Ne nettimiehetkö kyselee tätä? Ei kuulosta kauhean hyvältä iskurepliikiltä, mutta kaipa asia sitten kysyjää kiinnostaa. Jos ne ei keksi muuta puheenaihetta?
ne mätsit tai Treffeissä viesteissä.
ap
Olen 28-vuotias mies ja lähtisin kyllä yhden 41-vuotiaan tutun naisen matkaan. Yli 50-vuotiaista en osaa sanoa yhtään tuollaista tapausta.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sen näkee miten etuisaa on saada itselleen se nuorempi puoliso, kun se on naiselta noin kielletty. Monet, jopa toiset naiset muistuttavat naista paikastaan "Äläs hei nainen ryhdy vain luulemaan, että sinulle olisi täällä tarjolla enää yhtään mitään". Tämä on myös sitä naisten omaa kilpailutouhua mitä en ole koskaan ymmärtänyt. Miehiä, kun maailmassa taitaa olla 3 jokaista naista kohden :D
Avuttomuuttaan naiset sitten yrittävät selittää itselleen ja toisilleen miten kiva on, kun se puoliso onkin vanhempi, vaikka jokainen sisimmässään tietää mitä se tulevaisuudessa tarkoittaa ja miten hävinnyt siinä tilanteessa oikeasti on,
Naisille on suunniteltu jämäpalat, että miehet saavat herkutella rauhassa ja näin naisetkin kateuttaan toisiaan kohtaan haluavat ajatella.
Jos naiset alkaisivat pitämään toistensa puolia, kuten miehet ei meillä olisi näissä asioissa niin suurta tasa-arvo ongelmaa.
Naiset pitää toistensa puolia, niin ikäloput haahkat saa nuorta urosta? Logiikka?
Miksi et saisi haluta? Täällä palstallahan on joka viikko monta aloitusta miesten seuranhakusivustojen ikähaarukoista ja naiset julistavat kilpaa, kuinka he katsovat ensimmäisenä hakeeko mies nuorempaa seuraa.
"Mutta multa kysytään jatkuvasti "no mikäs siinä nuoremmassa kiinnostaa?""
Ne nettimiehetkö kyselee tätä? Ei kuulosta kauhean hyvältä iskurepliikiltä, mutta kaipa asia sitten kysyjää kiinnostaa. Jos ne ei keksi muuta puheenaihetta?