Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Repesin, kun kuulin kauppajonossa naisen leuhkimisen 1,5 kk:n lomastaan ystävälleen, joka ihasteli tuota "pitkää" lomaa. Minulla on neljäs lomavuosi putkeen menossa, joten...

Vierailija
20.01.2019 |

Tuollaiset mikrolomilla lesoilut saavat kyllä hymyn huulille. Tietäisivätpä kunnon lomailusta jotain.

T: Nautiskeleva työtön, ikuinen lomailija ja avoimesti iloinen asian johdosta

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä elän unelmieni lomaelämää, eikä siihen tarvita kuin ne pienet korvaukset, jotka nyt saan. Ystäväpiirini on laaja ja koska olen ollut aina avulias, niin varmaan suht lyhyellä varoitusajalla löytyy vaikka mökki käyttöön. En tarvitse itselleni mitään sen ihmeellisempää materiaa, joten elämä onnellisena on helppoa siltä osin. En myöskään kadehdi muiden onnea, mainetta ja mammonaa. Ap

On tietysti  hyvä asia jos pystyy näkemään työttömyydessään hyviä puolia ja pysyy positiivisella mielellä. Silti vaan jotenkin epäilyttää voiko tuollainen elämä olla oikeasti hyvää ja tavoittelemisen arvoista. Sanot että et tarvitse materiaa; itse asiassa en minäkään sitä juurikaan arvosta ja aika harvoin ostan mitään konkreettista. Mutta kun ajattelee esim. asumista - olet noilla pienillä korvauksilla saanut itsellesi juuri sen asumismuodon joka miellyttää sinua? Olet varma että saat asua tuolla myös tulevaisuudessa?

Entä mitä teet jos saat vaikka äkillisen hammaskivun tai muun ongelman, ja julkinen terveydenhoito nyt on mitä on? Sinullahan ei ole mitään mahdollisuutta hakeutua yksityislääkärille ja saada nopeaa hoitoa.

Vierailija
22/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä elän unelmieni lomaelämää, eikä siihen tarvita kuin ne pienet korvaukset, jotka nyt saan. Ystäväpiirini on laaja ja koska olen ollut aina avulias, niin varmaan suht lyhyellä varoitusajalla löytyy vaikka mökki käyttöön. En tarvitse itselleni mitään sen ihmeellisempää materiaa, joten elämä onnellisena on helppoa siltä osin. En myöskään kadehdi muiden onnea, mainetta ja mammonaa. Ap

On tietysti  hyvä asia jos pystyy näkemään työttömyydessään hyviä puolia ja pysyy positiivisella mielellä. Silti vaan jotenkin epäilyttää voiko tuollainen elämä olla oikeasti hyvää ja tavoittelemisen arvoista. Sanot että et tarvitse materiaa; itse asiassa en minäkään sitä juurikaan arvosta ja aika harvoin ostan mitään konkreettista. Mutta kun ajattelee esim. asumista - olet noilla pienillä korvauksilla saanut itsellesi juuri sen asumismuodon joka miellyttää sinua? Olet varma että saat asua tuolla myös tulevaisuudessa?

Entä mitä teet jos saat vaikka äkillisen hammaskivun tai muun ongelman, ja julkinen terveydenhoito nyt on mitä on? Sinullahan ei ole mitään mahdollisuutta hakeutua yksityislääkärille ja saada nopeaa hoitoa.

Olen asunut samassa asunnossa jo yli kymmenen vuotta ja viihdyn mainiosti. Pihatöitä ei ole. Talonmies tekee pikkurempat samalla kun minä kyttään ja juon kahvia, heillekin toki sitä tyrkyttäen.

Ei stressiä minkäänlaisista remonteista yms. Muutoksista asumisjärjestelyihini ei ole myöskään minkäänlaisia uhkakuvia ilmassa.

Jos hammasta alkaa särkemään, niin voo marssia päivystykseen, josta saa helpotuksen särkyyn ja tarvittaessa uuden ajan mahdollisia jatkotoimenpiteitä varten.

Ja vasta käytin kunnallista hammaslääkäriä ja oli jälleen mukava asiointi. Miellyttävää ja asiansa osaavaa porukkaa on töissä meillä päin hammaslääkäripuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,sulla ei taida olla itsekuria, etkä ole saavuttanut oikeasti mitään ja olet siksi katkera niille, jotka jaksaa tehdä töitä. Itse en ikinä haluasi olla työttömänä, elämä menee hukkaan kun vaan lösöttää eikä ole rahaa mihinkään

Vierailija
24/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainkaan katkera mistään ja nautin jokaisesta päivästäni täysin rinnoin. Herään milloin haluan ja käyn nukkumaan kun nukuttaa.

Osaan kyllä iloita läheisteni puolesta, kun he ostavat uuden talon, auton, veneen tai muun lelun ja selvästikin nauttivat saamastaan. Harvoin edes testailen kaikkia kavereiden leluja, kun he tykkäävät vaihdella niitä aika ajoin erilaisiin tai uudempiin. Kaikkia vehkeitä minua ei edes kiinnosta kokeilla.

Kuitenkin. Voin tarvittaessa käyttää kaikenlaisia ns. kivoja leluja omassa rauhassa, esimerkiksi käyttöön pyydetyllä mökillä. Minulla ei ole mitään tarvetta hommata itselleni edes autoa, sillä sellainen kulkuneuvo järjestyy tarvittaessa tuosta noin vain käytettäväksi. Käytän autoa todella harvoin kuskin roolissa.

En ole katkera kenellekään tai mistään. Nautin ikuisesta lomasta. Ap

Vierailija
25/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lainkaan katkera mistään ja nautin jokaisesta päivästäni täysin rinnoin. Herään milloin haluan ja käyn nukkumaan kun nukuttaa.

Osaan kyllä iloita läheisteni puolesta, kun he ostavat uuden talon, auton, veneen tai muun lelun ja selvästikin nauttivat saamastaan. Harvoin edes testailen kaikkia kavereiden leluja, kun he tykkäävät vaihdella niitä aika ajoin erilaisiin tai uudempiin. Kaikkia vehkeitä minua ei edes kiinnosta kokeilla.

Kuitenkin. Voin tarvittaessa käyttää kaikenlaisia ns. kivoja leluja omassa rauhassa, esimerkiksi käyttöön pyydetyllä mökillä. Minulla ei ole mitään tarvetta hommata itselleni edes autoa, sillä sellainen kulkuneuvo järjestyy tarvittaessa tuosta noin vain käytettäväksi. Käytän autoa todella harvoin kuskin roolissa.

En ole katkera kenellekään tai mistään. Nautin ikuisesta lomasta. Ap

Et ole katkera mistään ja annat muiden ihmisten elää elämäänsä niinkuin he tahtovat. Silti koit tarvetta kirjoittaa tänne negatiivissävytteisen aloituksen henkilöstä, joka  on "leuhkinut" kaverilleen kassajonossa ja omaa ns. lomaasi korostaen viittaat normaalia pidempään vuosilomaan mikrolomana. Tietäsivätpä vain...

Miksi?

Vierailija
26/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä ole lomalla vaan työttömänä lorvimassa? Vedä römpsä päähäs ja pakene vuorille lominesi. Repesin ja repeän aina tälläisille ketjuille jossa joku ylimielinen wannabe perijätär akateemikko lesoaa jollain turhalla. 

Vierailija
27/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinulla ei ole ystävää, jolle lesoilla. Eikö ole hyvä kun me olemme täällä kuuntelemassa.

On minulla ystäviä vaikka kuinka paljon. Minähän olen siinä mielessä hyvä ystävä, että minulla on aikaa kuin roskaa ja voin ihan tuosta vain irrottautua loma-arjestani vaikka viikkokausiksi auttamaan esim. remontin teossa. Ja muutenkin ehdin auttamaan paljon läheisiäni. Ap

Rasittava tapaus. Enpä haluaisi kaltaisiasi lähelleni.

Vierailija
28/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajille 2 kk lomat ovat ihan tavallisia asioita - täysylläpidolla tietenkin

Vierailija
29/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas nautin työstä. Minulla on unelma työpaikka ja menen joka aamu sinne ilolla. Hyvä palkka, liikkuva työ, mahdollisuus pitää etäpäiviä. En jaksaisi olla työtön.

Just tos viime perjantaina mietin että tällaisiakin ihmisiä löytyy mikä tuntuu aivan käsittömältä. Vihaan työntekoa ja lopettaisin heti jos ei tulis kolmen kuukauden karenssia

Vierailija
30/30 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt se Esson vetäminen heti paikalla. Ei muuten kunnian kukko laula !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi